Anonym bruker Skrevet 4. mars 2022 #1 Skrevet 4. mars 2022 Noen som bruker denne? Hvor ofte bruker dere den og er dere fornøyd? Kan jeg bruke den hver gang jeg vasker håret eller blir det for mye? Tenkte på å bruke den som både kur og balsam. https://www.blivakker.no/product/3098543/wella-professionals-wellaplex-no3-100ml Anonymkode: 7b2ef...648
Elina Skrevet 4. mars 2022 #2 Skrevet 4. mars 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Noen som bruker denne? Hvor ofte bruker dere den og er dere fornøyd? Kan jeg bruke den hver gang jeg vasker håret eller blir det for mye? Tenkte på å bruke den som både kur og balsam. https://www.blivakker.no/product/3098543/wella-professionals-wellaplex-no3-100ml Anonymkode: 7b2ef...648 Du bør bruke balsam etter kur ellers skyller du ut kuren ved neste vask. Så shampo, kur og så balsam. Hvis du bruker kur ved hver vask kan håret bli veldig tungt.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2022 #3 Skrevet 7. mars 2022 Er det ingen her inne som bruker denne kuren? Anonymkode: 7b2ef...648
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2022 #4 Skrevet 7. mars 2022 Elina skrev (På 4.3.2022 den 7.55): Du bør bruke balsam etter kur ellers skyller du ut kuren ved neste vask. Så shampo, kur og så balsam. Hvis du bruker kur ved hver vask kan håret bli veldig tungt. Takk❤️ Anonymkode: 7b2ef...648
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2022 #5 Skrevet 7. mars 2022 Jeg brukte en stund kur istedenfor balsam, men det sa frisøren ble helt feil. En kur må sitte i så lenge det står at den skal stå i, og etterpå skal du bruke balsam for å lukke skjellene i hårstrået. En balsam åpner gjerne skjellaget for å trekke skikkelig inn, så om du vasker den ut for tidlig, og dropper balsam etterpå, blir håret mer slitt. Sa hun da.... Anonymkode: cb45a...e22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå