Anonym bruker Skrevet 5. mars 2022 #26 Skrevet 5. mars 2022 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Vi kjenner alle ei kvinne som har vært utsatt for overgrep. Hvor mange av oss kjenner en mann som har vært utsatt for det? Nettopp! Hun har et poeng. Menn kan ikke bli utsatt for overgrep av kvinner. Anonymkode: 24452...ff9 Takk! Anonymkode: e472f...ffb
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2022 #27 Skrevet 5. mars 2022 Dere som mener at menn ikke kan bli voldtatt - eksen min sovnet full på fest og våknet av at en fremmed jente satt og red han. Han var 15 år. Ikke voldtekt, altså? Anonymkode: e1f64...1a3
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2022 #28 Skrevet 5. mars 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Dere som mener at menn ikke kan bli voldtatt - eksen min sovnet full på fest og våknet av at en fremmed jente satt og red han. Han var 15 år. Ikke voldtekt, altså? Anonymkode: e1f64...1a3 "Spør for en venn"? Anonymkode: 24452...ff9
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2022 #29 Skrevet 5. mars 2022 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Nei, menn har makt til å gjøre noe med det om de ikke vil. Maktforhold. Anonymkode: e472f...ffb Nå må du nesten si fra om du prøver å tulle med oss eller om du er veldig, veldig uintelligent. Anonymkode: 8645a...f0b
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2022 #30 Skrevet 5. mars 2022 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Jeg kjenner en mann som har vært utsatt for både fysisk/psykisk vold og seksuelle overgrep. Da han turte å anmelde, fikk han beskjed om at han kunne anmelde, men det beste var å la være fordi saken kom til å bli henlagt. Blant venner blir han kalt svak og pingle og tlffelhelt Anonymkode: c0937...99f Dårlige venner, syns jeg! Anonymkode: 10fdd...18e
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2022 #31 Skrevet 5. mars 2022 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Vi kjenner alle ei kvinne som har vært utsatt for overgrep. Hvor mange av oss kjenner en mann som har vært utsatt for det? Nettopp! Hun har et poeng. Menn kan ikke bli utsatt for overgrep av kvinner. Anonymkode: 24452...ff9 Det kan de jo fint, det. Muligheten til å bli utsatt for et overgrep er ikke avhengig av overgrepsfrekvensen blant dine eller mine mannlige eller kvinnelige kjenninger. Anonymkode: 10fdd...18e
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2022 #32 Skrevet 5. mars 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Dårlige venner, syns jeg! Anonymkode: 10fdd...18e Selvfølgelig er de det, men det var jo ikke det som var poenget. Dette ville han antakelig ha opplevd med en del ukjente også. Fordi det er det de slette mener om en slik mann. Men den ene gangen han valgte å legge henne i bakken etter at hun hadde slått og sparket til han hadde ekstreme smerter, ble han anmeldt for vold. Heldigvis ikke dømt, men anmeldt Anonymkode: c0937...99f
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2022 #33 Skrevet 5. mars 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Selvfølgelig er de det, men det var jo ikke det som var poenget. Dette ville han antakelig ha opplevd med en del ukjente også. Fordi det er det de slette mener om en slik mann. Men den ene gangen han valgte å legge henne i bakken etter at hun hadde slått og sparket til han hadde ekstreme smerter, ble han anmeldt for vold. Heldigvis ikke dømt, men anmeldt Anonymkode: c0937...99f De fleste mener ikke det, nei. Det er kun primitive og avstumpede mennesker som ikke klarer å se andres smerte uten å latterliggjøre den. Anonymkode: 10fdd...18e
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2022 #34 Skrevet 6. mars 2022 Anonym bruker skrev (9 timer siden): "Spør for en venn"? Anonymkode: 24452...ff9 Hva i alle dager mener du? Anonymkode: e1f64...1a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå