Anonym bruker Skrevet 2. mars 2022 #1 Skrevet 2. mars 2022 Hva koster det i bom og ferje tur retur? Anonymkode: e540a...004
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2022 #2 Skrevet 2. mars 2022 Kommer ant på om du har el bil eller vanlig. med vanlig ca 500 kr t/r. Anonymkode: 6f073...add
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2022 #3 Skrevet 2. mars 2022 Anonym bruker skrev (39 minutter siden): Kommer ant på om du har el bil eller vanlig. med vanlig ca 500 kr t/r. Anonymkode: 6f073...add Så dyrt 🙈. Skal på cup med ungen i helga. Blir en dyr cup Anonymkode: e540a...004
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2022 #4 Skrevet 2. mars 2022 Et lite tips, om du går inn på 1881 veibeskrivelse, så kommer det opp et alternativ for type bil og da hva denne bilen koster i bompenger. Veldig greit når man skal dele på utgiftene også. Så ser man hva man hvilke utgifter sjåføren har hatt og kan vipse det pluss litt ekstra for bryderiet med å kjøre... Anonymkode: 2c7a7...736
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2022 #5 Skrevet 2. mars 2022 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Et lite tips, om du går inn på 1881 veibeskrivelse, så kommer det opp et alternativ for type bil og da hva denne bilen koster i bompenger. Veldig greit når man skal dele på utgiftene også. Så ser man hva man hvilke utgifter sjåføren har hatt og kan vipse det pluss litt ekstra for bryderiet med å kjøre... Anonymkode: 2c7a7...736 Takk. Jeg skal ha med meg 2 gutter til. Er det innafor å kreve litt penger fra de? Jeg bruker ikke det når jeg kjører til kamper, men blir dyrt nå pga ferje Anonymkode: e540a...004
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2022 #6 Skrevet 2. mars 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Takk. Jeg skal ha med meg 2 gutter til. Er det innafor å kreve litt penger fra de? Jeg bruker ikke det når jeg kjører til kamper, men blir dyrt nå pga ferje Anonymkode: e540a...004 Jeg tenker det kommer an på hvordan dere pleier å gjøre det. Om det er sånn at dere rullerer på å kjøre og aldri betaler når barnet sitter på med andre er det rart å kreve betaling når det er deres tur. Men samtidig må man se litt ting i sammenheng, om det rulleres på bensinutgiftene men aldri har blitt kjørt ferje før og det koster litt så er det ikke urimelig å spørre om det. Hadde jeg fått en sms fra cup,ens sjåfør hvor det sto at de selvfølgelig betalte bensin men lurte på om vi kunne vipse litt for ferjeturen hadde jeg med et smil gjort det, overhodet ikke noe problem. Men i andre tilfeller, som i sønnen min sitt. Han er litt eldre, 17 år nå, og driver en idrett som ikke er så aldersbestemt, så er det folk over 18 som kjører hver gang og sønnen min sitter alltid på. Da vipser vi selvfølgelig bensinpenger hver gang. Anonymkode: 2c7a7...736
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2022 #7 Skrevet 2. mars 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg tenker det kommer an på hvordan dere pleier å gjøre det. Om det er sånn at dere rullerer på å kjøre og aldri betaler når barnet sitter på med andre er det rart å kreve betaling når det er deres tur. Men samtidig må man se litt ting i sammenheng, om det rulleres på bensinutgiftene men aldri har blitt kjørt ferje før og det koster litt så er det ikke urimelig å spørre om det. Hadde jeg fått en sms fra cup,ens sjåfør hvor det sto at de selvfølgelig betalte bensin men lurte på om vi kunne vipse litt for ferjeturen hadde jeg med et smil gjort det, overhodet ikke noe problem. Men i andre tilfeller, som i sønnen min sitt. Han er litt eldre, 17 år nå, og driver en idrett som ikke er så aldersbestemt, så er det folk over 18 som kjører hver gang og sønnen min sitter alltid på. Da vipser vi selvfølgelig bensinpenger hver gang. Anonymkode: 2c7a7...736 Vi kjører nesten bestandig. Noen kjører aldri og sitter på med oss. De har ikke bil, så skjønner jo at de ikke kan kjøre Anonymkode: e540a...004
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2022 #8 Skrevet 2. mars 2022 Må man betale for passasjerer på ferge? I så fall kan de godt betale. Og de som aldri kjører bør også sponse. Anonymkode: 5d430...4d1
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2022 #9 Skrevet 2. mars 2022 Ferjen koster 182 kr en vei for bil opp til 6 meter, hvis det ikke er el-bil. El-bil opp til 6 meter koster 63 kr en vei. Man betaler bare for bilen, ikke passasjerer. Anonymkode: 93718...81c
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2022 #10 Skrevet 2. mars 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Kommer ant på om du har el bil eller vanlig. med vanlig ca 500 kr t/r. Anonymkode: 6f073...add Du er ikke oppdatert på prisene. En tur med vanlig personbil er 182 kr, som blir 364 kr t/r Lurt å ha fakta i orden før man skal hjelpe andre😉 Anonymkode: 93718...81c
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2022 #11 Skrevet 2. mars 2022 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Ferjen koster 182 kr en vei for bil opp til 6 meter, hvis det ikke er el-bil. El-bil opp til 6 meter koster 63 kr en vei. Man betaler bare for bilen, ikke passasjerer. Anonymkode: 93718...81c Jeg glemte å skrive at det der er fullpris. Altså ferjebillett og bom🙂 Anonymkode: 93718...81c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå