Anonym bruker Skrevet 3. mars 2022 #1 Skrevet 3. mars 2022 Vi bor i nabokommune så vi har vært i Oslo mange ganger. Har sett slottet, vigelandsparken osv.. Imorgen skal vi på teater og jeg tenkte å dra inn tidligere på dagen og finne på litt. Har med en jente på 9,5 år Men hva? Jeg tenkte på å dra på Munch museet, der har vi ikke vært enda og jeg ser de har en labyrintutstilling blant annet som er passende for barn. Har noen forslag? Ønsker å være i sentrum. Hvor kan vi spise osv Takk på forhånd Anonymkode: 3c883...f98
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2022 #2 Skrevet 3. mars 2022 Hva slags mat liker jenta di? Sushi? Pizza? Burgere? Oslo har alt, og mye, mye mer, så skriv gjerne litt mer om hva dere er interessert i, både når det gjelder aktiviteter og mat. Anonymkode: 4b85d...365
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2022 #3 Skrevet 3. mars 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hva slags mat liker jenta di? Sushi? Pizza? Burgere? Oslo har alt, og mye, mye mer, så skriv gjerne litt mer om hva dere er interessert i, både når det gjelder aktiviteter og mat. Anonymkode: 4b85d...365 Hun liker typisk burger og pizza ja, men vil gjerne spise et sted der jeg og finner noe🤣 Vi skal kose oss og nyte vinterferie og finværet, tenkte eneten Munch museet eller Astrup Fearnley, men jeg er åpen for forslag Anonymkode: 3c883...f98
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2022 #4 Skrevet 3. mars 2022 Avhengig av interesser, så har du Naturhistorisk museum, Reptilparken, Ingrid Alexandras skulpturpark. Anonymkode: 87539...da8
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2022 #5 Skrevet 3. mars 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Avhengig av interesser, så har du Naturhistorisk museum, Reptilparken, Ingrid Alexandras skulpturpark. Anonymkode: 87539...da8 Tusen takk for tips! Anonymkode: 3c883...f98
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2022 #6 Skrevet 3. mars 2022 Teknisk museum, Zoologisk, museene på Bygdøy (Fram, Kontiki, Folkemuseet), pop museet, Akershus festning. Anonymkode: 4b74a...f0c
the amazing spidermamma Skrevet 3. mars 2022 #7 Skrevet 3. mars 2022 Biblioteket! Gøy for både voksne og barn
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2022 #8 Skrevet 3. mars 2022 Historisk museum. Ligger på tullinløkka, sentralt ifht mange av byens teatre, og er morsomt for store og små. Mat i nærheten: Tullins kafé, pizza på Kunstnernes hus, Sjakk Matt, Lorry, diverse sushisjapper. Anonymkode: 4b85d...365
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2022 #9 Skrevet 3. mars 2022 Jenta mi elsket Reptilparken da vi var der når hun var 9. Men vet ikke om de har åpent nå. Det finner du sikkert ut av på nettsiden deres. 🙂 Anonymkode: cf3b9...d47
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2022 #10 Skrevet 3. mars 2022 Deichman i Bjørvika, utrolig mye gøy å finne på. Anonymkode: 6ac17...792
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2022 #11 Skrevet 3. mars 2022 Tusen takk for alle gode tips. Vi vil gjerne være i sentrum, gjerne spise et ok sted. Var på Pincho Nation sist. Mulig vi drar innom historisk museum siden så mange tipser om det! Noen som har vært på Munch museet (det nye), med barn? Igjen, setter pris på alle tips! Anonymkode: 3c883...f98
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2022 #12 Skrevet 3. mars 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Tusen takk for alle gode tips. Vi vil gjerne være i sentrum, gjerne spise et ok sted. Var på Pincho Nation sist. Mulig vi drar innom historisk museum siden så mange tipser om det! Noen som har vært på Munch museet (det nye), med barn? Igjen, setter pris på alle tips! Anonymkode: 3c883...f98 Jeg venter med Munch for min 8,5-åring (gutt da). Han er ikke så glad i å se på bilder og kunst, mer glad i å få lov å være aktiv og interessert i natur, vitenskap, historie o.l. Så Teknisk museum og de andre nevnte er vi hyppig på. Anonymkode: 87539...da8
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2022 #13 Skrevet 3. mars 2022 Mange barn liker Johnny Rockets. Anonymkode: 34057...d87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå