Gå til innhold

Hadde du gjort noe med dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerte en jeg har gått på skole med i dag på face. Ser nå at alle har fått like og takk, men ikke meg. Fjerne innlegget? 

Anonymkode: 19aba...6b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Gratulerte en jeg har gått på skole med i dag på face. Ser nå at alle har fått like og takk, men ikke meg. Fjerne innlegget? 

Jeg hadde latt det stå. Hadde ikke tatt det personlig. Når man skal takke for mange gratulasjoner er det fort gjort å bomme slik at man ikke liker og kommenterer et eller flere innimellom.

Anonymkode: 20987...eb6

Skrevet

Hvorfor i all verden skulle du det?

En glipp kan skje, det betyr jo ikke at meldingen ikke er sett eller satt pris på.

Tenk litt mindre på slike ting.

Anonymkode: 471e3...a3a

Skrevet

Du vet at Facebook ofte utelukker svar i lange tråder? Kan faktisk være at han ikke har sett det fordi Facebook begynte å sile ut svar. Helt vanlig men utrolig irriterende. 

Anonymkode: 8d7d3...c38

Skrevet

Det er nok bare en glipp. Jeg hadde nettopp bursdag selv og startet å svare på gratulasjoner. Angret fort på det da det ble så mange at jeg nettopp ble redd for å gå glipp av noen. Neste gang blir det en felles takk til alle. 

Anonymkode: d9b27...d98

Skrevet

Fortsatt ikke takk og like på min, men ALLE andres. Dette kan ikke være tilfeldig vel? Til og med de som har gratulert med overstått. Frister å slette + slette vedkommende da. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Fortsatt ikke takk og like på min, men ALLE andres. Dette kan ikke være tilfeldig vel? Til og med de som har gratulert med overstått. Frister å slette + slette vedkommende da. 

Ja, gjør det, så kan du fremstå som skikkelig forbitret. Slutt å la fb ha så mye å si.

Anonymkode: 87272...d74

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Så hårsår og mistroisk burde det ikke være lov til å være. Les svarene du har fått da! Når mange skriver, er det lett å overse et innlegg uten å mene det. 

Anonymkode: edf8d...8b8

Skrevet

Blar man ikke igjennom det igjennom det igjen da og ser? Det pleier jeg å gjøre akkurat derfor. Pleier ikke være det. Får la det ligge.

Skrevet

Herre. Gud. Så. Selvopptatt. Det. Går. An. Å. Bli. 

Anonymkode: 1ce28...b2c

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Så hårsår og mistroisk burde det ikke være lov til å være. Les svarene du har fått da! Når mange skriver, er det lett å overse et innlegg uten å mene det. 

Anonymkode: edf8d...8b8

Er det en lov i henhold til å være mistroisk? 🤣 En ting det imidlertid ikke er lov å gjøre, er å hpne andre, slik du gjør her. Jeg ser du er et lite usselt menneske. Prøv å gjør neste dag bedre for deg selv, istedenfor dette tullet du driver på med her 🤮

Anonymkode: 98258...242

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Barnslig av deg 

Anonymkode: ba3f2...01a

Skrevet

Tipper det helt tilfeldig. Når man skal bla gjennom 100 gratulasjoner er det fort gjort å hoppe over en; og tro alle har fått en like. Garantert ikke personlig. 

Anonymkode: d49c2...9cd

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Slutt a. Dette har nada med deg å gjøre. En glipp. Livet går videre. 😊😊

Anonymkode: 3c4c4...6f7

Skrevet

Men altså. Sender du en gratulasjon, og så sitter du og sjekker om personen liker eller svarer på den? Når jeg sender en gratulasjon sånn, så sender jeg den, og så tenker jeg ikke mer over det. Sjekker i alle fall ikke om personen jeg sender til har takket eller likt andres innlegg. Hvorfor gjør du det? Hvem er denne personen for deg?

Anonymkode: dece7...13f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...