Gå til innhold

Det verste klesplagget som er oppfunnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Da er det jo dritsexy når du skal forføre noen på kvelden  😂

Anonymkode: 3341f...369

Nå er det vel ikke alle som går ut døren med det som formål med turen. 

Anonymkode: e1926...0fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må jeg velge bare ett?

Jeg kjenner meg godt igjen i Himmel og havs beskrivelse av strømpebuksehel***e, og må si meg helt enig. Jeg forstår heller ikke hvordan noen orker å gå med sko med 10-12 cm høye hæler (ok, det er sko og ikke klær, men likevel). Jeg skjønner heller ikke at noen i fullt alvor kan hevde at stringtruser er behagelig, men jeg jobber hardt med meg selv for å akseptere at folk er forskjellige. 

Så vil jeg gjerne slenge inn en joker: Poncho. Det må være verdens mest upraktiske plagg. Et ytterplagg som hindrer all bruk av armene. Setter du deg inn i bilen må ponchoen av, for ellers får du ikke til å både spenne på deg bilbeltet og bruke armene og det trenger du jo når du er sjåfør. 

Skrevet

BH med spiler -grøss!!  

Anonymkode: 9a73a...5f1

Skrevet

Bodyen er håpløs, ja.

Bukseskjørt er også en tåpelig oppfinnelse, ikke praktisk (som bukser) eller elegant (som skjørt), bare det dårligste fra to verdener. 
Hotpants er også ille, verken varmt nok til hverdags eller kjølig nok i sla. Og one-piece. Bare upraktisk for alle over 2 år.

Går vi inn på de litt mer spesielle tinga så tror jeg setesdalsbunaden er tung og klønete å ha på, og de hodeplaggene som nonner går med, med store stivede vinger.

Anonymkode: e1c47...d3a

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Bodyen er håpløs, ja.

Bukseskjørt er også en tåpelig oppfinnelse, ikke praktisk (som bukser) eller elegant (som skjørt), bare det dårligste fra to verdener. 
Hotpants er også ille, verken varmt nok til hverdags eller kjølig nok i sla. Og one-piece. Bare upraktisk for alle over 2 år.

Går vi inn på de litt mer spesielle tinga så tror jeg setesdalsbunaden er tung og klønete å ha på, og de hodeplaggene som nonner går med, med store stivede vinger.

*kjølig nok i sola

Skrevet
Superdolly skrev (1 time siden):

Må jeg velge bare ett?

Jeg kjenner meg godt igjen i Himmel og havs beskrivelse av strømpebuksehel***e, og må si meg helt enig. Jeg forstår heller ikke hvordan noen orker å gå med sko med 10-12 cm høye hæler (ok, det er sko og ikke klær, men likevel). Jeg skjønner heller ikke at noen i fullt alvor kan hevde at stringtruser er behagelig, men jeg jobber hardt med meg selv for å akseptere at folk er forskjellige. 

Så vil jeg gjerne slenge inn en joker: Poncho. Det må være verdens mest upraktiske plagg. Et ytterplagg som hindrer all bruk av armene. Setter du deg inn i bilen må ponchoen av, for ellers får du ikke til å både spenne på deg bilbeltet og bruke armene og det trenger du jo når du er sjåfør. 

Enig mht ponchoen. Et pledd med hull i, liksom. Altså, hva faen?

Skrevet

Hold in underkjole. Har hatt flere og de ender i en pølse rundt livet. 

Skrevet
prekæs skrev (10 minutter siden):

Hold in underkjole. Har hatt flere og de ender i en pølse rundt livet. 

Min er det beste hold-in plagget jeg noengang har hatt, ingen pølserulling her 😁 Nylonstrømpebukser og stringtruser derimot, de er djevelens verk.

Anonymkode: 4912e...d11

Skrevet

Høyhælte sko. Grusomt. Ikke er de pene, ikke kan man gå med de, og føttene blir voldtatt. Grusomt.

Anonymkode: 77f83...7ab

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Min er det beste hold-in plagget jeg noengang har hatt, ingen pølserulling her 😁 Nylonstrømpebukser og stringtruser derimot, de er djevelens verk.

Hvilket merke har du? Mulig jeg må få tak i en slik du har :)

Skrevet

De aller fleste sko på markedet… trange, klemmer tærne sammen, gir millioner av folk fotsmerter og skeivstilte tær.

Anonymkode: d27f8...3fb

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Bortsett fra bh er det ingen plagg vi kvinner må bruke som ikke menn bruker.. 

Anonymkode: 3f62a...c50

Jeg hadde fått meg en liten overraskelse dersom daten hadde rullet ned en nylonstrømpebukse når forholdet skulle fullbyrdes. 

Anonymkode: 57890...175

Skrevet
prekæs skrev (2 minutter siden):

Hvilket merke har du? Mulig jeg må få tak i en slik du har :)

Den er fra Lindex, men jeg har hatt den i noen år. Jeg hater det meste hold-in tøy, har kjøpt flere ting som ikke er blitt brukt noe særlig, men den kjolen er helt suveren.

Skrevet

Jeg syns faktisk body er ganske digg, jeg. All right med en genser/topp som ikke sklir opp og viser mage når man løfter ermene eller rygg når man setter seg ned.

Men slike low rise jeans som var populære på tidlig 2000-tallet kan ta seg en bolle. Kunne ikke veie mange kiloene før det eneste den gjøre var å lage en skikkelig fin muffintopp. 

Anonymkode: e500b...0d4

Skrevet

Body for voksne.

Anonymkode: dfbe2...536

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Jeg syns faktisk body er ganske digg, jeg. All right med en genser/topp som ikke sklir opp og viser mage når man løfter ermene eller rygg når man setter seg ned.

Men slike low rise jeans som var populære på tidlig 2000-tallet kan ta seg en bolle. Kunne ikke veie mange kiloene før det eneste den gjøre var å lage en skikkelig fin muffintopp. 

Anonymkode: e500b...0d4

De var snasne sammen med de korte toppene som også var in. Jeg jobbet i barnehage på den tida, og vi måtte lage en regel om at om buksa er lav, så må toppen være lang. Når de med lave bukser satte seg på huk så kunne du jo følge stringtrusa hele veien inn i mørket om ikke toppen hang over. 

Skrevet
Superdolly skrev (19 timer siden):

Må jeg velge bare ett?

Anonym bruker skrev (18 timer siden):

Enig mht ponchoen. Et pledd med hull i, liksom. Altså, hva faen?

Hæ?? Poncho er jo det deiligste! Det hindrer ikke bruk av armene og det er jo akkurat som et deilig pledd med hull i, det vil si at du får luuuuuft!!! En tynn poncho i god kvalitet er det beste jeg vet for sommerkvelder. 

Skrevet

Kaster GYMSOKKEN inn i diskusjonen . Noen som husker den? 

Skrevet
Dorey skrev (På 3/10/2022 den 9.44):

Jeg skjønner ikke dette med å hate BH.  Jeg har ikke kjempestore bryster (70G), men store nok til at det å ikke bruke BH er ubehagelig. Kjøper dere billige BH'er eller hva er greia?

Utover det tenker jeg at hvis nylonstrømpene er for "korte" i bena har du for liten størrelse... 

Jeg kan heller ikke fordra bh, men jeg forstår at de som har ødelagt støttevevet i og rundt pumpene fordi de gar brukt bh bestandig og overvektige og andre som har veldig store pupper synes det er bedre med enn uten.

Ellers er slips et ganske ubrukelig plagg som jeg er glad jeg slipper å gå med, og så platåsko. Det er et håpløst plagg hvis du ikke bruker dem som stige.

Anonymkode: 7cfe8...688

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (17 minutter siden):

Kaster GYMSOKKEN inn i diskusjonen . Noen som husker den? 

De er jo både gode, hygieniske og billige. Hva er feil med dem?

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

De er jo både gode, hygieniske og billige. Hva er feil med dem?

Det aller aller meste var feil med den sokken. Klamme, stinket, ubehagelige og umulige å løpe med. 

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (4 minutter siden):

Det aller aller meste var feil med den sokken. Klamme, stinket, ubehagelige og umulige å løpe med. 

Du ha hatt en rar modell. Våre kunne vaskes i maskin og var som et par seller med hod antisklisåle. De gav litt mer beskyttelse enn å bære barbent og man fikk brukt selve foten aktivt i motsetning til med sko.

Skrevet

BH

Anonymkode: 75663...6ae

Skrevet

Body til kvinner. Mest upraktiske plagget ever og jumpsuit.. kan være så pent det bare vil, men å stå å kneppe opp i skrevet hver gang man skal på do?!? Eller kle av seg helt på overkroppen ???! Eneste grunnen til at jeg aldri kommer til å kjøpe det 🤣

Anonymkode: 273ac...105

Skrevet
amandine skrev (4 timer siden):

Hæ?? Poncho er jo det deiligste! Det hindrer ikke bruk av armene og det er jo akkurat som et deilig pledd med hull i, det vil si at du får luuuuuft!!! En tynn poncho i god kvalitet er det beste jeg vet for sommerkvelder. 

Helt enig. Det er et favorittplagg. 

Anonymkode: 16b2b...196

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...