Lektor Doppler med tillegg Skrevet 7. mars 2022 #1 Skrevet 7. mars 2022 (endret) Min datter vil på språkskole i Spania, på grunn av en del utfordringer er det ikke aktuelt for henne å dra på fullt opplegg. Vi tenker derfor en uke med 20 timer undervisning og resten ferie med familien. Men vi er usikre på hvor. Valget står mellom Valencia Malaga Alicante Noen som har noen erfaring med disse byene? Vi liker historie, kultur, shopping, små restauranter. Ønsker ikke lysløype og kelnere som snakker svensk.. Byene er valgt ut fra flytilbud og tilgang til hav. Barcelona er ikke egnet pga vanskelig regional dialekt. Endret 7. mars 2022 av Lektor Doppler med tillegg
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2022 #2 Skrevet 7. mars 2022 Malaga er en nydelig by, mange flyr dit, men det er ikke så fullt av turister der, fordi turistene drar videre til andre steder Anonymkode: 1c7bf...fd6
Ekspatt Skrevet 7. mars 2022 #3 Skrevet 7. mars 2022 Lektor Doppler med tillegg skrev (4 minutter siden): Min datter vil på språkskole i Spania, på grunn av en del utfordringer er det ikke aktuelt for henne å dra på fullt opplegg. Vi tenker derfor en uke med 20 timer undervisning og resten ferie med familien. Men vi er usikre på hvor. Valget står mellom Valencia Malaga Alicante Noen som har noen erfaring med disse byene? Vi liker historie, kultur, shopping, små restauranter. Ønsker ikke lysløype og kelnere som snakker svensk.. Byene er valgt ut fra flytilbud og tilgang til hav. Barcelona er ikke egnet pga vanskelig regional dialekt. Det er regional dialekt i Valencia og Alicante også.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 7. mars 2022 Forfatter #4 Skrevet 7. mars 2022 Ekspatt skrev (12 minutter siden): Det er regional dialekt i Valencia og Alicante også. Like vanskelig som den i Barcelona? Datteren fikk beskjed av læreren å unngå Barecolna. Er Málaga bedre?
prikkete_kjole Skrevet 7. mars 2022 #5 Skrevet 7. mars 2022 I Barcelona snakker de katalansk, det er et annet språk, så ikke rart de fraråder det😊Vet ikke med de andre byene.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2022 #6 Skrevet 7. mars 2022 Definitivt Alicante med Valencia på en god andreplass. Flotte byer begge to, men Alicante har alt. Historie, kultur, gode restauranter og fantastiske strender. Malaga ville jeg holdt meg unna. Jeg har vært der to ganger, og vil påstå at det er den mest kjedelige byen jeg har besøkt i Spania. Regionale dialekter er ikke et problem på språkkurs, heller ikke i Barcelona. De snakker spansk og katalansk der, og begge språkene står på metroen, busser og skilt. Ikke la det hindre dere. Me encanta España ❤️ Anonymkode: 073a9...189
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2022 #7 Skrevet 7. mars 2022 Litt usikker på om jeg ville tatt Alicante eller Valencia på topp. Begge byene er flotte. De ligger også såpass nær hverandre, at det er mulig å dra på dagstur om det er ønskelig. Så spennende med språkskole, lykke til! Anonymkode: 305a8...59d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå