Gå til innhold

Hva synes du om kjolen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg møtt noen med den hadde den vært helt grei, innenfor normalområdet av "smak og behag". Hadde en venninne likt den og kommet med den kunne jeg fint gitt et kompliment også, så fresh og fin du var, vårlig og fin farge....

Men jeg ville ikke kjøpt den selv, jeg synes fargen og snittet sammen ble litt for mye morgenkåpe eller sykehus-skjorte.

Smak og behag, liker du den kjøper du den. Du vil ikke få negative reaksjoner på den selv om ikke alle har lik smak som deg.

Anonymkode: 774b9...e59

Skrevet

For meg ble det litt sykehus-skjorte, men det er kanskje fordi modellen har hvit bukse under. Mulig jeg ikke får samme assosiasjon med annet tilbehør.

Skrevet

Det er ikke en kjole men en lang skjorte.helt greit hverdagsantrekk.

Anonymkode: 40849...15c

Skrevet

Kjempefin med brune ben og sandaler!

Anonymkode: 95312...8a3

Skrevet

Likte både den og den røde varianten. Supre til hverdags i varmere strøk. Sandaler og stråveske til. Tror faktisk jeg bestiller begge. 

Skrevet

Jeg synes selve kjolen/skjorten var fin. Men den store sløyfen på magen var for mye. Hadde valgt et vanlig belte eller å bare knyte båndet slik at det hang ned. 

Skrevet

Jo, jeg synes den var fin. Fint stoff. 

Jeg har innsett at jeg selv ikke kler slike store puffermer, men andre gjør jo det. 

Anonymkode: 79048...122

Skrevet

Nei, litt for mye en mellomting mellom slåbrok og syjehusskjorte for meg. Ikke er det en kjole heller synes jeg, mer en lang skjorte,

Anonymkode: bdd9f...c5b

Skrevet

Det er en skjorte og bør ikke brukes som kjole med bare strømpebukse, etter mitt syn. Ellers var den OK.

Skrevet
VeslePesle skrev (7 minutter siden):

Det er en skjorte og bør ikke brukes som kjole med bare strømpebukse, etter mitt syn. Ellers var den OK.

Selges som kjole… 

Anonymkode: 38edd...554

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Uten bukse under ble den bare enda mer morgenkåpe synes jeg....

Men det har jo sittet noen motefolk og valgt den ut til årets kolleksjon, så det er åpenbart at ikke alle er enig med meg. Så liker du den, kjøper du den :)

Veldig kjedelig om alle hadde likt de samme tingene altså.

Anonymkode: 774b9...e59

Skrevet

Ser mer ut som en pysjamas... 

Anonymkode: 4eb8c...1e9

Skrevet

Jeg likte den :)

Anonymkode: a311a...422

Skrevet

Kjole??

Så ut som en legefrakk. 

Anonymkode: 6f7e8...907

Skrevet

Det ble både den røde og den blå. Hi

Anonymkode: 38edd...554

Skrevet

Hvis den brukes som kjole og ikke over bukser er den kjempefin, sommerkjole med enkle hvite joggesko eller sandaler.

Skrevet
sug lut skrev (34 minutter siden):

Hvis den brukes som kjole og ikke over bukser er den kjempefin, sommerkjole med enkle hvite joggesko eller sandaler.

Hvite joggesko vil bli kjempefint til ja! 😊. Da var det BARE å finne de perfekte hvite joggeskoene 😅😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...