Anonym bruker Skrevet 6. mars 2022 #1 Skrevet 6. mars 2022 Og har dere nær kontakt? Bor de i nærheten av dere? Anonymkode: 3bc35...309
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2022 #2 Skrevet 6. mars 2022 Ingen søsken... en ting er at det var et STORT savn som barn, men nå som voksen med eldre foreldre et stykke unna er savnet enda større og at jeg skal bli alene uten noen å dele familiehistorie med når de er borte er trist. valgte bevisst å få 2 barn, kunne nok gått for flere av hensyn til barna men jeg var blitt for gammel og sliten etter nr 2... Men nå svarer jeg på viddene antar jeg... mannen har søster som bor på andre siden av landet, nær kontakt er vel å ta hardt i .. litt i rykk og napp men når det er noe i familien er de til støtte for hverandre. akkurat det jeg savner liksom... Anonymkode: ede01...fe2
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2022 #3 Skrevet 6. mars 2022 Har en søster. Vi har god kontakt, men er ikke veldig ofte vi møtes eller snakker smmen lengre. Vi jobber så ulikt og har liv som kræsjer veldig med hverandres liv, så det blir ikke så mye kontakt lengre. Min datter var innom for å kjøre søskenbaret til kamp på onsdag, min søster viste itt barn var hos sin oldemor hver onsdag og pleier å sove over hos våre foreldre såda kunne hun spørre siden de var opptatt. Da hadde min datter pratet med tanta mens hun var innom for å skifte, fra en jobb til en annen. Så de fem minuttene ble brukt ble brukt på badet mens hun skiftet. Hun har ett hektisk liv med to jobber og hun er med i styret både på fotballen og ishackyen til ungene, så der er det ikke mye fritid. Mannen hennes er trener for alle tre ungenes fotballlag. Vi møtes igrunn oftes på hytta. Den er basen vår hele sommeren og igrunn veldig mange helger gjennom hele året. Alle i familien jobber turnus eller rare tider, så vi er vant til at folk kommer og går. At middagen spises mens en skifter eller må gjøre noe annet. Livet går også i perioder, noen er mer hektiske enn andre så ikke noe unormalt at at kontakten varierer. Her tidligere var det jeg som hadde en veldig hektisk hverdag med fire unger i hus og fire unger som skulle følges opp på skole og fritidsaktiviterer. Nå skjønner hvorfor jeg sa i en periode at jeg ikke hadde tid. Men selv om det er en periode der vi sjeldent snakker sammen eller møtes føles det som det er går vi møttes når vi møtes. Ungene våre sier vi er skikkelig slitsomme å være sammen med, vi er vist så nære og like samtidlig som vi er veldig ulike. Anonymkode: 483cb...af1
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2022 #4 Skrevet 6. mars 2022 Har en søster jeg kuttet kontakten med, og en bror som bor i et annet land og som jeg ser kun ved sjeldne anledninger. Hadde veldig nært forhold til en bror som døde. Anonymkode: 9b2f2...de7
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2022 #5 Skrevet 6. mars 2022 Har fire halvsøsken, alle veldig mye yngre enn meg selv (15-21 år yngre), har litt kontakt med ene broren min, men ikke de andre tre. Anonymkode: d91fd...08d
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2022 #6 Skrevet 6. mars 2022 Tre søsken. God kontakt med alle, men på grunn av lang avstand mellom oss er det alt for sjelden vi treffes alle fire. Anonymkode: 16ff0...26e
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2022 #7 Skrevet 6. mars 2022 Har 2 brødre og 1 søster snakkes nå og da, oftest i selskap av ulike slag. Anonymkode: a90fa...605
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2022 #8 Skrevet 6. mars 2022 Har 2 søstre og 1 bror. Vi snakkes aldri. Ville heller vært enebarn Anonymkode: 2c3c3...776
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2022 #9 Skrevet 6. mars 2022 To helsøsken, bor langt fra hverandre. Ses sjelden, hvor mange halvsøsken vet jeg ikke da de bor i andre land og er med forskjellige damer. Minst sju stk, har kontakt med en. Anonymkode: 1e0aa...a1a
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2022 #10 Skrevet 6. mars 2022 Mange! 2 bonus brødre, 3 halv brødre 1 halvsøster i alder fra 59(?) Til 30! Har egentlig bare kontakt med en bror og litt med søster, men det er fordi hun bor like i nærheten av vår felles mor. Min, dine og noens barn.... Anonymkode: 025db...dda
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2022 #11 Skrevet 6. mars 2022 En søster, 20 mil unna. Snakker sammen på telefonen et par ganger i uken minst, og besøker hverandre jevnlig. Er veldig glad i søsteren min ❤️ Anonymkode: dc7b7...faa
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2022 #12 Skrevet 6. mars 2022 En lillebror som bor i Danmark. Treffes kanskje fire-fem ganger i året. Barna våre er gode venner og gamer mye sammen. Fin aktivitet når avstanden er så stor. Anonymkode: 0a39a...394
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2022 #13 Skrevet 6. mars 2022 En søster i samme by. Ikke bestiser, men helt ok. Var ikke så mye sammen da barna var mindre da vi har veldig ulik barneoppdragelse. Mer nå når barna er større Anonymkode: 180eb...709
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2022 #14 Skrevet 6. mars 2022 Vi er 7 stk. Vi er fordelt på to plasser. Jeg har mest kontakt med søsteren min som bor i nærheten. Men vi har alle veldig god kontakt ellers på messenger o.l. Å planlegge jul er alltid et mareritt. «Hvem inviterer og hvem skal være hvor osv.» Er noen jeg snakker sjeldent med, men jeg vet de stiller opp hvis det skulle være noe! Anonymkode: 6531d...6c2
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2022 #15 Skrevet 6. mars 2022 Har to søstre og en bror. Ene søsteren min er veldig nær, min beste venn, vi har kontakt daglig. Hun bor 3-4 timer unna, så vi møtes kanskje annenhver måned eller noe sånt. Andre søsteren er ganske nær, men vi lever veldig forskjellige liv. Snakker med henne et par ganger i måneden. Vi bor nærmere hverandre, men møtes ikke så ofte. Broren min snakker jeg med et par ganger i året, ikke uvenner eller noe, men bor veldig langt fra hverandre, ganske stor aldersforskjell og lever ganske forskjellige liv. Ikke så nære. Men båndene er jo der, vi er alle familie og jeg vet at alle ville vært der for meg om jeg skulle trenge det. Vi er også fire stykker som kan samarbeide om omsorgen for våre foreldre når de blir eldre. Anonymkode: 2225c...428
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2022 #16 Skrevet 6. mars 2022 En søster. Hun bor 300m unna. Jeg er faktisk 25 slektninger fordelt på 8 hus med maksimalt ca 400 m avstand. Anonymkode: 1b1bf...3b1
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2022 #17 Skrevet 6. mars 2022 Har en søster som bor noen hundre meter unna. Har god kontakt med både henne og barna hennes. Har en bror som bor noen få km unna. God kontakt med han, kona og barnet til kona. Har en halvsøster jeg ikke aner hvor bor eller hva driver med. Vi treffes kanskje den dagen faren vår skal begraves eller noe sånt. Anonymkode: 281c5...d24
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2022 #18 Skrevet 7. mars 2022 Anonym bruker skrev (18 timer siden): Har 2 søstre og 1 bror. Vi snakkes aldri. Ville heller vært enebarn Anonymkode: 2c3c3...776 Har to søstre og vi snakkes heller aldri. Skulle ønske jeg var enebarn. Ene søsteren min er narkoman og har sittet i fengsel, den andre holder seg med kriminelle. Anonymkode: 4b37e...689
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2022 #19 Skrevet 9. mars 2022 Er enebarn, men har 7 stesøsken. Har god kontakt med 4 av de, men merker at kontakten ikke er like god som de fire har mellom seg. Jeg savner å ha et ordentlig søsken. Anonymkode: 75e8f...ecc
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2022 #20 Skrevet 9. mars 2022 Har ei søster. Hun bor 56 mil unna meg. Syns det er kjempe trist, hun som valgte å flytte. Blir liksom ikke ordentlig kjent med tantebarna mine da de så og si aldri kommer hit, men vi må dra dit. Vi sender snapper og meldinger, men ringes så og si aldri. Jeg skulle ønske vi hadde et skikkelig søsenbånd, men vet ikke hva hun tenker. Anonymkode: 03f01...b6a
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2022 #21 Skrevet 9. mars 2022 3, en bror og to søstre…. Veldig lik bror i sinn og skinn, stor aldersforskjell men vi henger mye ilag. God kontakt med søstrene mine, men vi er veldig ulike og har prinsipielt ulikt tilnærming til livet, moral, jobb osv vi er familie og omgås, men ikke i bestis kategorien. Broren min kunne jeg gått gjennom ild og vann for. veldig glad for søsken, og har tre barn selv som har godt forhold seg imellom❤️Takknemlig for det. Anonymkode: df79d...080
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2022 #22 Skrevet 9. mars 2022 Anonym bruker skrev (På 6.3.2022 den 18.18): Ingen søsken... en ting er at det var et STORT savn som barn, men nå som voksen med eldre foreldre et stykke unna er savnet enda større og at jeg skal bli alene uten noen å dele familiehistorie med når de er borte er trist. valgte bevisst å få 2 barn, kunne nok gått for flere av hensyn til barna men jeg var blitt for gammel og sliten etter nr 2... Men nå svarer jeg på viddene antar jeg... mannen har søster som bor på andre siden av landet, nær kontakt er vel å ta hardt i .. litt i rykk og napp men når det er noe i familien er de til støtte for hverandre. akkurat det jeg savner liksom... Anonymkode: ede01...fe2 Vi er fler som savner søsken. Anonymkode: d801d...961
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2022 #23 Skrevet 11. mars 2022 On 3/6/2022 at 5:56 PM, Anonym bruker said: Og har dere nær kontakt? Bor de i nærheten av dere? Anonymkode: 3bc35...309 en halvbror og en lillebror, halvbroren min bor langt unna, men ses til jul, påske og sommeren vi har et godt forhold til tross for alderforskjellen på 14 og 19 år, min lillebror er 5 år yngre og bor i nærheten, ikke veldig mye kontakt,men mer enn nok Anonymkode: aa9d9...da9
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2022 #24 Skrevet 13. mars 2022 En helbror som lever et liv uten barn, uten fast jobb og med en del utfordringer som gjør det vanskelig å forholde seg til ham. Han holder feks aldri avtaler, dukker likevel ikke opp i onkelbarnas bursdager osv. Men han er broren min, og jeg er glad i ham og de gode sidene hans. Vi lever veldig forskjellige liv og snakkes sjelden, men det er hyggelig når vi først møtes. Har også to stesøsken som kom inn i livet mitt da jeg hadde blitt voksen - det er hyggelig, men på ingen måte søskenrelasjoner. Min manns eneste søsken har psykisk utviklingshemming og jeg savner egentlig å ha søsken og svigerinner i samme livsfase som oss. Anonymkode: b2866...8f9
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2022 #25 Skrevet 13. mars 2022 Har 6 søsken. De jeg kommer best overens med er de med størst aldersspenn. Det søsken et som er nærmest meg i alder, har jeg ikke kontakt med. Anonymkode: 77107...47e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå