Anonym bruker Skrevet 3. mars 2022 #26 Skrevet 3. mars 2022 On 3/2/2022 at 4:06 PM, Anonym bruker said: Vil du dele hva dere spiser denne uken ? Anonymkode: 0f586...dab denne uka har ikke vert veldig bra mat pga jeg har hatt korona mandag : pizza gradiosa på barnet, jeg spiste 1 bit tirsdag : fiskeburger spiste lite da også,men barnet spiste 2 onsdag : endelig formen på vei opp igjen ,men ikke matlyst så ble bare et eple ( barnet var med en venn da ) idag er barnet med faren og jeg har bare spist en baguett fredag : bestiller vi, jeg kinesisk og barnet en burger lørdag : nachos søndag : vet ikke, bedt bort Anonymkode: a0f36...53e
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2022 #27 Skrevet 3. mars 2022 Mandag var det pizza på tynn bunn med tomater, sopp, oliven og fetaost som topping. Tirsdag omelett med potet og løk. Onsdag kokt torsk med kokte gulrøtter, bacon og mskaronistuing. Hvit saus. I dag ble det ertesuppe og ei skive med stekt falukorv. I morgen skal jeg ha ytrefilet og stekt sopp og salat. Regner med at det blir noe indisk på lørdag, og kålruletter med revet gulrot og kjøttdeig som fyll. Anonymkode: 5261f...92c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå