Anonym bruker Skrevet 2. mars 2022 #1 Skrevet 2. mars 2022 Jeg jobbet 4.5 år et sted med offentlig tjenestepensjon, deretter 4 år et annet sted med samme ordning. Når jeg sjekker hva jeg får i pensjon kommer ikke dette opp. Har jeg mistet dette? Eller kan jeg kontakte de og få en oversikt? Anonymkode: c10e4...183
Optatium Skrevet 2. mars 2022 #2 Skrevet 2. mars 2022 Hvis du med å sjekke mener at du har brukt diverse kalkulatorer på nett, så stemmer det at dette ikke kommer opp. Offentlig pensjon er annerledes enn private løsninger.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2022 #3 Skrevet 2. mars 2022 Optatium skrev (10 minutter siden): Hvis du med å sjekke mener at du har brukt diverse kalkulatorer på nett, så stemmer det at dette ikke kommer opp. Offentlig pensjon er annerledes enn private løsninger. Ok. Så det er ikke tapt? Kan jeg få en oversikt ved å kontakte de? Er det mulig å overføre det et sted for å ha alt samlet? Anonymkode: c10e4...183
Optatium Skrevet 2. mars 2022 #4 Skrevet 2. mars 2022 Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Ok. Så det er ikke tapt? Kan jeg få en oversikt ved å kontakte de? Er det mulig å overføre det et sted for å ha alt samlet? Anonymkode: c10e4...183 Det er ikke tapt. Såvidt jeg vet kan det ikke tas ut. Vet ikke hvor man kontakter for å høre hva du har en gang.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2022 #5 Skrevet 2. mars 2022 Ta det ut kan jeg nok ikke nei. Noen som vet hvor man finner denne oversikten? Må kanskje kontakte tidligere arbeidsgivere? 🤔 vet at ene er klp, men er usikker på hva den andre er. Anonymkode: c10e4...183
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2022 #6 Skrevet 2. mars 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg jobbet 4.5 år et sted med offentlig tjenestepensjon, deretter 4 år et annet sted med samme ordning. Når jeg sjekker hva jeg får i pensjon kommer ikke dette opp. Har jeg mistet dette? Eller kan jeg kontakte de og få en oversikt? Anonymkode: c10e4...183 Du kan sjekke det ved å logge inn på nettsiden til den pensjonskassen dine arbeidsgivere meldte deg inn i. Du logger inn med bank-ID. Anonymkode: aa427...f5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå