Anonym bruker Skrevet 5. mars 2022 #26 Skrevet 5. mars 2022 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Trur du ikke jeg tenker på dette hver dag? Hva kan jeg gjør med det? Overlate ungene mine til bv? Skal alle syke foreldre levere fra seg ungene? hvis du tenker deg litt før du spør om noe så dumt! Anonymkode: 4708a...070 Men hva vil du da? Du vil ikke splitte opp med han fordi du er avhengig av hans hjelp med hus og unger. Han kommer ikke til å endre seg. Ingen her kan trylle, så ett valg må du ta. Evt la ting fortsette som før. Skjønner forøvrig litt hans side og, han føler seg vel frustrert og fanget i ett dårlig liv selv. Og han greier ikke formidle det på annen måte enn å være sur og negativ. Så, du må ta grep - ellers fortsetter dette i uoverskuelig fremtid. Tror ikke du gjør ungene dine en tjeneste med å tviholde på dagens situasjon heller. Anonymkode: 6ebf0...069
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2022 #27 Skrevet 5. mars 2022 Anonym bruker skrev (13 timer siden): Nå er det kun de 3 siste årene jeg har vert så syk, men han har alltid vært slik. Jeg har tenkt.. det går nok bedre men det har jo bare blitt verre. Jeg slo opp i fjor og skulle selge hus og alt men han ville ikke og ønsket meg tilbake. barna er ikke så flinke å ta hensyn alltid nei og det har mye med når de ser at han ikke gjør det. når du kun klare å gjør basiske ting som å gå på do og dusje på det verste så er det ikke bra for barna. Og hjelp utenfra er håpløst. Anonymkode: 4708a...070 Du har ikke tenkt tanken at det er hans oppførsel som er en medvirkende årsak til at du er så syk som du er? Din psyke vil bli så mye bedre om du bor alene, det er 100% sikkert og barna har bare deg og det du bestemmer å forholde seg til. Det vil bli mye enklere for deg. Anonymkode: 50ba4...47e
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2022 #28 Skrevet 5. mars 2022 Om du er syk med utmattelse så må du regne med at det å leve i et så destruktivt forhold er en medvirkende årsak til at du er så dårlig. Hvilken diagnose har du? Jeg har fatigue etter hjerneslag, og hvordan jeg har det påvirker i stor grad formen altså. Jeg vet det samme gjelder mange andre utmattelsestilstander også. Det å stå på egne ben, uten en mann som gjør livet tyngre og mer vanskelig enn det er kan gjøre underverker for helsen din... Anonymkode: 64463...e33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå