Anonym bruker Skrevet 7. mars 2022 #1 Skrevet 7. mars 2022 Hva skal jeg kjøpe for å strekke pengene lengst mulig? Det er til meg og tre store barn. Må være rom for litt helgekos også. Anonymkode: ccf1b...a9e
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2022 #2 Skrevet 7. mars 2022 Bak brød selv, så kommer du langt. Billig pålegg som leverpostei og syltetøy. Epler er relativt rimelig frukt. Brokkoli er billig nå, og rotgrønnsaker. Frosne erter. Kok suppe på svineknoke. Pasta Vann som tørstedrikk Anonymkode: 22590...da9
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2022 #3 Skrevet 7. mars 2022 Du har ca 155 kr pr dag om det blir lettere å forholde seg til? Anonymkode: 16612...103
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2022 #4 Skrevet 7. mars 2022 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Hva skal jeg kjøpe for å strekke pengene lengst mulig? Det er til meg og tre store barn. Må være rom for litt helgekos også. Anonymkode: ccf1b...a9e Er jo nok i haugevis. Anonymkode: 6f88f...8e2
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2022 #5 Skrevet 7. mars 2022 Det er ikke så mye, men du har kanskje noe mat i huset også? Du klarer det fint om du har en del basisvarer som krydder, buljong, olje, bakepulver, gjær osv. Om det er helt tomt derimot kommer du nok til å slite. Gulrøtter, løk, poteter, kilogram ofte broccoli er billig og anvendelig som base for mange middager. Havregrøt med eplebiter er billig og god frokost. Bruk det du har fra før fornuftig og bruk alle rester. Anonymkode: d7fc5...227
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2022 #6 Skrevet 7. mars 2022 Kjøp endel bokser billige bokstomater, løk, hvitløk og kok inn masse tomatsaus som du kan bruke til 1. tomatsuppe med egg og makaroni 2. pasta bolognese (da kan du ha i gulrøtter, selleri og evn kjøtt) og 3. restepizza som du baker til helgekos m first price ost. Anonymkode: 4d125...0f4
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2022 #7 Skrevet 7. mars 2022 Men har du noe mat i hus? Jeg hadde klart meg veldig fint på den summen, men så har jeg full fryser. Så da er det bare brød, melk, litt pålegg, helgekos og tilbehør til litt av middagene jeg måtte kjøpt. Spar har 10 kroners marked denne uken, meny har tilbud på kjøttdeig. Anonymkode: 87345...c65
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2022 #8 Skrevet 7. mars 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Men har du noe mat i hus? Jeg hadde klart meg veldig fint på den summen, men så har jeg full fryser. Så da er det bare brød, melk, litt pålegg, helgekos og tilbehør til litt av middagene jeg måtte kjøpt. Spar har 10 kroners marked denne uken, meny har tilbud på kjøttdeig. Anonymkode: 87345...c65 Jeg har to pakker kjøttdeig, en pakke med 600 gram kylling, mel, havregryn, pasta, lasagneplater, frokostblanding,yoghurt, melk, hermetiske tomater, makrell i tomat og leverpostei. Og egg har jeg. Masse egg! Fryseren tok kvelden, så måtte kaste mye🥲 Anonymkode: ccf1b...a9e
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2022 #9 Skrevet 7. mars 2022 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Jeg har to pakker kjøttdeig, en pakke med 600 gram kylling, mel, havregryn, pasta, lasagneplater, frokostblanding,yoghurt, melk, hermetiske tomater, makrell i tomat og leverpostei. Og egg har jeg. Masse egg! Fryseren tok kvelden, så måtte kaste mye🥲 Anonymkode: ccf1b...a9e Da har du kjøtt som kan fordeles på ca 5-6 middager. Jeg ville kjøpt noen epler, løk gulrøtter, poteter, gjær, nøytral olje, ris og en pakke sukker. Frokost kan være havregrøt med eplebiter. Bak rundstykker til skolemat og bruk det pålegget du har + omelet, eggerøre ol. Pasta med tomatsaus, grønnsaker og litt kjøttdeig. Potetform med grønnsaker og litt kjøttdeig. Gryterett med masse grønnsaker, kylling og ris. Anonymkode: d7fc5...227
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå