Anonym bruker Skrevet 3. mars 2022 #1 Skrevet 3. mars 2022 Vi flytter til en annen by i september og jeg satt meg allerede opp på venteliste hos en av byens mest populære fastleger i fjor. Nå har jeg rykket langt frem i køen, men er enda nr 15 og ting kan ta lang tid. Om jeg enda står på liste når vi flytter, kan jeg bytte midlertidig til en som er ledig i den byen mens jeg samtidig står på venteliste? Eller mister jeg plassen min da? Regner jo med at man bare kan stå på liste til en om gangen, men om jeg bytter direkte fra min nåværende til en som er ledig for å ha en midlertidig lege mens jeg står på ventelisten? Går det an? Anonymkode: 92812...f3d
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2022 #2 Skrevet 3. mars 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Vi flytter til en annen by i september og jeg satt meg allerede opp på venteliste hos en av byens mest populære fastleger i fjor. Nå har jeg rykket langt frem i køen, men er enda nr 15 og ting kan ta lang tid. Om jeg enda står på liste når vi flytter, kan jeg bytte midlertidig til en som er ledig i den byen mens jeg samtidig står på venteliste? Eller mister jeg plassen min da? Regner jo med at man bare kan stå på liste til en om gangen, men om jeg bytter direkte fra min nåværende til en som er ledig for å ha en midlertidig lege mens jeg står på ventelisten? Går det an? Anonymkode: 92812...f3d Dette står på helsenorge sine sider Du kan kun stå på én venteliste av gangen, men du kan bytte venteliste så mange ganger du vil. Du kan også bytte fastlege mens du står på venteliste til en annen, uten å miste plassen i køen. https://tjenester.helsenorge.no/bytte-fastlege? Du ser det hvis dette i den blå firkanten på høyre side. Anonymkode: fe38c...d38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå