Anonym bruker Skrevet 6. mars 2022 #26 Skrevet 6. mars 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor vil du ikke gi han et kjærlighetsbarn? Den vakreste gaven du kan gi mannen du elsker. Anonymkode: 1172b...943 Fordi jeg har nok barn Anonymkode: 14f10...c2b
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2022 #27 Skrevet 6. mars 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor vil du ikke gi han et kjærlighetsbarn? Den vakreste gaven du kan gi mannen du elsker. Anonymkode: 1172b...943 Et barn skal da ikke være en gave! Altfor mange får barn de egentlig ikke ønsker, og jeg syns at hi er tøff som står for valget sitt selv om prisen er høy. Et barn skal ikke være et byttemiddel for å få mannen man elsker. Anonymkode: a8bbc...899
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2022 #28 Skrevet 6. mars 2022 Anonym bruker skrev (59 minutter siden): Et barn skal da ikke være en gave! Altfor mange får barn de egentlig ikke ønsker, og jeg syns at hi er tøff som står for valget sitt selv om prisen er høy. Et barn skal ikke være et byttemiddel for å få mannen man elsker. Anonymkode: a8bbc...899 Enig. Hvis han ville ha unge burde han ha tenkt på det når han var i 30-årene. Menn tenker på dette med familie og barn alt for for sent. Menn skjønner ikke at 1. kvinner kan ikke til evig tid og 2. menns sæd blir også gammel og dårlig, som melk. Anonymkode: 3f3b6...bde
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2022 #29 Skrevet 6. mars 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Enig. Hvis han ville ha unge burde han ha tenkt på det når han var i 30-årene. Menn tenker på dette med familie og barn alt for for sent. Menn skjønner ikke at 1. kvinner kan ikke til evig tid og 2. menns sæd blir også gammel og dårlig, som melk. Anonymkode: 3f3b6...bde Man kan jo ikke bare bestille seg sin livspartner. Hva om han ikke har truffet den han vil ha som mor til sine barn før nå? Anonymkode: a8bbc...899
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2022 #30 Skrevet 6. mars 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Man kan jo ikke bare bestille seg sin livspartner. Hva om han ikke har truffet den han vil ha som mor til sine barn før nå? Anonymkode: a8bbc...899 Da får han også innse at melken hans er gått ut på dato og eggene hennes er ikke lenger brukbare. Det er bare sånn livet er. Anonymkode: 3f3b6...bde
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2022 #31 Skrevet 6. mars 2022 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Da får han også innse at melken hans er gått ut på dato og eggene hennes er ikke lenger brukbare. Det er bare sånn livet er. Anonymkode: 3f3b6...bde Men det stemmer jo ikke? Han kan bli far i mange år til, og ingen vet om hi kan bli mor. Det er ikke pga alderen primært hun ikke ønsker flere barn, hun ønsker ikke flere barn - punktum. Anonymkode: a8bbc...899
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2022 #32 Skrevet 6. mars 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Men det stemmer jo ikke? Han kan bli far i mange år til, og ingen vet om hi kan bli mor. Det er ikke pga alderen primært hun ikke ønsker flere barn, hun ønsker ikke flere barn - punktum. Anonymkode: a8bbc...899 Gammel manns sæd er opphav til mange forskjellige sykdommer. Ateisme, downs, schizofreni, med mye mere. https://healthland.time.com/2012/08/23/older-fathers-linked-to-kids-autism-and-schizophrenia-risk/ Anonymkode: 3f3b6...bde
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2022 #33 Skrevet 6. mars 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Gammel manns sæd er opphav til mange forskjellige sykdommer. Ateisme, downs, schizofreni, med mye mere. https://healthland.time.com/2012/08/23/older-fathers-linked-to-kids-autism-and-schizophrenia-risk/ Anonymkode: 3f3b6...bde Men han er ikke gammel? Han er i førtiårene. Og det er ikke det hi sin tråd handler om, så jeg avslutter avsporingen her, for min del. Anonymkode: a8bbc...899
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2022 #34 Skrevet 6. mars 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Men han er ikke gammel? Han er i førtiårene. Og det er ikke det hi sin tråd handler om, så jeg avslutter avsporingen her, for min del. Anonymkode: a8bbc...899 The study found that a 20-year-old dad passes on an average of 25 new genetic mutations to his child, while a 40-year-old passes 65. https://healthland.time.com/2012/08/23/older-fathers-linked-to-kids-autism-and-schizophrenia-risk/ Jeg mente autisme, for øvrig. Aner ikke hvorfor det står ateisme der... 😂 Anonymkode: 3f3b6...bde
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2022 #35 Skrevet 6. mars 2022 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Fordi jeg har nok barn Anonymkode: 14f10...c2b Det føler han sterkt at han ikke har... Elsker du ham, gi fullstendig slipp på ham og unn ham samme gleden du har hatt, har og vil fortsette å ha pga. dine egne barn. Ikke unn ham mindre. Anonymkode: 34d7d...c18
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2022 #36 Skrevet 6. mars 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Enig. Hvis han ville ha unge burde han ha tenkt på det når han var i 30-årene. Menn tenker på dette med familie og barn alt for for sent. Menn skjønner ikke at 1. kvinner kan ikke til evig tid og 2. menns sæd blir også gammel og dårlig, som melk. Anonymkode: 3f3b6...bde Han tenkte vel på det i 30-årene, siden de har holdt på i 7 år. Men han var så uheldig at han kom til å elske ei som ikke vil oppfylle hans ønske. Anonymkode: 1172b...943
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2022 #37 Skrevet 6. mars 2022 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Han tenkte vel på det i 30-årene, siden de har holdt på i 7 år. Men han var så uheldig at han kom til å elske ei som ikke vil oppfylle hans ønske. Anonymkode: 1172b...943 Uff da. Sånn er livet. Anonymkode: 3f3b6...bde
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2022 #38 Skrevet 6. mars 2022 Anonym bruker skrev (48 minutter siden): Det føler han sterkt at han ikke har... Elsker du ham, gi fullstendig slipp på ham og unn ham samme gleden du har hatt, har og vil fortsette å ha pga. dine egne barn. Ikke unn ham mindre. Anonymkode: 34d7d...c18 Men du leser jo ikke tråden. De HAR gjort det slutt. HI holder ikke fast mot hans vilje. Anonymkode: 0773a...0c6
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2022 #39 Skrevet 6. mars 2022 Anonym bruker skrev (32 minutter siden): Men du leser jo ikke tråden. De HAR gjort det slutt. HI holder ikke fast mot hans vilje. Anonymkode: 0773a...0c6 Joda, jeg leser tråden. Og HI selv har skrevet at begge tar kontakt igjen. Hun kan ikke styre hva han gjør, men hun kan styre hva hun selv gjør. Hun kan holde seg hard for å virkelig kutte kontakten, og det kan hun gjøre hvis han tar kontakt så lenge han har et så sterkt ønske om barn. Hun har fått sine barn (og det er forståelig at hun ikke ønsker flere siden hun begynte så tidlig med å få barn). Men den mannen hun mener å elske, han har et like stort ønske om å bli far som det hun en gang hadde om å bli mor. Om hun virkelig elsker ham, da setter hun ham fri, slik at han kan få muligheten til å oppleve å bli far. Elsker hun ham så unner hun ham det, selv om det kanskje vil smerte henne. Men så lenge hun holder på ham ved å ta ham inn igjen når han tar kontakt, eller selv tar kontakt med ham når de ikke har hatt kontakt en stund, da slipper hun ham ikke fri. Anonymkode: 34d7d...c18
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2022 #40 Skrevet 6. mars 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Joda, jeg leser tråden. Og HI selv har skrevet at begge tar kontakt igjen. Hun kan ikke styre hva han gjør, men hun kan styre hva hun selv gjør. Hun kan holde seg hard for å virkelig kutte kontakten, og det kan hun gjøre hvis han tar kontakt så lenge han har et så sterkt ønske om barn. Hun har fått sine barn (og det er forståelig at hun ikke ønsker flere siden hun begynte så tidlig med å få barn). Men den mannen hun mener å elske, han har et like stort ønske om å bli far som det hun en gang hadde om å bli mor. Om hun virkelig elsker ham, da setter hun ham fri, slik at han kan få muligheten til å oppleve å bli far. Elsker hun ham så unner hun ham det, selv om det kanskje vil smerte henne. Men så lenge hun holder på ham ved å ta ham inn igjen når han tar kontakt, eller selv tar kontakt med ham når de ikke har hatt kontakt en stund, da slipper hun ham ikke fri. Anonymkode: 34d7d...c18 Han bestemmer som sagt over seg selv. Hun er ikke en forførerske eller fristerinne som han blir lurt og forhekset av. Er det vondt for ham å ha kontakt, så har han selv ansvar for å avvise den. Hvor tafatte og hjelpeløse mener du egentlig at norske menn av 2022 er? Anonymkode: 0773a...0c6
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2022 #41 Skrevet 6. mars 2022 Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Han bestemmer som sagt over seg selv. Hun er ikke en forførerske eller fristerinne som han blir lurt og forhekset av. Er det vondt for ham å ha kontakt, så har han selv ansvar for å avvise den. Hvor tafatte og hjelpeløse mener du egentlig at norske menn av 2022 er? Anonymkode: 0773a...0c6 Jeg har heller ikke kalt Hi det du skriver over her! Jeg sier at hvis hun virkelig elsker denne mannen, så setter hun ham helt fri siden hun vet hvor utrolig sterkt hans inderlige ønske om barn er. Men så lenge hun bidrar til å opprettholde kontakten med ham, så unner hun ham ikke egentlig dette. Da er hennes såkalte kjærlighet til ham mer egoistisk preget. Og da tror jeg ikke et forhold mellom dem uansett vil vare. Har sett flere slike forhold, i noen menn som ikke ønsket flere barn, andre kvinner og den andre hadde sterkt barneønske. Forholdene har endt med bitterhet hos en eller begge, og forholdene ble slutt pga. dette. Anonymkode: 34d7d...c18
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2022 #42 Skrevet 6. mars 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jeg har heller ikke kalt Hi det du skriver over her! Jeg sier at hvis hun virkelig elsker denne mannen, så setter hun ham helt fri siden hun vet hvor utrolig sterkt hans inderlige ønske om barn er. Men så lenge hun bidrar til å opprettholde kontakten med ham, så unner hun ham ikke egentlig dette. Da er hennes såkalte kjærlighet til ham mer egoistisk preget. Og da tror jeg ikke et forhold mellom dem uansett vil vare. Har sett flere slike forhold, i noen menn som ikke ønsket flere barn, andre kvinner og den andre hadde sterkt barneønske. Forholdene har endt med bitterhet hos en eller begge, og forholdene ble slutt pga. dette. Anonymkode: 34d7d...c18 Hvis han ønsker seg noe annet, så setter han SEG SELV fri… 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄 Ingen kan holde fast på en annens kjærlighet bare ved å bruke viljen. Anonymkode: 0773a...0c6
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2022 #43 Skrevet 6. mars 2022 Anonym bruker skrev (6 timer siden): The study found that a 20-year-old dad passes on an average of 25 new genetic mutations to his child, while a 40-year-old passes 65. https://healthland.time.com/2012/08/23/older-fathers-linked-to-kids-autism-and-schizophrenia-risk/ Jeg mente autisme, for øvrig. Aner ikke hvorfor det står ateisme der... 😂 Anonymkode: 3f3b6...bde Autisme kommer ikke fra gammel sæd! Hallo ! Anonymkode: 5e0c6...90a
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2022 #44 Skrevet 6. mars 2022 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Autisme kommer ikke fra gammel sæd! Hallo ! Anonymkode: 5e0c6...90a Jeg vet ikke, forskerne sier det, da stoler jeg på dem. Anonymkode: 3f3b6...bde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå