Anonym bruker Skrevet 7. mars 2022 #1 Skrevet 7. mars 2022 Gir barnemigrene rett til utvidet kvote for syktbarndager? Anonymkode: cc31d...508
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2022 #2 Skrevet 7. mars 2022 Jeg kunne få det med mitt barn. Hun har ikke barnemigrene, men en annen type så vet ikke om det har noe å si. Jeg hadde ikke behov for det, så søkte aldri. Hadde en super arbeidsplass og en mann som jobbet natt, så skulle det være noe og jeg hadde dagvakt byttet jeg til kveldsvakt slik at mannen fikk sove og jeg dro når han sto opp. Jeg trengte å koble av og gå på jobb. Har to barn med hver sine kroniske sykdommer som gir rett på ekstra dager og utvidet til 18år, men har aldri brukt opp de vanlige dagene noen gang. Anonymkode: 8446b...aad
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2022 #3 Skrevet 7. mars 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Jeg kunne få det med mitt barn. Hun har ikke barnemigrene, men en annen type så vet ikke om det har noe å si. Jeg hadde ikke behov for det, så søkte aldri. Hadde en super arbeidsplass og en mann som jobbet natt, så skulle det være noe og jeg hadde dagvakt byttet jeg til kveldsvakt slik at mannen fikk sove og jeg dro når han sto opp. Jeg trengte å koble av og gå på jobb. Har to barn med hver sine kroniske sykdommer som gir rett på ekstra dager og utvidet til 18år, men har aldri brukt opp de vanlige dagene noen gang. Anonymkode: 8446b...aad Tusen takk. Er i gang med utredning nå. Akkurat nå er det ikke noe problem på grunn av den utvidede korona-kvoten, men den vil jo ikke vare evig. Både mannen og jeg jobber KUN dag og ikke mulighet til nattevakt så vi kan ikke bytte på den måten dessverre. HI Anonymkode: cc31d...508
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2022 #4 Skrevet 7. mars 2022 Jeg fikk utvidet. Barnemigrene er ofte det man kaller migrene på barn. Anfallene varer kortere, er ikke så kraftige som på voksne, og spesielt jenter som ikke har vertinne pubertet kan vokse det av seg i hormonforandringen puberteten gir. Den har foreløpig ikke sluppet taket her nå som hun er 14 år, men håper fortsatt. Har sykt barn til hun er 18 år Anonymkode: 42de8...4a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå