Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Feirer dere 30-40-50 årsdager osv?Og hvor mye gjør dere ut av det?

Mannen min har runddag snart, men han sier han ikke trenger noe selskap.Jeg er usikker på om han virkelig mener det, men han er en veldig stille og rolig type som ikke roper høyest akkurat🙈

Godt å høre hvordan dere andre gjør det?

Anonymkode: 3bdbf...01f

Skrevet

Alle dager feires, de runde enda mer.

Anonymkode: 06798...eb4

Skrevet

Å si at man ikke vil, da lar man være. Å si at man ikke trenger, da tyder det mer på beskjedenhet som "Ikke lag noe ut av det bare for min skyld", så da hadde det blitt selskap eller større opplevelse/ feiring. 

Anonymkode: f9f17...6bb

Skrevet

Her feires det ikke. Feiret 20-årsdagen min da. Men har bursdag på sommeren, og alle er på ferie når jeg har bursdag. Og så ble jeg 40 midt i pandemien. På 30 årsdagen var jeg på vei hjem fra ferie. Det er ikke så stort å bli eldre

Anonymkode: a77da...5de

Skrevet

Jeg feiret både 30 og 40 år, men feirer sjelden de imellom. Ihvertfall ikke på annen måte enn ut å spise med familien eller lignende.

Da mannen min fylte rundt år sa han også at han ikke ønsket stort selskap. Jeg fikset barnevakt, fikk fri av sjefen hans og overrasket han med tur til København. Bare oss to der i tre dager, og vi reiste rett etter frokost på bursdagen hans. 

Anonymkode: 60366...ab0

Skrevet
Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Her feires det ikke. Feiret 20-årsdagen min da. Men har bursdag på sommeren, og alle er på ferie når jeg har bursdag. Og så ble jeg 40 midt i pandemien. På 30 årsdagen var jeg på vei hjem fra ferie. Det er ikke så stort å bli eldre

Anonymkode: a77da...5de

Det er jo kjempestort å bli eldre 🤩alternativet er at man er død. 

Vi feirer alle bursdager, men tar ikke av til store dager. Til mannen sin 50 års dag hadde vi snitter og kaker med nærmeste familie, han er ikke glad i mange folk. Min 50 års dag var midt i pandemien så da ble det tapas hjemme med kjernefamilien (utflytta barn med partnere) og det var en helt nydelig feiring. 

Anonymkode: 25657...75f

Skrevet

Feirer ikke, har ingen å feire det med.

Anonymkode: 82262...022

Skrevet

Vi feirer alle dager med familien, altså storfamilien. Inviterer foreldre og søsken med familie på alt fra middag til kaffe og kaker. Jeg har bursdag midt i juli, så da er det naturlig å invitere på verandafest med grilling og is. Jeg har fire søsken og mannen har to, det er slett ikke alle som kommer hver gang, men foreldrene våre kommer alltid og de søsknene med familie som kan. Er så hyggelig at. Fin anledning til å invitere inn.

Jeg har også feiret mine runde dager på samme måte, familie og grilling.

Mannen er en litt annen type, da han fylte 40 inviterte vi sikkert 60-70 stykker på fest. Hel grillet grisunge, grillbuffet, jordbær og fløte, full pakke. Leide inn kokk og hadde heidundrende fest. Når han fylte 50 var det pandemi, så da hadde han så mange guttekompiser det var lov til akkurat da, tror det var 15 eller 20 stykker, leid lokale, mat fra catering, full rulle.

Man har feiring etter personlighet tenker jeg, og mannen din må bestemme hva han ønsker.

Anonymkode: f8151...132

Skrevet

Blir 50 i år, både mannen og jeg, men igen av oss er typen til å like store, tradisjonelle feiringer. Så i stedet blir det ut og spise med kjernefamilien og så sikkert litt kakespising med den aller nærmeste familien når vi treffer dem (bor ulike steder). Har også lyst å ta en litt "storslagen" ferie med kjernefamilien til sommeren eller høsten. Type 3 uker til et land langt borte. Det er feiring etter min smak! 

Anonymkode: 7b5b0...0c9

Skrevet

Feirer ikke bursdag, hverken vanlige eller runde. Har runddag i år, som forbigåes i stillhet 😀

Anonymkode: e427a...0c5

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Det er jo kjempestort å bli eldre 🤩alternativet er at man er død. 

Vi feirer alle bursdager, men tar ikke av til store dager. Til mannen sin 50 års dag hadde vi snitter og kaker med nærmeste familie, han er ikke glad i mange folk. Min 50 års dag var midt i pandemien så da ble det tapas hjemme med kjernefamilien (utflytta barn med partnere) og det var en helt nydelig feiring. 

Anonymkode: 25657...75f

" Det er kjempestort å bli eldre" 

Veldig godt poeng! 

Anonymkode: f9f17...6bb

Skrevet

Bursdager feires med besøk av nærmeste familie. 

40 års dagen til mannen ble feira med  nærmeste familie. Han Har  50.års dag om 3 år, da skal jeg ordne med fest.

Jeg kan godt feire bursdag med venner hvert år. Kun for å ha en unnskyldning til å møtes. 39 års dagen min hadde jeg her hjemme under korona, vi var 6 stk ved bordet.  40 års dagen min feiret jeg sammen med ei venninne. Vi inviterte venninner med på hyttetur en helg. Skal også feire 41 års dagen vår på samme måte😊

Anonymkode: 46350...ee0

Skrevet

Jeg blir 40 om 4 år , jeg skal ha fest ja ! hadde også fest når jeg ble 30 🥳

Anonymkode: fa5cd...4d9

Skrevet

Mine runde dager blir feiret med nærmeste familie. Jeg har sosial angst og vil ikke ha noe stort selskap. På mannens runde dager er det stort selskap med familie, venner og naboer.

Anonymkode: 7331a...0cd

Skrevet

Feirer et rundt tall i år og det blir flere selskaper / party for å si det sånn ❤️

Skrevet

Jeg hater å være i sentrum av noe eller st noen lager noe stort oppstyr av meg, så bursdager er jeg ikke glad i. I morra har jeg rund dag, jeg har tatt meg noen feriedager så jeg ikke er på jobb og min familie vet det ikke blir noe stort selskap. Det blir middag med ungene. Mulig mine foreldr eller søster kommer, men det er evt alt som skjer. 
Det er mange i familien som har bursdag denne måneden. Tanteungen min som hadde bursdag på fredag fikk bursdagen han ville, kun besøk av mitt ene barn og henneskjæreste. Han liker heller ikke å vær i sentrum, såhan var så happy når han hadde coronakonfirmasjon. 2konfirmanter og 20mennesker i kirken og da kunne det kun være 5mennesker på besøk så han hadde bare mine to barn i selskap. Han var så fornøyd og vi familie hadde ingen problemer med dette, for vi vet jo at han hater å være i sentrum. 

Så jeg syns det er helt perfekt at det er såmange som har bursdag samme måned. Nå slår vi ofte ammen flere bursdager og gir hverandre gaver der. I år blir det to bursdager vi skal feire, de liker å stå i sentrum og elsker bursdager. 

Anonymkode: 47684...69e

Skrevet

Stille og forsiktige folk som ikke trives med store fester, bør få slippe. Inviter noen få. Gi ham en dag HAN kan trives med. 

Anonymkode: 30fb6...f5b

Skrevet

Vi har foreløpig feiret både 30- og 40-årsdag. Da vi ble 30 hadde alle små barn og festen ble så som så. Da vi fylte 40 ble det kjempefest. Planlegger stor fest når vi blir 50 år også. 

Anonymkode: 4d8c8...bb7

Skrevet

Vi feirer alle bursdager, for det liker vi. Til vanlig er feiringen mat, kaffe og kaker med storfamilien, på runde dager litt ekstra på den måten at vi inviterer flere. For eksempel venner.

Det er jo du som kjenner mannen din best og vet om han trives med å være i sentrum på en slik dag eller ikke. Vil han like at folk kommer og gratulerer ham, eller ikke? Vil han synes det er greit hvis du inviterer hele venneflokken samt langt ut i slekta, eller vil han trives best med de aller nærmeste?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...