Anonym bruker Skrevet 7. mars 2022 #1 Skrevet 7. mars 2022 Skal bygge en utleieleilighet og trenger tips til kjøkken! Helst ikke de aller dyreste, men vil ikke ha noe billig ræl heller... Anonymkode: 7313e...ae8
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2022 #2 Skrevet 7. mars 2022 Kjøp ikea ikke kjøp HTH Anonymkode: 9e37a...2fe
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2022 #4 Skrevet 7. mars 2022 Ikea er veldig greit, kjenner mange som har Ikea kjøkken. Selv har vi HTH, kjenner noen som jobber der så fikk rabatt. Veldig fornøyd. Men det er jo et i utgangspunktet dyrere kjøkken. Anonymkode: fbc1e...076
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2022 #5 Skrevet 7. mars 2022 Jeg er veldig fornøyd med Ikea. Søsteren min er fornøyd med Kvik. Har Strai på hytta, det er helt ok, men synes ikke det er verdt høyere pris enn Ikea. Har flere venner og kollegaer som er misfornøyde med HTH. Anonymkode: 8f45c...6ad
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2022 #6 Skrevet 7. mars 2022 Har Ikea kjøkken her jeg bor nå og er fornøyd, selv om det ikke er den løsningen jeg selv hadde valgt. Vi bruker kjøkken ulikt, og tviler på mannen som bodde her før gjorde så kye på kjøkkenet som jeg og ungene gjør. Har Ikea på hytta også.min søster har også Ikea og er veldig fornøyd. De laget drømmekjøkkenet sitt og det har innfridd. Anonymkode: 4ffe6...4c1
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2022 #7 Skrevet 7. mars 2022 Takk for alle svar! ser ut til at Ikea er tingen. Har allerede tegnet et der jeg er fornøyd med planløsning på, så blir vel sikkert derfra da. Evt kvik, siden de hadde et design jeg likte godt Anonymkode: 7313e...ae8
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2022 #8 Skrevet 7. mars 2022 Utleie ville jeg valgt ikea. Det er superenkelt å montere og like grei kvalitet som mange dyrere kjøkken. Alt avhenger av materialene. Ikea har du mulighet til å spandere på deg innredning som beskytter. Matter, kasser og annet som gjør at kjøkkenet ikke slites like raskt. Dessuten er det enkelt å bytte ut en del hvis noe går i stykker. Anonymkode: d1c28...4c1
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2022 #9 Skrevet 8. mars 2022 Jeg er veldig fornøyd med vårt Ikea kjøkken. Søsteren min valgte Epoq og det var et helvete å montere i forhold til Ikea. Anonymkode: 0c4c0...e78
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2022 #10 Skrevet 8. mars 2022 Ikke kjøp sigdal! Jeg er fornøyd med Ikea. Anonymkode: 795f7...5a5
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2022 #11 Skrevet 8. mars 2022 IKEA kjøpte vi sist. Kunne rett og slett ikke forsvare å kjøpe et som er identisk (i våre øyne) som kostet 110 000,- mer. Skulle jeg gjort noe annerledes så skulle jeg kostet på mer på skikkelig avtrekksvifte, den vi har synes jeg bråker. Ellers er det åtte år nå og ser fortsatt like fint ut altså. Anonymkode: f4a78...57d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå