Anonym bruker Skrevet 10. mars 2022 #1 Skrevet 10. mars 2022 Altså for menn er det ikke mye å klage på. Men for kvinner? Nylonstrømpebukser som ikke sitter godt, men siger ned, så de er akkurat litt korte i beina? Eller som revner når du tar dem på? Eller har så stram hold-inn at å få dem på gjør at du svetter en liter? Eller "shapewear" som man kaller det, som har antiskligummi som gir røde pløser i huden? Eller Bh-er som ser fine ut men gnager? Bh-stropper som sklir? Body-con kjoler som ikke ser bra ut på noen men brukes likevel? Men vinneren må jo være (taraaaa) en BODY! (sykt navn.) Hvem vil fikle med hekter eller knapper i skrævet for å få gått på do? Men alternativet er å ta av seg absolutt alt du har på deg - festlig inne på et lite avlukke... Hva er det verste plagget du vet? Anonymkode: 3341f...369
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2022 #2 Skrevet 10. mars 2022 Jeg har aldri brukt noe av det du nevner, men det ser ikke spesielt behagelig ut nei. Jeg hater sokker, og kan ikke fordra å ha de på. Må jo når jeg skal ha på sko da, men at folk går rundt med det innendørs hjemme kan jeg ikke fatte at de orker. Å bruke nattøy er grusomt uansett stoff og form, så hater det også. Anonymkode: 16b2b...196
Elizabeth Skrevet 10. mars 2022 #3 Skrevet 10. mars 2022 Nå hater jeg bh, så bruker det ikke, men ser andre klager på det. Super brede belter som enkelte gikk med før. De bare hang rundt kroppen uten noen form for funksjon, så helt teit ut. Det som så enda teitere ut var gensere eller jakker som ikke gikk helt ned til hoftene. De stoppet oppe midt på ryggen og puppene. Hva f... var vitsen med sånne idiotiske plagg. Brukte selvfølgelig aldri noe av dette selv.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2022 #4 Skrevet 10. mars 2022 Onepice. Veldig upraktisk å gå på toalettet med når man ikke har et mannlig kjønnsorgan. Anonymkode: 2a733...cd5
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2022 #5 Skrevet 10. mars 2022 Bortsett fra bh er det ingen plagg vi kvinner må bruke som ikke menn bruker.. Anonymkode: 3f62a...c50
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2022 #6 Skrevet 10. mars 2022 Bukser som er så trange i beina at vi med brede føtter og legger med muskler sliter med å få dem på, og når de er på, så er det et helvete å få de av. En stund var det nesten umulig å få tak i noe annet enn disse buksene Anonymkode: f3384...5fb
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2022 #7 Skrevet 10. mars 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Bortsett fra bh er det ingen plagg vi kvinner må bruke som ikke menn bruker.. Anonymkode: 3f62a...c50 Og ingen MÅ ha bh heller, hvis du først skal krangle på det, men prøv å ha litt humor og bli med i tråden på riktige premisser, du. Anonymkode: 3341f...369
Dorey Skrevet 10. mars 2022 #8 Skrevet 10. mars 2022 Jeg skjønner ikke dette med å hate BH. Jeg har ikke kjempestore bryster (70G), men store nok til at det å ikke bruke BH er ubehagelig. Kjøper dere billige BH'er eller hva er greia? Utover det tenker jeg at hvis nylonstrømpene er for "korte" i bena har du for liten størrelse...
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2022 #9 Skrevet 10. mars 2022 Det verste klesplagget som er oppfunnet? (NSFW) https://designyoutrust.com/wp-content/uploads/2021/01/11111-3.jpg Anonymkode: d1737...140
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2022 #10 Skrevet 10. mars 2022 Stiletthæler. Riktignok er det sko, men AU! Anonymkode: e1926...0fe
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2022 #11 Skrevet 10. mars 2022 Jeg tror de verste plaggene som er oppfunnet er korsett, niqab, burka og fotbinding (er vel strengt tatt ikke et plagg, men tok det med likevel) Anonymkode: c6f5f...e43
Spurvugla Skrevet 10. mars 2022 #12 Skrevet 10. mars 2022 Jeg tenkte "body for voksne" da jeg så trådtittelen 😅 Hadde en som tenåring, aldri mer!
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2022 #13 Skrevet 10. mars 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Onepice. Veldig upraktisk å gå på toalettet med når man ikke har et mannlig kjønnsorgan. Anonymkode: 2a733...cd5 Du går jo bare hjemme med dette, så det er jo bare å dra ned. Men ja, definitivt et teit plagg. Anonymkode: 2e1c8...c47
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2022 #14 Skrevet 10. mars 2022 Anonym bruker skrev (45 minutter siden): Bortsett fra bh er det ingen plagg vi kvinner må bruke som ikke menn bruker.. Anonymkode: 3f62a...c50 Ingen må bruke bh, det velger man selv. Anonymkode: 2e1c8...c47
Himmel og hav Skrevet 10. mars 2022 #15 Skrevet 10. mars 2022 Verst og verst...body var jeg gjennom på 90-tallet, og det funket fint. Man måtte bare lære seg til å ikke kneppe opp når man gikk på do, men bare flytte den til siden. Det var jo håpløst å stå inne i et trangt avlukke med buksa på knærne å forsøke å få tak i den bakerste delen, som svuppet oppi korsryggen et sted. Nå unngår jeg enkelt problemet ved å ikke kjøpe body. Mitt største klesproblem er strømpebukser og bukser som siger eller enda verre ruller seg ned. Når du sitter i et møte og kjenner at strømpebuksa siiiiger i livet før den på to sekunder smekker seg sammen og ruller ned til hoftene, og du vet at når du reiser deg for å gå, så ligger den som en strømkabel i hoftehøyde, og du verker etter å heise den opp, men du må late som ingenting. Av og til har jeg lurt på om jeg skal finne opp strømpebukser som kan kneppes fast i bh'n.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2022 #16 Skrevet 10. mars 2022 Har aldri forstått hvorfor alle strømpebukser må lages for dverger. Men det verste plagget er uten tvil stringtrusa. Hvirdan i alle dager ble den populær? Anonymkode: 25314...e18
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2022 #17 Skrevet 10. mars 2022 Himmel og hav skrev (22 minutter siden): Verst og verst...body var jeg gjennom på 90-tallet, og det funket fint. Man måtte bare lære seg til å ikke kneppe opp når man gikk på do, men bare flytte den til siden. Det var jo håpløst å stå inne i et trangt avlukke med buksa på knærne å forsøke å få tak i den bakerste delen, som svuppet oppi korsryggen et sted. Nå unngår jeg enkelt problemet ved å ikke kjøpe body. Mitt største klesproblem er strømpebukser og bukser som siger eller enda verre ruller seg ned. Når du sitter i et møte og kjenner at strømpebuksa siiiiger i livet før den på to sekunder smekker seg sammen og ruller ned til hoftene, og du vet at når du reiser deg for å gå, så ligger den som en strømkabel i hoftehøyde, og du verker etter å heise den opp, men du må late som ingenting. Av og til har jeg lurt på om jeg skal finne opp strømpebukser som kan kneppes fast i bh'n. Kanskje fashiontape kan funke? Anonymkode: 16b2b...196
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2022 #18 Skrevet 10. mars 2022 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Har aldri forstått hvorfor alle strømpebukser må lages for dverger. Men det verste plagget er uten tvil stringtrusa. Hvirdan i alle dager ble den populær? Anonymkode: 25314...e18 Fordi den er sexy? Og fordi mange synes den er behagelig? Anonymkode: b1d45...94d
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2022 #19 Skrevet 10. mars 2022 Himmel og hav skrev (42 minutter siden): Verst og verst...body var jeg gjennom på 90-tallet, og det funket fint. Man måtte bare lære seg til å ikke kneppe opp når man gikk på do, men bare flytte den til siden. Det var jo håpløst å stå inne i et trangt avlukke med buksa på knærne å forsøke å få tak i den bakerste delen, som svuppet oppi korsryggen et sted. Nå unngår jeg enkelt problemet ved å ikke kjøpe body. Mitt største klesproblem er strømpebukser og bukser som siger eller enda verre ruller seg ned. Når du sitter i et møte og kjenner at strømpebuksa siiiiger i livet før den på to sekunder smekker seg sammen og ruller ned til hoftene, og du vet at når du reiser deg for å gå, så ligger den som en strømkabel i hoftehøyde, og du verker etter å heise den opp, men du må late som ingenting. Av og til har jeg lurt på om jeg skal finne opp strømpebukser som kan kneppes fast i bh'n. Så gjenkjennelig 😂jeg har løst strømpebuksehelvete med å ha sånn hold-in truse utpå strømpebuksen. Da holder ting seg der de skal være. Anonymkode: e1926...0fe
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2022 #20 Skrevet 10. mars 2022 Dorey skrev (2 timer siden): Jeg skjønner ikke dette med å hate BH. Jeg har ikke kjempestore bryster (70G), men store nok til at det å ikke bruke BH er ubehagelig. Kjøper dere billige BH'er eller hva er greia? Utover det tenker jeg at hvis nylonstrømpene er for "korte" i bena har du for liten størrelse... Og om de er lange nok er de for vide i livet. Nei, du har ikke for liten strørrelse, det er strømpebuksene som er ubrukelige. Anonymkode: 25314...e18
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2022 #21 Skrevet 10. mars 2022 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Så gjenkjennelig 😂jeg har løst strømpebuksehelvete med å ha sånn hold-in truse utpå strømpebuksen. Da holder ting seg der de skal være. Anonymkode: e1926...0fe Det ser ikke så lurt ut for underlivet ditt. To plagg med kiler pluss nylon gir ikke mye luft, og hvor svett blir det ikke. Anonymkode: 16b2b...196
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2022 #22 Skrevet 10. mars 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Det verste klesplagget som er oppfunnet? (NSFW) https://designyoutrust.com/wp-content/uploads/2021/01/11111-3.jpg Anonymkode: d1737...140 🤣 Anonymkode: 841c7...5fa
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2022 #23 Skrevet 10. mars 2022 Det må være den nye trenden med "genser uten liv" altså armer og hette. Thats it Anonymkode: b0c2e...b17
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2022 #24 Skrevet 10. mars 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det ser ikke så lurt ut for underlivet ditt. To plagg med kiler pluss nylon gir ikke mye luft, og hvor svett blir det ikke. Anonymkode: 16b2b...196 Det går helt fint, har brukt det i åresvis underlivet mitt har det helt utmerket. Anonymkode: e1926...0fe
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2022 #25 Skrevet 10. mars 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Så gjenkjennelig 😂jeg har løst strømpebuksehelvete med å ha sånn hold-in truse utpå strømpebuksen. Da holder ting seg der de skal være. Anonymkode: e1926...0fe Da er det jo dritsexy når du skal forføre noen på kvelden 😂 Anonymkode: 3341f...369
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå