Gå til innhold

Menn blir kjekkere med årene...

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

La oss ikke spore av.

Jeffrey Dean Morgan.

Anonymkode: b2812...8e2

Enig.

Anonymkode: 31f84...6bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mann, han er blitt sexyer med årene! Uten tvil. I 20-30 årene var han glattbarbert, og litt for langt hår for min del. Men så, gikk han over til 3 dagers skjegg, litt gråspett i skjegget, og kort hår. Med kløft i haken og stålblikk.. Alle damer i mange aldre snur seg etter han som snart er 40 år i disse dager! Og jeg er en grå mus i forhold, men stolt av å få gå ved hans side! Og han liker alt med meg, heldigvis!😍 Så at ham eldes med stil er det ingen tvil om. 

Anonymkode: 89c1d...5f7

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Tenåringen i huset og alle venninnene synes Moxnes er så kjekk 

Anonymkode: 95d9d...979

Moxnes er kjekk han.

Anonymkode: 31f84...6bd

Skrevet

Har riktignok ikke møtt denne mannen, men for meg er dette en mann som er og trolig bare blir mer og mer tiltrekkende (han er 53):

https://snl.no/Audun_Rikardsen

Det har med det at du merker på det han skriver, sier og viser med bildene sine at han er svært kunnskapsrik, reflektert og engasjert, at han brenner for det han jobber med. Og dette gjenspeiler seg i utstrålingen på bilder og når han en gang iblant er på tv.

Menn som blir kjekkere med årene, det ser jeg stadig vekk. Det har ikke så mye med det ytre alene å gjøre, men det har med helheten de utstråler, når de er blitt trygge på seg selv, når de fremdeles tar vare på seg selv og de rundt seg, er blitt mer reflekterte, fremdeles har livsglede og engasjement for livet og interesser ellers. De få noe spesielt i blikket og holdning som bare er utrolig tiltrekkende, og det gjør at det ytre kommer mer i bakgrunn, selv om de likevel virker kjekkere.

Anonymkode: 215bc...b94

Skrevet

Magne Furuholmen, Espen Lind.

Anonymkode: 88275...3bd

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger og  brukerangrep.

Admin

Skrevet

Jeg tror det har bl.a. med benbygning å gjøre, kvinner mister volum i ansiktet med alderen og blir mer innsunkne. Menn har kraftigere benstruktur og selv om de får rynker, men beholder fylden bedre.

Anonymkode: 7b946...320

Skrevet

Audun Lysbakken kler veldig godt å bli eldre! Han var litt anonym som yngre, men blir bare kjekkere og kjekkere nå.

Anonymkode: b401a...2e1

Skrevet
On 3/2/2022 at 8:16 AM, Anonym bruker said:

Til dere som mener det, har dere noen eksempler? Selv ser jeg ikke det. Noen mener at Støre og Stoltenberg er kjekke, men det synes ikke jeg, ikke i det hele tatt. Nå er jeg 36 år gammel, men det har kanskje ikke så mye å si. 

Anonymkode: b91e2...875

Jensen Ackles er jo en levende eksempel på det ❤️

Anonymkode: 81e4d...56d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...