Gå til innhold

Artig innslag i 50 års dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal feire 50 års dag til broren min. Vil ikke ha en ordinær tale men er det noe annet vi søsken kunne funnet på? 

Er det noen som har tips til et artig innslag som ikke blir kleint? 

Anonymkode: eb927...576

Fortsetter under...

Skrevet

Vi laget en versjon av «verdenshistorien på 5 minutter» i min mors 50 årslag. Men da «mammas liv på 5 minutter» det slo skikkelig an 

Anonymkode: 712b2...151

Skrevet

Jeg og ungene lagde en "minimusikal" i mannens 50-årslag, der vi hadde satt sammen ting fra livet hans, egenskaper, opplevelser, hobbyer osv og funnet musikk som passet til, vi hadde også minikostymeskift, som supporterskjerf, capser, parykker osv. Hele greia tok ca.10 minutter og ga mye latter og glede.

Skrevet

Hør med hans nære familie som foreldre og søsken pluss venner, om de kan fortelle noe han kanskje har glemt, eller bare hva de vil fremheve ved han. Det er litt jobb å skrive ned alt, men det er verdt det. Blir fint fokus på han. 

Anonymkode: ec053...75b

Skrevet

Quiz!

Kjør 20 spørsmål om jubilanten, med 3 svaralternativ på hvert. (Ett av dem bør være riktig svar, da.) Litt nytt og litt gammelt; alt fra hva kosebamsen hans het da han var barn og den første kjæresten i ungdomsskolen, til hva han liker best på skiva eller hvor han har studert. 

Anonymkode: debbd...39c

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 5.3.2022 den 10.44):

Vi laget en versjon av «verdenshistorien på 5 minutter» i min mors 50 årslag. Men da «mammas liv på 5 minutter» det slo skikkelig an 

Anonymkode: 712b2...151

Vi lagde minikonsert da mamma ble 60, med én låt fra hvert tiår hun hadde levd. Slagere fra 50, 60, 70, 80, 90, og 00-tallet, låter vi visste hun likte, og som gjestene sang med på. 

Anonymkode: debbd...39c

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...