Gå til innhold

Ensom!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter alene kveld på kveld. Ingen bryr seg. Ingen meld eller snap 🥲

Anonymkode: 7076f...071

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Here we go again.........sukk.

Anonymkode: 3e339...5e0

Skrevet

:tunge1:

Anonymkode: 6516a...43d

Skrevet

Hi, vil bare si at du er ikke alene om å føle det slik. Jeg føler det sånn selv, jeg skroller på fb, insta, og snap. Ser hva andre legger ut, jeg sitter igjen med en følelse at alle andre har noen andre som selskap, men ikke jeg. Jeg har jo barna på heltid, men har ikke en mann. Eier ingen nettverk heller. Har ei veldig god vennine, men er alltid redd for at jeg blir for mye for henne siden hun har flere venner å velge mellom,

Jeg har flere ganger renset Snapchat å diverse sosiale medier, når jeg sier renset så har fjernet «venner». Det gir en slags god følelse, da jeg fjerner mennesker som verken skriver til meg, liker bildene mine, eller gratulerer dagen til meg. 

vet du hva? Heller ensom enn å ha falske venner. 

Anonymkode: ccbb5...1e7

Skrevet
Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Hi, vil bare si at du er ikke alene om å føle det slik. Jeg føler det sånn selv, jeg skroller på fb, insta, og snap. Ser hva andre legger ut, jeg sitter igjen med en følelse at alle andre har noen andre som selskap, men ikke jeg. Jeg har jo barna på heltid, men har ikke en mann. Eier ingen nettverk heller. Har ei veldig god vennine, men er alltid redd for at jeg blir for mye for henne siden hun har flere venner å velge mellom,

Jeg har flere ganger renset Snapchat å diverse sosiale medier, når jeg sier renset så har fjernet «venner». Det gir en slags god følelse, da jeg fjerner mennesker som verken skriver til meg, liker bildene mine, eller gratulerer dagen til meg. 

Jeg har det også sånn. Ikke mye trivelig😢

Anonymkode: 61c0c...f04

Skrevet
Anonym bruker skrev (58 minutter siden):

Here we go again.........sukk.

Anonymkode: 3e339...5e0

Her er det på ann igjen. En stakkarslig liten bruker som forsøker å psyke ned andre brukere fordi du ikke har annet i livet ditt.

Anonymkode: 848bc...92f

Skrevet

Men er dette forumet virkelig den riktige medisinen mot det…? 

Anonymkode: bd9e0...4b6

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Men er dette forumet virkelig den riktige medisinen mot det…? 

Jeg vil absolutt si det. Jeg har hatt motgang i livet uten at jeg har hatt noen jeg kan støtte meg på. Se for deg at du ikke har noe som helst nettverk, verken jobb, familie, venner, mann eller kanskje til å med ingen barn å ta deg av? Og om tilfellet er at du har barn, så kan du jo ikke dele alt med en 5 åring f.eks?

Også har du så mye på hjertet som du gjerne vil lette på, men ikke har noen som kan respondere på smerten og frustrasjonen du har. Ja, da er forumet gull å dele sin smerte og ensomhet.

Jeg vil påstå det finnes mange gode mennesker her inne som vil egentlig bare godt for andre å deler gjerne erfaring med hverandre og støtte til andre. 
Livet er har opp og ned turer, mennesker er forskjellige og takker det på forskjellige vis. Er opp til hver enkelt hvordan de søker seg til støtte.

Hva gjør du når du er ensom? Kjenner du ikke på tangen til å få det ut? 

Skrevet

Trangen*

Skrevet
Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Jeg vil absolutt si det. Jeg har hatt motgang i livet uten at jeg har hatt noen jeg kan støtte meg på. Se for deg at du ikke har noe som helst nettverk, verken jobb, familie, venner, mann eller kanskje til å med ingen barn å ta deg av? Og om tilfellet er at du har barn, så kan du jo ikke dele alt med en 5 åring f.eks?

Også har du så mye på hjertet som du gjerne vil lette på, men ikke har noen som kan respondere på smerten og frustrasjonen du har. Ja, da er forumet gull å dele sin smerte og ensomhet.

Jeg vil påstå det finnes mange gode mennesker her inne som vil egentlig bare godt for andre å deler gjerne erfaring med hverandre og støtte til andre. 
Livet er har opp og ned turer, mennesker er forskjellige og takker det på forskjellige vis. Er opp til hver enkelt hvordan de søker seg til støtte.

Hva gjør du når du er ensom? Kjenner du ikke på tangen til å få det ut? 

Hva JEG gjør? Jeg søker levende mennesker. 
Og HI her har terrorisert forumet med gnålet sitt i måneder. Men hun får det ikke bedre på denne måten. Hun stryker folk mothårs, og pådrar seg uvennskap i stedet for trøst. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Hva JEG gjør? Jeg søker levende mennesker. 
Og HI her har terrorisert forumet med gnålet sitt i måneder. Men hun får det ikke bedre på denne måten. Hun stryker folk mothårs, og pådrar seg uvennskap i stedet for trøst. 

Da kan det ikke være meg du snakker om her! 

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Kjenner igjen det du beskriver her. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Da kan det ikke være meg du snakker om her! 

Er du ikke den samme som skriver slike tråder hele tiden?

Anonymkode: bdc53...523

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Er du ikke den samme som skriver slike tråder hele tiden?

Nei. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Nei. 

Ok. Men hva gjør du selv for å ikke være ensom da? Sender du snapper? Meldinger? Ringer du og viser du interesse for andre?

Skrevet

Men dere ensomme kobler dere ikke på HVERANDRE. Dere vil heller gnåle i kor om hvor mye dere misunner oss andre enn faktisk ha hverandre. Det er jo bare tafatt.

Anonymkode: 0e75f...f67

Skrevet

Slett snap da. 

Jeg har verken snap, titter, instagram eller tik tok. Kun messenger og fb pga familie. Venner har jeg ikke særlig kontakt med unntatt på sms og telefon. Har for så vidt bare ei venninne utenom familie, men klarer meg fint med det. 

Sender du snap og meldinger selv da? 

Anonymkode: f6aa8...69c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...