Anonym bruker Skrevet 7. mars 2022 #1 Skrevet 7. mars 2022 Hadde en krise for et par år siden, har jobbet godt på egenhånd, men kjenner på at vi ikke fungerer så godt sammen over lengre tid. Ting blir ofte bedre etter litt kommunikasjon og jobbing, men så kommer det stadig samme utfordringer og problemer i ekteskapet. Jeg tror vi må ha hjelp, men livet har vært slitsomt lenge og jeg kjenner meg lite motivert. Er familiens hus et bra alternativ, har de fullstendig taushetsplikt? Eller ville du valgt privat terapi? Noen som vil dele erfaringer? Ble det bedre? Anonymkode: 405af...6a0
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2022 #2 Skrevet 7. mars 2022 Vi gikk til familievernkontoret. Og var veldig fornøyd. Men det kommer jo helt an på hvem man kommer til, noen er veldig dyktige og man har god kjemi med de. Andre er ikke like dyktige. Vi har og erfaring med et annet familievernkontor, da skulle plutselig far ha full omsorg, etter og kun ha hatt barna 2 helger i året, de siste 4 årene. Og var ikke måte på hvor fantastisk denne familierådgiveren var til far, jeg ble helt satt ut. Så alle er jo ikke like dyktige. Anonymkode: 5883c...765
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå