Gå til innhold

Dere som skal til utlandet i sommer…

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor skal dere og hvor lenge blir dere? 

Anonymkode: 3bb67...a8e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal til Spania i seks uker. Til egen bolig.

Anonymkode: 89969...7ca

Skrevet

Leid villa i Italia og blir i 5 uker.

Skrevet

3 uker i Kypros

Anonymkode: c403d...07d

Skrevet

Rundreise i Australia og blir i 5 uker. Skulle gjerne vært lengre men har et par fotball cupper ungene skal på. 

Anonymkode: 57c69...e44

Skrevet

USA, 4 uker

Anonymkode: 6b2fd...1ca

Skrevet

Jeg skal til Monaco. Blir der i fire uker, og skal bo hos to venninner som har hus der. 

Anonymkode: 77e10...ad0

Skrevet

Vi skal til Bora Bora, og være der i seks uker. 

Anonymkode: 019d8...c16

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Rundreise i Australia og blir i 5 uker. Skulle gjerne vært lengre men har et par fotball cupper ungene skal på. 

Hvor skal dere, og hvordan reiser dere fra sted til sted? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Hvor skal dere, og hvordan reiser dere fra sted til sted? 

Vi leier bil. Flyr til Brisbane og kjører opp kysten til Cairns. Planen er noen dager på øyene rundt Whitsunday også. Så tar vi det på sparket innover via Longreach og muligens Ayers rock. Jeg har lyst å dra til Kakadu national park også men mannen er litt for skeptisk til alle krypdyrene. Returen går fra Darwin. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Vi leier bil. Flyr til Brisbane og kjører opp kysten til Cairns. Planen er noen dager på øyene rundt Whitsunday også. Så tar vi det på sparket innover via Longreach og muligens Ayers rock. Jeg har lyst å dra til Kakadu national park også men mannen er litt for skeptisk til alle krypdyrene. Returen går fra Darwin. 

Spennende! Du får oppdatere når dere kommer tilbake. Kunne tenkt meg å reise dit selv, men da er jeg nok avhengig av å reise sammen med noen. 

Skrevet

4 uker i Tyrkia

Anonymkode: 96c91...3e2

Skrevet

2 uker til Hellas. 

Anonymkode: f521c...bda

Skrevet

blir hjemme i år også :) på hytta :) Skal til utlandet 2023

Anonymkode: 22045...674

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 4.3.2022 den 21.12):

Høres fantastisk ut 👍🏻

Anonymkode: d702c...5a2

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 4.3.2022 den 18.31):

Skal til Spania i seks uker. Til egen bolig.

mamma til adhd gutt<3 skrev (På 4.3.2022 den 18.38):

Leid villa i Italia og blir i 5 uker.

Anonym bruker skrev (På 4.3.2022 den 18.52):

Anonym bruker skrev (På 4.3.2022 den 19.39):

Vi skal til Bora Bora, og være der i seks uker. 

Anonymkode: 019d8...c16

Så lange ferier dere har. Jeg har bare fem uker. Tar dere all ferie i ett, eller hvordan gjør dere det med vinterferie, påske, høstferie og juleferie?

Anonymkode: 1c689...380

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Så lange ferier dere har. Jeg har bare fem uker. Tar dere all ferie i ett, eller hvordan gjør dere det med vinterferie, påske, høstferie og juleferie?

Vi tar ut avspasering og jobber noen dager på ferien. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg er ufør, derfor har jeg muligheten til å være i Spania i alle skoleferier og litt til.

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Jeg har totalt 5 ukers ferie. I tillegg har jeg inntil 24 dager avspasering av fleksitid. Det er nesten 5 uker i tillegg. Pluss jeg kan avspasere reisetid.

Altså ganske mange fridager totalt, men det betyr jo også at jeg jobber mye i perioder.

Anonymkode: 6b2fd...1ca

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Jeg har fem uker som alle tas ut på sommeren. I tillegg sparer jeg avspasering som tas ut til andre ferier. Trenger jeg mer tar jeg bare uten lønn. 

Gjest KenCreek
Skrevet

Planen var Polen, men tenker vi endrer det nå… 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...