Anonym bruker Skrevet 13. mars 2022 #26 Skrevet 13. mars 2022 Anonym bruker skrev (På 3/6/2022 den 20.07): Har to søstre og en bror. Ene søsteren min er veldig nær, min beste venn, vi har kontakt daglig. Hun bor 3-4 timer unna, så vi møtes kanskje annenhver måned eller noe sånt. Andre søsteren er ganske nær, men vi lever veldig forskjellige liv. Snakker med henne et par ganger i måneden. Vi bor nærmere hverandre, men møtes ikke så ofte. Broren min snakker jeg med et par ganger i året, ikke uvenner eller noe, men bor veldig langt fra hverandre, ganske stor aldersforskjell og lever ganske forskjellige liv. Ikke så nære. Men båndene er jo der, vi er alle familie og jeg vet at alle ville vært der for meg om jeg skulle trenge det. Vi er også fire stykker som kan samarbeide om omsorgen for våre foreldre når de blir eldre. Anonymkode: 2225c...428 Ja. 2 søstre Anonymkode: 3df32...a32
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2022 #27 Skrevet 13. mars 2022 Vi er fire, faren min har to kull. Vi er samtidig også én søskenflokk. Alle har gode relasjoner til hverandre, men ikke alle er like nære. Min 10 år yngre bror møter jeg sjelden på tomanns, oftere i familieselskap og sånt. Det hender også vi er på fest sammen. Alltid god stemning, han er en hyggelig fyr, selv om vi ikke er så nære. Søstrene mine har jeg et ganske nært og fortrolig forhold til, begge to, men på ulike måter. Anonymkode: 3f8f6...655
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2022 #28 Skrevet 13. mars 2022 Ja, jeg har søsken. To av dem har jeg minst mulig kontakt med, og jeg kommer til å kutte dem helt ut når foreldrene våre går bort. Anonymkode: ecfc1...9a5
LillaGorilla♥♥ Skrevet 14. mars 2022 #29 Skrevet 14. mars 2022 Jeg er enebarn. Var greit som barn, ikke fullt så greit nå som jeg er voksen og har en far som er gammel og syk. Skulle gjerne hatt noen å dele byrden med. Når han er borte er jeg alene igjen. Eller, jeg har jo mann og barn da, og mannen har søsken som han har et nært forhold til, og som jeg regner som min familie. Men som innflytter her jeg bor også, skulle jeg gjerne hatt noen «egne». Men sånn er det nå en gang ikke. Man blir om ikke annet ganske selvstendig og vant til å klare seg selv. 😉 Men jeg har selv valgt å få flere barn, i håp om at de skal slippe litt av det jeg nå sliter med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå