Gå til innhold

Skuffelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er du som person? Blir du ofte skuffet eller bryr du deg ikke? 

Anonymkode: 98056...6cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag er det sol og deilig vårvær her jeg bor. Snøen smelter og om ikke så lenge titter nok den første hestehoven frem. Jeg skal straks inn og starte på middagen, jeg vil bare få med meg noen solstråler først. 

Anonymkode: 64139...483

Skrevet

Dessverre blir jeg altfor ofte skuffet. Ikke lærer jeg heller, så er de samme personene og de samme tingene jeg blir skuffet over gang på gang. 

Anonymkode: babb3...12e

Skrevet

Kan seriøst ikke huske når jeg ble skuffet over noen sist. Eller jo. I juli-21 var det. Ikke noe problem. 

Anonymkode: 11014...9b4

Skrevet
Anonym bruker skrev (54 minutter siden):

Dessverre blir jeg altfor ofte skuffet. Ikke lærer jeg heller, så er de samme personene og de samme tingene jeg blir skuffet over gang på gang. 

Anonymkode: babb3...12e

Hvorfor gidder du å fortsette kontakten?

Anonymkode: e6674...84c

Skrevet

Hva skulle jeg bli skuffet over?

Kan ikke huske sist jeg ble det...

Anonymkode: e2c95...bee

Skrevet

Antakeligvis flere ganger i uken. I dag ble jeg skuffet over at mitt team ikke ble valgt til et oppdrag etter en tilbudsprosess. Jeg ga mye i innsalget og tar det som en personlig fornærmelse at vi ikke ble valgt.

Anonymkode: a3211...bc0

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvordan er du som person? Blir du ofte skuffet eller bryr du deg ikke? 

Anonymkode: 98056...6cd

Det er jo for gammel til. Veldig befriende! Hvis noen skuffer meg gang på gang.. Lar jeg dem rett og slett ikke klare å ødelegge for meg. Mitt ansvar å leve ett godt liv. 

Har hatt en trøblete barndom, og mer trøblete enn de fleste, men det er så deilig å forvente 0,la ting fare, ikke henge meg opp i småting, stå opp for meg selv, og ha det bra. 😊

Hvis jeg hadde satt meg ned og tenkt på hvor dårlig jeg har det, hadde jeg nok ikke levd. Jeg har store smerter 24/7,men VELGER å ha ett godt liv. 😊

Se rundt deg! Det er så mye vakkert bare man tar seg tid til det. Å bry seg om bagateller.. Det har jeg slutta med. Jeg sløser ikke bort tiden på tull. 

Anonymkode: 9c1a9...f27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...