Gå til innhold

Hva tenker dere om dette på konfirmasjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Dette høres veldig kjekt ut!

litt lite kakeutvalg til 50 stykker? (Er fra Vestlandet, så mulig dere har andre tradisjoner enn oss med antall kaker i konfirmasjon)

Anonymkode: 5d79f...fc9

Det er svære kaker :-) men det er mulig det blir flere også. 

Anonymkode: 92410...d3a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den konfirmasjonen hadde jeg gledet meg til! 

Skrevet

Jeg synes det høres veldig hyggelig ut. Men jeg ville kanskje utvidet utvalget av grillmat. Pølser i lompe er ikke veldig amerikansk. Og hamburgere er kanskje vanskelig for den eldre garde. Hva med ulike typer kjøtt i tillegg? Og så ville jeg hatt ulike former for poteter- ikke bare salat 

Anonymkode: 91cd7...9d9

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Jeg synes det høres veldig hyggelig ut. Men jeg ville kanskje utvidet utvalget av grillmat. Pølser i lompe er ikke veldig amerikansk. Og hamburgere er kanskje vanskelig for den eldre garde. Hva med ulike typer kjøtt i tillegg? Og så ville jeg hatt ulike former for poteter- ikke bare salat 

Anonymkode: 91cd7...9d9

Hamburgere vanskelig for den eldre garde?  Hva er det som er vanskelig med hamburger? Og hvor gamle er de som er for gamle til å kunnen spise hamburgere? 100 år? 

Anonymkode: 2b093...6c0

Skrevet

Jeg tenker at som gjest følger man opplegget og spiser det man får servert uten å klage. I broren min sin konfirmasjon var det taco. Godt mulig noen reagerte på det, men de hadde folkeskikk nok til å ikke si noe. Det høres dessuten ut som konfirmanten har gode grunner for ønskene sine.

Anonymkode: 92489...2f8

Skrevet

Det er jo toppen av uhøflighet å kritisere opplegg og servering i et selskap man er bedt til som gjest. Man takker enten ja, og gleder seg over det man får, eller takker nei og gremmer seg hjemme. 

Det høres ut som et flott opplegg. Jeg er enig i at det nok er lurt å sørge for at de eldre får sitte godt under måltidet. 

Anonymkode: 5a634...ae4

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Hamburgere vanskelig for den eldre garde?  Hva er det som er vanskelig med hamburger? Og hvor gamle er de som er for gamle til å kunnen spise hamburgere? 100 år? 

Anonymkode: 2b093...6c0

Ja det lurer jeg på også.  Mine foreldre er +- 70 år og har andre eldre familiemedlemmer som er 80+, og alle som en elsker når jeg griller på hytta om sommere . Burger og pølser sklir ned og ber om mer. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...