Anonym bruker Skrevet 4. mars 2022 #1 Skrevet 4. mars 2022 Vi mistet barnet vårt i alvorlig sykdom. Vi opplevde alle foreldres verste mareritt- og mistet det umistelige. Så kom pandemien med all usikkerhet og isolering. Nå er det krig, og hva vil bli konsekvensene fremover? Jeg er så utrolig sliten. Av sorg, av redsel, av fortvilelse, av usikkerhet. Håpet forsvinner litt etter litt. Håpet om et liv uten konstant redsel for når neste katastrofe inntreffer… Hvilken skatt en helt vanlig, trygg og kjedelig hverdag er… Det er rett og slett for mye nå… Anonymkode: e78c1...85c
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2022 #2 Skrevet 4. mars 2022 Sender deg en god klem ♡ Anonymkode: 4ae12...0fe
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2022 #3 Skrevet 4. mars 2022 Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Vi mistet barnet vårt i alvorlig sykdom. Vi opplevde alle foreldres verste mareritt- og mistet det umistelige. Så kom pandemien med all usikkerhet og isolering. Nå er det krig, og hva vil bli konsekvensene fremover? Jeg er så utrolig sliten. Av sorg, av redsel, av fortvilelse, av usikkerhet. Håpet forsvinner litt etter litt. Håpet om et liv uten konstant redsel for når neste katastrofe inntreffer… Hvilken skatt en helt vanlig, trygg og kjedelig hverdag er… Det er rett og slett for mye nå… Anonymkode: e78c1...85c Huff, kondolerer. Håper du kan finne noe som gir deg ro og glede. Anonymkode: 8f36b...491
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2022 #4 Skrevet 5. mars 2022 Det å miste et barn... Det vondeste et menneske kan oppleve. Gamle som mistet barn for 70 år siden, kan fortsatte gråte over tapet. Det finnes ikke ord ❤ Men det blir bedre etter som tida går. Det blir lettere å leve med, selv om sorgen aldri blir borte. Når det gjelder resten av situasjonen i verden, er det jo ingen av oss som kjenner framtida. Kanskje blir vi igjen rimelig forskånet her i landet, kanskje ikke. Har du andre pårørende i liknende situasjon, som du kan snakke med? Anonymkode: 66087...4c0
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2022 #5 Skrevet 5. mars 2022 Kondolerer, jeg vet at ikke noe jeg sier kan trøste deg i sorgen. Hva med å være med å hjelpe de som kommer fra Ukraina? Nå tenker jeg ikke med penger, men dra å besøk de som blir bosatt nær dere, ta med et brett vafler, eller røre og vaffeljern, en kake eller noe. Ellers så vil jeg råde deg til å slå av nyheter litt. Gi deg selv tid til å sørge ditt tap, for det er jo helt forferdelig. Anonymkode: e10c1...828
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2022 #6 Skrevet 5. mars 2022 💙💜 Snakk med noen. Hvis ikke du har noen nære å snakke med, ser her hvor du finner hjelp: https://www.helsenorge.no/psykisk-helse/psykisk-helsehjelp-for-voksne/ Du har vært gjennom det verste. Ingenting av det som kommer kan måle seg. Skulle ønske jeg kunne gi deg en klem. Anonymkode: 8c813...ff6
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2022 #7 Skrevet 5. mars 2022 Takk for gode ord og råd❤️ Anonymkode: e78c1...85c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå