Anonym bruker Skrevet 5. mars 2022 #1 Skrevet 5. mars 2022 At jeg er ferdig med barn, og han vil ha barn. Vi har kjent hverandre i 7 år, og vi ønsker oss hverandre, og har alltid gjort det. Men denne ene tingen gjør at det aldri blir oss. Det er skikkelig vondt å tenke på hvor bra vi kunne fått det når jeg vet at det ikke kan bli. Og jeg har tusen ganger forsøkt å gå videre, men klarer det ikke. Det samme gjelder han. Vi forsøker å ikke ha kontakt, men ingen av oss klarer det over tid Anonymkode: 14f10...c2b
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2022 #2 Skrevet 5. mars 2022 Hvor gamle er dere? Og hvor gamle barn? Anonymkode: 334d4...916
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2022 #3 Skrevet 5. mars 2022 Vi er begge over 40. Han har ingen barn, jeg har barn 13-25 år. Ikke at det har bie med saken å gjøre da. Anonymkode: 14f10...c2b
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2022 #4 Skrevet 5. mars 2022 Anonym bruker skrev (39 minutter siden): At jeg er ferdig med barn, og han vil ha barn. Vi har kjent hverandre i 7 år, og vi ønsker oss hverandre, og har alltid gjort det. Men denne ene tingen gjør at det aldri blir oss. Det er skikkelig vondt å tenke på hvor bra vi kunne fått det når jeg vet at det ikke kan bli. Og jeg har tusen ganger forsøkt å gå videre, men klarer det ikke. Det samme gjelder han. Vi forsøker å ikke ha kontakt, men ingen av oss klarer det over tid Anonymkode: 14f10...c2b Hva er "over tid", og hva skjer i mellomtiden ? Anonymkode: bc9d0...7f4
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2022 #5 Skrevet 5. mars 2022 Kan ikke dere løse det med surrogati og evt.dagmamma fra tidlig av, for å avlaste deg fra småbarnsperioden? Anonymkode: f1455...ecd
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2022 #6 Skrevet 5. mars 2022 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Hva er "over tid", og hva skjer i mellomtiden ? Anonymkode: bc9d0...7f4 Ikke at det heller er relevant, men maks 3 mnd. I mellomtiden forsøker vi begge å date andre, men det funker aldri Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Kan ikke dere løse det med surrogati og evt.dagmamma fra tidlig av, for å avlaste deg fra småbarnsperioden? Anonymkode: f1455...ecd Nei, det går ikke. Jeg vil ikke ha flere barn. Jeg er snart bestemor Anonymkode: 14f10...c2b
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2022 #7 Skrevet 5. mars 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Ikke at det heller er relevant, men maks 3 mnd. I mellomtiden forsøker vi begge å date andre, men det funker aldri Nei, det går ikke. Jeg vil ikke ha flere barn. Jeg er snart bestemor Anonymkode: 14f10...c2b Det er jo selvfølgelig relevant. Det tok jo sikkert flere dater før dere traff hverandre også, og tre måneder er ikke lenge. Hvor lang tid tok det før du traff denne mannen etter at du gikk fra faren til siste, eller ble dumpa av han? Ikke romantiske ting. Dere finner begge nye om dere bruker tid. Alderen gjør det vanskeligere nå enn tidligere, men det er ikke håpløst. Anonymkode: bc9d0...7f4
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2022 #8 Skrevet 5. mars 2022 Tiden vil løse dette her for dere. Snart kan du ikke få barn uansett om du skulle byttet mening, og han vil også innse at han sjanser for å finne partner og bli far blir mindre og mindre. Anonymkode: 524bf...4ab
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2022 #9 Skrevet 5. mars 2022 Her må dere bare ta et valg, og stå ved det. Enten må dere kutte hverandre helt ut, så han kan finne noen å få barn med. Ellers så må dere satse på hverandre, og han må akseptere at han ikke får barn. Jeg har vært i samme situasjon, men her så vi jo at vi ikke kunne holde på sånn i lengden. Så vi kuttet kontakten fullstendig. Og han møtte en annen, som han fikk barn med. Og selv om det var utrolig vondt å miste han, og jeg brukte lang tid på å komme over han. Så er jeg og glad på hans vegne, og unner han virkelig det å få barn. Anonymkode: 74f58...ab9
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2022 #10 Skrevet 5. mars 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Det er jo selvfølgelig relevant. Det tok jo sikkert flere dater før dere traff hverandre også, og tre måneder er ikke lenge. Hvor lang tid tok det før du traff denne mannen etter at du gikk fra faren til siste, eller ble dumpa av han? Ikke romantiske ting. Dere finner begge nye om dere bruker tid. Alderen gjør det vanskeligere nå enn tidligere, men det er ikke håpløst. Anonymkode: bc9d0...7f4 Vi traff hverandre for 7 år siden. Da var det gått noe over to år siden jeg gikk fra far til barna (alle barna har samme far). Jeg hadde ikke datet noen andre før da. Ville ha skilsmissen i orden før jeg gikk videre. Det virker som du tror jeg er noe jeg ikke er? 3 måneder er det lengste vi har klart oss uten kontakt, og begge har forsøkt å date andre, men ingen av oss klarer det, og vi faller alltid tilbake til hverandre. Vi treffes en del i jobbsammenheng, og det var sånn vi traff hverandre. Jeg tenkte ikke på dating en gang. Har datet to andre menn, men det har blitt med den ene daten på begge Anonymkode: 14f10...c2b
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2022 #11 Skrevet 5. mars 2022 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Her må dere bare ta et valg, og stå ved det. Enten må dere kutte hverandre helt ut, så han kan finne noen å få barn med. Ellers så må dere satse på hverandre, og han må akseptere at han ikke får barn. Jeg har vært i samme situasjon, men her så vi jo at vi ikke kunne holde på sånn i lengden. Så vi kuttet kontakten fullstendig. Og han møtte en annen, som han fikk barn med. Og selv om det var utrolig vondt å miste han, og jeg brukte lang tid på å komme over han. Så er jeg og glad på hans vegne, og unner han virkelig det å få barn. Anonymkode: 74f58...ab9 Vi prøver virkelig, men det er så vanskelig når vi treffer hverandre. Og begge vil jo virkelig, men så vil han ha barn. Og jeg vil ikke, for jeg har nok med de jeg har. Han sier jo at han begynner å bli for gammel for barn nå, men så tenker jeg at han egentlig ikke mener det, men sier det for å få dette til å funke Anonymkode: 14f10...c2b
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2022 #12 Skrevet 5. mars 2022 Jeg synes du skal holde deg knallhard og kreve null kontakt. Det er viktigere for deg å ikke få flere barn enn å ha ham i livet ditt. Kritiserer deg ikke for det. Men slik dere holder på synes jeg du skal kutte helt kontakten med ham. Å vingle slik dere holder på nå, det er ikke sunt for noen. Og siden hans ønske om barn er så stort, så bør du kutte ham helt ut og holde hardt på at du ikke vil ha mer med ham å gjøre. For når du stadig gir signaler om at du vil ha ham, så greier ikke han å gå videre heller. Elsker du ham - sett ham virkelig fri! Anonymkode: 34d7d...c18
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2022 #13 Skrevet 5. mars 2022 Jeg har gått fra en mann av samme grunn. Med motsatt fortegn: jeg ville ha flere barn, han ville det ikke. Det er ingen bagatell, det er et eksistensielt spørsmål. Anonymkode: 0773a...0c6
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2022 #14 Skrevet 5. mars 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg synes du skal holde deg knallhard og kreve null kontakt. Det er viktigere for deg å ikke få flere barn enn å ha ham i livet ditt. Kritiserer deg ikke for det. Men slik dere holder på synes jeg du skal kutte helt kontakten med ham. Å vingle slik dere holder på nå, det er ikke sunt for noen. Og siden hans ønske om barn er så stort, så bør du kutte ham helt ut og holde hardt på at du ikke vil ha mer med ham å gjøre. For når du stadig gir signaler om at du vil ha ham, så greier ikke han å gå videre heller. Elsker du ham - sett ham virkelig fri! Anonymkode: 34d7d...c18 Hvor har du det fra at det er HI som hindrer ham i gå videre? Mannen er 40 og bestemmer over seg selv. For alt det du vet, er det han som bryter tausheten først. Anonymkode: 0773a...0c6
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2022 #15 Skrevet 5. mars 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hvor har du det fra at det er HI som hindrer ham i gå videre? Mannen er 40 og bestemmer over seg selv. For alt det du vet, er det han som bryter tausheten først. Anonymkode: 0773a...0c6 Du får lese hovedinnlegget en gang til, da... Der står det at ingen av dem greier å holde seg unna den andre. Med andre ord, om hun krever all kontakt videre og holder hardt på det, så får han mulighet til å finne ut av dette uten en romantisk tilknytning til HI. Jeg er enig med hun over - det med barn er et eksistensielt behov som ingen bør legge hinder for at andre skal få oppfylt, hvis den andre har et ekte og inderlig ønske om barn, slik denne mannen helt tydelig har. Anonymkode: 34d7d...c18
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2022 #16 Skrevet 5. mars 2022 Din kropp, ditt valg, HI. Ikke la deg presse til noe du ikke vil. Anonymkode: 3f3b6...bde
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2022 #17 Skrevet 5. mars 2022 La ham befrukre en dame som ønsker seg barn, men ikke partner? Anonymkode: a4dad...bbe
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2022 #18 Skrevet 6. mars 2022 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Din kropp, ditt valg, HI. Ikke la deg presse til noe du ikke vil. Anonymkode: 3f3b6...bde Ingen presser meg til noe Anonym bruker skrev (8 timer siden): La ham befrukre en dame som ønsker seg barn, men ikke partner? Anonymkode: a4dad...bbe Det er nok ikke aktuelt for han Anonymkode: 14f10...c2b
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2022 #19 Skrevet 6. mars 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Ingen presser meg til noe Det er nok ikke aktuelt for han Anonymkode: 14f10...c2b Har du spurt ham? Anonymkode: a4dad...bbe
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2022 #20 Skrevet 6. mars 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Har du spurt ham? Anonymkode: a4dad...bbe Jeg har ikke spurt han, men vi snakker sammen om alt, og jeg kjenner han veldig godt. Han vil ha dette berømte kjærlighetsbarnet, og selv om jeg har fortalt han at det ikke eksisterer, så tror han like herlig på det Anonymkode: 14f10...c2b
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2022 #21 Skrevet 6. mars 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg har ikke spurt han, men vi snakker sammen om alt, og jeg kjenner han veldig godt. Han vil ha dette berømte kjærlighetsbarnet, og selv om jeg har fortalt han at det ikke eksisterer, så tror han like herlig på det Anonymkode: 14f10...c2b 🤔 Det er ikke det at han vil ha barn sånn generelt, han vil ha det med deg? Anonymkode: 1e61d...3e4
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2022 #22 Skrevet 6. mars 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): 🤔 Det er ikke det at han vil ha barn sånn generelt, han vil ha det med deg? Anonymkode: 1e61d...3e4 Bingo! Der traff du midt i blink! 😊 Anonymkode: 3f3b6...bde
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2022 #23 Skrevet 6. mars 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Bingo! Der traff du midt i blink! 😊 Anonymkode: 3f3b6...bde Uff, det gjør ting litt mer komplisert. Men samtidig enklere. Han kan velge å være med deg, eller han kan gå. Jeg tenker da at ikke du har noe «ansvar» for å skyve ham ut i verden så han kan få et random barn, når det ikke er det han innerst inne ønsker. Han ønsker noe annet av deg enn det du kan gi ham, og da står han jo helt fritt til å være med deg innenfor rammen du gir, eller la være å ha deg. Men han bør jo bestemme seg, da. Jeg hadde blitt ganske lei av å leve med et overhengende press om å få et barn jeg ikke ville ha hvis jeg var deg. Anonymkode: 1e61d...3e4
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2022 #24 Skrevet 6. mars 2022 Anonym bruker skrev (52 minutter siden): 🤔 Det er ikke det at han vil ha barn sånn generelt, han vil ha det med deg? Anonymkode: 1e61d...3e4 Nei. Han vil ha barn med en han elsker og vil dele livet med. At det ble meg er en tilfeldighet Anonymkode: 14f10...c2b
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2022 #25 Skrevet 6. mars 2022 Hvorfor vil du ikke gi han et kjærlighetsbarn? Den vakreste gaven du kan gi mannen du elsker. Anonymkode: 1172b...943
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå