Gå til innhold

Kjæresten min blir sur og irritert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg ler sammen med andre menn. Det syns jeg er spesielt. Enig? Kan er så kontrollerende og dominerende 

Anonymkode: ff23b...14c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt er det merkelig. Hvis du også ler med han da. Dropper du å le med han, og kun ler med andre menn, da er det du som er merkelig. Det er ikke kontrollerende og dominerende. Det er sjalusi

Anonymkode: 2fa53...48a

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Selvsagt er det merkelig. Hvis du også ler med han da. Dropper du å le med han, og kun ler med andre menn, da er det du som er merkelig. Det er ikke kontrollerende og dominerende. Det er sjalusi

Jeg ler selvsagt med han også 

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Jeg ler selvsagt med han også 

Håper du også forstår at det ikke er kontrollerende eller dominant å bli sur fordi du ler med andre menn. Det er sjalusi

Skrevet

En sånn mann får du aldri et bra liv med - hvis han selv ikke innser sine sjalusiproblemer og gjør noe med dem i form av terapi.

Det er ditt valg om du vil eller ikke vil være med en mann som ikke unner deg glede og ikke stoler på deg...

Anonymkode: b7b6e...4f0

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

En sånn mann får du aldri et bra liv med - hvis han selv ikke innser sine sjalusiproblemer og gjør noe med dem i form av terapi.

Det er ditt valg om du vil eller ikke vil være med en mann som ikke unner deg glede og ikke stoler på deg...

Ja. Han blir ofte veldig mistenkelig og tenker det verste. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Ja. Han blir ofte veldig mistenkelig og tenker det verste. 

Å bli med en slik mann fører bare til problemer, det blir som regel verre på sikt.

Hvis han selv ikke innser problemer og aktivt søker seg til behandling og gjennomfører, så er det ikke vits å kaste bort tid av ditt liv på en slik type.

Hva tenker du selv, har du det bra med ham når du vet hvordan han er?

Skrevet

Run, Forest, Run! 

Anonymkode: b7a12...a70

Skrevet

Oi, er du sammen med rett mann, egentlig?
Låter som sykelig sjalu.

Anonymkode: aa5a0...5e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...