Anonym bruker Skrevet 8. mars 2022 #1 Skrevet 8. mars 2022 Går aldri med BH hjemme, er som en tvangstrøye, men svetter under de. Ofte stapper jeg bare t-skjorta under, men jeg lurer på om det finnes en deodorant som holder det helt tørt der. Noen tips? Anonymkode: d9e2e...288
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2022 #2 Skrevet 8. mars 2022 Du slipper jo det med en god bh. Har du riktig bh merker du den ikke... høres ut som du trenger det og om puppene henger så du blir svett under. Anonymkode: c72bf...a6e
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2022 #3 Skrevet 8. mars 2022 Anonym bruker skrev (30 minutter siden): Du slipper jo det med en god bh. Har du riktig bh merker du den ikke... høres ut som du trenger det og om puppene henger så du blir svett under. Anonymkode: c72bf...a6e De er store og henger veldig, men orker ikke bh hjemme, bruker ikke bh om jeg ikke må, er bedre å gå uten. Anonymkode: d9e2e...288
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2022 #4 Skrevet 8. mars 2022 Jeg bruker palmolive under puppene og synes den fungerer fint for meg 😊 Bruker den også under hengemagen min. Anonymkode: 657aa...551
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2022 #5 Skrevet 8. mars 2022 Jeg bruker potetmel under. Tar det på når jeg er nydusja og huden er tørr. Det holder det tørt hos meg resten av dagen. Anonymkode: 71a81...c8c
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2022 #6 Skrevet 8. mars 2022 Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Jeg bruker potetmel under. Tar det på når jeg er nydusja og huden er tørr. Det holder det tørt hos meg resten av dagen. Anonymkode: 71a81...c8c Jeg og. Anonymkode: 87eb5...983
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2022 #7 Skrevet 8. mars 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Du slipper jo det med en god bh. Har du riktig bh merker du den ikke... høres ut som du trenger det og om puppene henger så du blir svett under. Anonymkode: c72bf...a6e Det er mye mulig at man ikke merker det hvis man har riktig bh men hvor f@3# finner jeg i så fall riktig bh? Ja, jeg har prøvd å gå på spesialbutikk å få hjelp. Flere ganger, på flere forskjellige butikker. Ingen av de bhene jeg har kommet hjem med etter disse forsøkene har det vært mulig å bruke i mer enn et par timer før skuldre og nakke verker. Jeg har noen jeg har funnet selv, som jeg klarer å gå med, men det er ingenting som er så fantastisk som å komme hjem å ta av seg bh. Jeg ønsker meg en bh som jeg ikke merker, men klarer ikke tro at det er mulig for alle kropper... Anonymkode: 1ebb9...efc
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2022 #8 Skrevet 8. mars 2022 Har du prøvd ammesingletene fra Lindex? De har en innesydd topp som slutter under puppene. Veldig greie når man ikke vil bruke bh, men likevel vil ha litt mer enn bare toppen rundt puppene. De strammer ikke og er ikke ubehagelige, men toppen inni har en strikk nederst som da går under puppene uten at det er ubehagelig. Veldig vanskelig å forklare kjente jeg Uansett mange år siden jeg ammet, men jeg har fortsatt å kjøpe disse singletene, for de er deilige å ha under andre klær om vinteren. https://www.lindex.com/no/p/8186689-61-multi-2-pakning-med-ammesinglet Ellers har Miss Mary bh'er med brede skulderstropper uten bøyle, behagelige og gode uten å være vonde. Svigermor som har ganske stor byste sverger til bh'er derfra, de kan hun ha på hele dagen uten at det blir ubehagelig. https://www.missmary.no/no/ Anonymkode: e779d...351
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2022 #9 Skrevet 8. mars 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg bruker potetmel under. Tar det på når jeg er nydusja og huden er tørr. Det holder det tørt hos meg resten av dagen. Anonymkode: 71a81...c8c Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Jeg og. Anonymkode: 87eb5...983 Er ikke det fryktelig grisete? Drysser det ikke? Anonymkode: d9e2e...288
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2022 #10 Skrevet 8. mars 2022 Stop24 fra Apotek Anonymkode: 40061...5e3
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2022 #11 Skrevet 8. mars 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det er mye mulig at man ikke merker det hvis man har riktig bh men hvor f@3# finner jeg i så fall riktig bh? Ja, jeg har prøvd å gå på spesialbutikk å få hjelp. Flere ganger, på flere forskjellige butikker. Ingen av de bhene jeg har kommet hjem med etter disse forsøkene har det vært mulig å bruke i mer enn et par timer før skuldre og nakke verker. Jeg har noen jeg har funnet selv, som jeg klarer å gå med, men det er ingenting som er så fantastisk som å komme hjem å ta av seg bh. Jeg ønsker meg en bh som jeg ikke merker, men klarer ikke tro at det er mulig for alle kropper... Anonymkode: 1ebb9...efc Jeg har pepper som passer i hm bher, så vet ikke det helt. Har du prøvd sportsbh da? Sånn som er mer som en topp? Anonymkode: c72bf...a6e
vimsa3 Skrevet 8. mars 2022 #12 Skrevet 8. mars 2022 Jeg hadde samme problemet så fant jeg merket Simone Péréle de er de eneste som ikke gnager støtter og har brede gode stropper. Virkelig en game changer for meg. Jeg har også 80 F/G pupper.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2022 #13 Skrevet 8. mars 2022 Anonym bruker skrev (25 minutter siden): Jeg har pepper som passer i hm bher, så vet ikke det helt. Har du prøvd sportsbh da? Sånn som er mer som en topp? Anonymkode: c72bf...a6e 😂 Anonymkode: d9e2e...288
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2022 #14 Skrevet 8. mars 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg har pepper som passer i hm bher, så vet ikke det helt. Har du prøvd sportsbh da? Sånn som er mer som en topp? Anonymkode: c72bf...a6e Pepper i bh’n?! 😱 Anonymkode: cf0e0...0a8
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2022 #15 Skrevet 8. mars 2022 1 minute ago, Anonym bruker said: Pepper i bh’n?! 😱 Anonymkode: cf0e0...0a8 Noen har meloner, andre har pepper 😛 Anonymkode: d7635...049
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2022 #16 Skrevet 8. mars 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Er ikke det fryktelig grisete? Drysser det ikke? Anonymkode: d9e2e...288 Nei, jeg synes ikke det er grisete. Anonymkode: 87eb5...983
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2022 #17 Skrevet 8. mars 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Jeg har pepper som passer i hm bher, så vet ikke det helt. Har du prøvd sportsbh da? Sånn som er mer som en topp? Anonymkode: c72bf...a6e Det er det jeg ender opp med å bruke. De er mindre vondt enn noe annet jeg har funnet, men fortsatt vannvittig deilig å ta an seg! Anonymkode: 1ebb9...efc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå