Anonym bruker Skrevet 2. mars 2022 #1 Skrevet 2. mars 2022 Er det noen som vil vise forståelse for en mann som ikke tør å gå på rødt lys lenger, eller som klager over manflu? Eller som sitter på rompa og spiller spill istedenfor å ta seg av barna sine? En som ikke forsvarer dama si eller kompisen sin når noen angriper dem? Orker vi flere menn med striglet utseende og som er livredd for å få en rift i kamelhårsfrakken? Plutselig ble de typisk macho menna anno 2022 ekstremt lite macho og attraktive. Vi ser jo nå hva en ekte mann er lagd av! Anonymkode: aedd1...e02
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2022 #2 Skrevet 2. mars 2022 Han er vår tids Che Guevara. Det hadde vært deilig om vi fikk flere både menn og kvinner med litt tak i istedenfor veike solariumsbrune jåler med filler istedenfor IQ. Anonymkode: 9cd7a...eab
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2022 #3 Skrevet 2. mars 2022 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Han er vår tids Che Guevara. Det hadde vært deilig om vi fikk flere både menn og kvinner med litt tak i istedenfor veike solariumsbrune jåler med filler istedenfor IQ. Anonymkode: 9cd7a...eab Tenk at det er så mange generasjoner siden verden hadde en slik helt. Vi trengte det. Den første ekte helten og forbilde på flere tiår. Ja, kanskje vi begynner å se ting i litt andre perspektiv. Vi kan ikke forbli upåvirket av han og det ukrainske folket. Anonymkode: aedd1...e02
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2022 #4 Skrevet 2. mars 2022 For noen merkelige tanker og prioriteringer folk har! Landet er i krig og man skal diskutere hvor macho presidenten er? Hva om det var en kvinne, hadde diskusjonen vært grei da? Anonymkode: 6dd23...140
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2022 #5 Skrevet 2. mars 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): For noen merkelige tanker og prioriteringer folk har! Landet er i krig og man skal diskutere hvor macho presidenten er? Hva om det var en kvinne, hadde diskusjonen vært grei da? Anonymkode: 6dd23...140 Mannen har baller på størrelse med basketballer. Og ja, ville vært helt ok å snakke om hvor tøff en eventuell kvinne som opptrådte som han var. Anonymkode: d741b...9fb
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2022 #6 Skrevet 2. mars 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): For noen merkelige tanker og prioriteringer folk har! Landet er i krig og man skal diskutere hvor macho presidenten er? Hva om det var en kvinne, hadde diskusjonen vært grei da? Anonymkode: 6dd23...140 Men prioritere å være her inne gjør du...... Anonymkode: c737c...78c
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2022 #7 Skrevet 2. mars 2022 Han er beintøff, et forbilde for landet sitt. Anonymkode: c737c...78c
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2022 #8 Skrevet 2. mars 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Mannen har baller på størrelse med basketballer. Og ja, ville vært helt ok å snakke om hvor tøff en eventuell kvinne som opptrådte som han var. Anonymkode: d741b...9fb Jaja, dere om det. Grunnere blir man vel ikke. Anonymkode: 6dd23...140
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2022 #9 Skrevet 2. mars 2022 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): For noen merkelige tanker og prioriteringer folk har! Landet er i krig og man skal diskutere hvor macho presidenten er? Hva om det var en kvinne, hadde diskusjonen vært grei da? Anonymkode: 6dd23...140 Så sjenerøs du er. Du må ha innvendinger på dette altså? Vi trenger en helt. Mer enn vi har skjønt. Alle har vært narsissister som har vært limt til speilet i flerfoldige år nå. Vi har hatt ledere som har vært feige og dummere enn apekatter. Alle har kun hatt seg selv og sitt som interessefelt. Her står det opp en mann som kunne vært i helt trygge omgivelser. Da USA tilbød å hente han ut, så svarte han at han trengte våpen, ikke skyss. Dette er en helt som kjemper skulder til skulder med folkene sine! En som setter folk og land foran seg selv. Han risikerer livet for det hver eneste dag. Og du lurer på om vi hadde heiet like mye på en kvinne som gjorde det samme? JA, det ville vi. Anonymkode: aedd1...e02
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2022 #10 Skrevet 2. mars 2022 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): For noen merkelige tanker og prioriteringer folk har! Landet er i krig og man skal diskutere hvor macho presidenten er? Hva om det var en kvinne, hadde diskusjonen vært grei da? Anonymkode: 6dd23...140 Ja, da hadde det vært greit for menn å si, "hun har så vakkert puppestell, så nydelig ræv, den er så søt, så vakker, og en helt himmelsk nese, den er så skjønn". Anonymkode: 38f12...e0e
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2022 #11 Skrevet 2. mars 2022 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Han er beintøff, et forbilde for landet sitt. Anonymkode: c737c...78c For landet sitt absolutt. Vil også si for hele verden. Anonymkode: aedd1...e02
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2022 #12 Skrevet 2. mars 2022 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Mannen har baller på størrelse med basketballer. Og ja, ville vært helt ok å snakke om hvor tøff en eventuell kvinne som opptrådte som han var. Anonymkode: d741b...9fb Det man kan se fra månen er den kinesiske mur og ballene til Zelenskyij. Anonymkode: aedd1...e02
Himmel og hav Skrevet 2. mars 2022 #13 Skrevet 2. mars 2022 Anonym bruker skrev (41 minutter siden): Det man kan se fra mÃ¥nen er den kinesiske mur og ballene til Zelenskyij. Anonymkode: aedd1...e02 Det er en myte. Man kan ikke se den kinesiske mur.Â
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2022 #14 Skrevet 2. mars 2022 Himmel og hav skrev (19 minutter siden): Det er en myte. Man kan ikke se den kinesiske mur. Ikke ballene til Zelenskyij heller. Sånn egentlig... Anonymkode: aedd1...e02
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2022 #15 Skrevet 2. mars 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Ikke ballene til Zelenskyij heller. Sånn egentlig... Anonymkode: aedd1...e02 Snakk om å drepe poenget🙈 Anonymkode: 6dd23...140
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2022 #16 Skrevet 2. mars 2022 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Snakk om å drepe poenget🙈 Anonymkode: 6dd23...140 Hvorfor er du i tråden enda, trodde du synes det var en merkelig proritering Anonymkode: c737c...78c
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2022 #17 Skrevet 2. mars 2022 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Snakk om å drepe poenget🙈 Anonymkode: 6dd23...140 Hva er poenget? At Zelensky har elephantitis i ballene?   Anonymkode: 38f12...e0e
Ekspatt Skrevet 2. mars 2022 #18 Skrevet 2. mars 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Er det noen som vil vise forståelse for en mann som ikke tør å gå på rødt lys lenger, eller som klager over manflu? Eller som sitter på rompa og spiller spill istedenfor å ta seg av barna sine? En som ikke forsvarer dama si eller kompisen sin når noen angriper dem? Orker vi flere menn med striglet utseende og som er livredd for å få en rift i kamelhårsfrakken? Plutselig ble de typisk macho menna anno 2022 ekstremt lite macho og attraktive. Vi ser jo nå hva en ekte mann er lagd av! Anonymkode: aedd1...e02 De striglede mennene som er redde for rift i kamelshårsfrakken har aldri vært attraktive for naturlige kvinner uansett. For damer som pumper lepper og andre deler fulle av puff, og har øyenbryn på størrelse med påkjørte brunsnegler og vipper som kiler dem i pannen, er sikkert slike menn interessante, men ikke for oss andre. Ikke før Zelenskyij kom på kartet, og ikke etter.  Anonym bruker skrev (1 time siden): Det man kan se fra månen er den kinesiske mur og ballene til Zelenskyij. Anonymkode: aedd1...e02 Man kan se Amazonas og ballene hans. Ikke den muren.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2022 #19 Skrevet 2. mars 2022 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Snakk om å drepe poenget🙈 Anonymkode: 6dd23...140 Ja riktig. JEG misset ja Du snakket om prioriteringer. Er jo mer opptatt av å hate brukere enn å hylle en helt. Oppfør deg nå da. Vis litt respekt i denne tråden...  Anonymkode: aedd1...e02
Den perfekte mor, pÃ¥an igjen Skrevet 3. mars 2022 #20 Skrevet 3. mars 2022 Anonym bruker skrev (21 timer siden): Er det noen som vil vise forstÃ¥else for en mann som ikke tør Ã¥ gÃ¥ pÃ¥ rødt lys lenger, eller som klager over manflu? Eller som sitter pÃ¥ rompa og spiller spill istedenfor Ã¥ ta seg av barna sine? En som ikke forsvarer dama si eller kompisen sin nÃ¥r noen angriper dem? Orker vi flere menn med striglet utseende og som er livredd for Ã¥ fÃ¥ en rift i kamelhÃ¥rsfrakken? Plutselig ble de typisk macho menna anno 2022 ekstremt lite macho og attraktive. Vi ser jo nÃ¥ hva en ekte mann er lagd av! Anonymkode: aedd1...e02 Hvorfor i all verden skal det være noe positivt i Ã¥ gÃ¥ pÃ¥ rødt lys eller ødelegge klærne sine??  Menn er heller ikke en homogen gruppe, og ikke alle damer har en preferanse som tilsier at mannen mÃ¥ være president. NÃ¥r det er sagt setter han absolutt en ny standard for det Ã¥ være leder!Â
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2022 #21 Skrevet 3. mars 2022 Den perfekte mor, påan igjen skrev (48 minutter siden): Hvorfor i all verden skal det være noe positivt i å gå på rødt lys eller ødelegge klærne sine??  Menn er heller ikke en homogen gruppe, og ikke alle damer har en preferanse som tilsier at mannen må være president. Når det er sagt setter han absolutt en ny standard for det å være leder! Jeg ser nesten ikke noe mer dustete enn å stå og vente på rødt lys når det er god tid til å gå over før det kommer bil. Det står heller ikke noe om at det skal være positivt å ødelegge klærne sine. Vi er i det minste enige om det siste. Anonymkode: aedd1...e02
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2022 #22 Skrevet 3. mars 2022 Jeg skjønner ikke helt hovedinnlegget, for mye av det HI heier på synes jeg heller er idealer som ville gitt meg et inntrykk av sårbar maskulinitet, som er noe av det mer usexy. Det spiller liten rolle for meg om en mann er glad i kamelhårsfrakken sin. Det er turn off hvis han er engstelig for å bli oppfattet som lite maskulin om han går i kamelhårsfrakk. Zelenskyj viser hva som er sexy: en vanlig mann, i utgangspunktet uten overdrevne liksom-maskuline fakter, som er modig og som handler riktig når det gjelder. Jeg er imponert, og følger denne thrilleren til slutten. Jeg håper han klarer å stå løpet ut. Anonymkode: 95311...e59
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2022 #23 Skrevet 3. mars 2022 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Jeg skjønner ikke helt hovedinnlegget, for mye av det HI heier på synes jeg heller er idealer som ville gitt meg et inntrykk av sårbar maskulinitet, som er noe av det mer usexy. Det spiller liten rolle for meg om en mann er glad i kamelhårsfrakken sin. Det er turn off hvis han er engstelig for å bli oppfattet som lite maskulin om han går i kamelhårsfrakk. Zelenskyj viser hva som er sexy: en vanlig mann, i utgangspunktet uten overdrevne liksom-maskuline fakter, som er modig og som handler riktig når det gjelder. Jeg er imponert, og følger denne thrilleren til slutten. Jeg håper han klarer å stå løpet ut. Anonymkode: 95311...e59 Jeg heier på en og det er Zelenskyij. Anonymkode: aedd1...e02
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2022 #24 Skrevet 3. mars 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg heier på en og det er Zelenskyij. Anonymkode: aedd1...e02 Stakkars resten av den ukrainske befolkningen, som du ikke heier på. 😢 Anonymkode: 38f12...e0e
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2022 #25 Skrevet 3. mars 2022 Anonym bruker skrev (52 minutter siden): Stakkars resten av den ukrainske befolkningen, som du ikke heier på. 😢 Anonymkode: 38f12...e0e Må du gjøre deg så dum?  Anonymkode: aedd1...e02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå