Gå til innhold

Hva tenker dere om denne saken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er så lei av alle som skal være så sabla spesielle.

Anonymkode: ec9f5...da4

Skrevet

Hadde det vært en manns-dag så hadde de holdt sammen og tatt en real fest sammen.

Typisk kvinner. Evig konkurranse om hvem som har det verst, hvem som fortjener mest og hvem som blir behandlet på mest nedrige måte. Og noen tror verden ville vært et bedre sted om kvinner var i toppen. Haha, særlig. 

Anonymkode: 50723...b20

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Hadde det vært en manns-dag så hadde de holdt sammen og tatt en real fest sammen.

Typisk kvinner. Evig konkurranse om hvem som har det verst, hvem som fortjener mest og hvem som blir behandlet på mest nedrige måte. Og noen tror verden ville vært et bedre sted om kvinner var i toppen. Haha, særlig. 

Det var bedre da Erna var statsminister. Da var det ingen krig, bensin kostet under 20 kroner, og alt var mye billigere.

Anonymkode: 51b63...f60

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Det var bedre da Erna var statsminister. Da var det ingen krig, bensin kostet under 20 kroner, og alt var mye billigere.

Anonymkode: 51b63...f60

Sikkert Ernas fortjeneste :fnise: 

Skrevet

"I dag deltar jeg under de offentlige tingene som skjer, men samtidig er jeg ikke der for å feire og heie frem at hvite cis-kvinner som skal prøve å få høyere lønn. Jeg skal stå der med mine plakater for å vise at verden har viktigere kamper og ting å fokusere på og jobbe med, sier hun. 

– Som rasistisk kjønnsdiskriminering og transfobi overfor transkvinner, avslutter hun."

🤯  🤯  🤯  

Anonymkode: 90379...a2b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...