Gå til innhold

Det verste klesplagget som er oppfunnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (4 timer siden):

Kaster GYMSOKKEN inn i diskusjonen . Noen som husker den? 

Oj, den er det lenge siden jeg har tenkt på! Husker du den som var verst, den som var som en faktisk sokk i krepp, med tynn gummi såle som gikk litt opp rundt kanten?

Senere fikk jeg de som var litttttt mindre ille og liknet mer på ballettsko i mine øyne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Superdolly skrev (På 10.3.2022 den 15.07):

Må jeg velge bare ett?

Jeg kjenner meg godt igjen i Himmel og havs beskrivelse av strømpebuksehel***e, og må si meg helt enig. Jeg forstår heller ikke hvordan noen orker å gå med sko med 10-12 cm høye hæler (ok, det er sko og ikke klær, men likevel). Jeg skjønner heller ikke at noen i fullt alvor kan hevde at stringtruser er behagelig, men jeg jobber hardt med meg selv for å akseptere at folk er forskjellige. 

Så vil jeg gjerne slenge inn en joker: Poncho. Det må være verdens mest upraktiske plagg. Et ytterplagg som hindrer all bruk av armene. Setter du deg inn i bilen må ponchoen av, for ellers får du ikke til å både spenne på deg bilbeltet og bruke armene og det trenger du jo når du er sjåfør. 

Regnponcho er jo gull! Både den pene til dagligbruk og fjellutgaven og den blåklokkeblå fra Blaafarveværket.

Skrevet
sug lut skrev (2 minutter siden):

Oj, den er det lenge siden jeg har tenkt på! Husker du den som var verst, den som var som en faktisk sokk i krepp, med tynn gummi såle som gikk litt opp rundt kanten?

Senere fikk jeg de som var litttttt mindre ille og liknet mer på ballettsko i mine øyne.

Det var den plastsokken jeg tenkte på ja. Gjerne med striper øverst😅

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (1 minutt siden):

De var gørstygge.

Skrevet
sug lut skrev (Akkurat nå):

De var gørstygge.

Jupp! Husker gymlærer stilte i blå sånne , tvilsomt korte shorts og helsetrøye i gymtimene 😂

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (55 minutter siden):

Åh, de var grusomme å bruke! 😆

Skrevet
Stridsmøy skrev (3 minutter siden):

Åh, de var grusomme å bruke! 😆

Jupp!!!

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (1 time siden):

Jupp! Husker gymlærer stilte i blå sånne , tvilsomt korte shorts og helsetrøye i gymtimene 😂

Hvor gammel er du? Det var vel slik prototypen på gymlærer så ut på 60 tallet. 

Jeg er født i 1970 og alle gymlærerne hadde treningsbukse og T-skjorte. Og fløyte rundt halsen. 

Anonymkode: e1926...0fe

Skrevet
Dorey skrev (På 10.3.2022 den 9.44):

Jeg skjønner ikke dette med å hate BH.  Jeg har ikke kjempestore bryster (70G), men store nok til at det å ikke bruke BH er ubehagelig. Kjøper dere billige BH'er eller hva er greia?

Utover det tenker jeg at hvis nylonstrømpene er for "korte" i bena har du for liten størrelse... 

Det er jo digg å slippe jentene løs på fredagskvelden. Bh/stram topp må jeg bruke, ellers blir jeg kontorets vandrende tempraturmåler 😂

Ellers er jeg enig i onepice, for korte strømpebukser, body hvor du må ta av alt for å gå på toalettet. 

Jeg hater Crocs, men ser nytten, derav går den ikke under det verste. Bare dritstygt. 

Anonymkode: 714f1...f61

Skrevet
Himmel og hav skrev (På 10.3.2022 den 10.43):

Verst og verst...body var jeg gjennom på 90-tallet, og det funket fint. Man måtte bare lære seg til å ikke kneppe opp når man gikk på do, men bare flytte den til siden. Det var jo håpløst å stå inne i et trangt avlukke med buksa på knærne å forsøke å få tak i den bakerste delen, som svuppet oppi korsryggen et sted. Nå unngår jeg enkelt problemet ved å ikke kjøpe body. Mitt største klesproblem er strømpebukser og bukser som siger eller enda verre ruller seg ned. Når du sitter i et møte og kjenner at strømpebuksa siiiiger i livet før den på to sekunder smekker seg sammen og ruller ned til hoftene, og du vet at når du reiser deg for å gå, så ligger den som en strømkabel i hoftehøyde, og du verker etter å heise den opp, men du må late som ingenting. Av og til har jeg lurt på om jeg skal finne opp strømpebukser som kan kneppes fast i bh'n.

Bukseseler?😅

Skrevet
Elizabeth skrev (2 minutter siden):

Bukseseler?😅

Det hadde sikkert blitt lekkert :D 

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Hvor gammel er du? Det var vel slik prototypen på gymlærer så ut på 60 tallet. 

Jeg er født i 1970 og alle gymlærerne hadde treningsbukse og T-skjorte. Og fløyte rundt halsen. 

Anonymkode: e1926...0fe

Jeg er 40 , men vedkommende hadde holdt stilen i årevis .

Skrevet
sug lut skrev (På 11.3.2022 den 15.23):

Jeg husker den som lignet ballettsko - aller best husker jeg den svette, gummiaktige lukten av den … 

Mine var mørkeblå. 

Anonymkode: e1c47...d3a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...