Anonym bruker Skrevet 2. mars 2022 #1 Skrevet 2. mars 2022 Å bruke vår hage og blomsterbed som do? Bedet pleier eg og jentungen kose oss med å plante og lage fint når våren kommer, nå er det bare en eneste stor kattedo. Det flyter av bæsj. Det ligger også mye bak i hagen på den lille gressflekken vor. Kjipt for ungene. Vi har ikke katt, men det florerer jo av de i nabolaget. Har fjerna dritt innimellom, kommer bare nytt. Blir så frustrert! Til og med på rekkverket opp trappen ute har de gjort fra seg! Hjelp! Anonymkode: df5cb...946
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2022 #2 Skrevet 2. mars 2022 Det som fungerte her var å sette et gammelt speil mot veggen bak blomsterbedet, katter liker visst ikke at noen ser på dem når de går på do 😂 Sjekk hva du finner i bruktbutikken. Ellers er sølvpapir effektivt, de hater det. Dra en rull over blomsterbedet og legg noen stein på, da får de ikke brukt det som do. Handler om å bryte vaner, la de finne en annen do.... At de bæsjer midt på plenen har jeg aldri opplevd, sikker på at det er katter? Anonymkode: 394b1...df2
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2022 #3 Skrevet 2. mars 2022 Ja. Katter bæsjer midt på plenen. I trapper. På asfalt. I grus. Dvs over alt. Jeg har sett dem gjøre det. Det er ikke alle katter som graver over. Dessverre. Anonymkode: 436f4...d28
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2022 #4 Skrevet 2. mars 2022 Jeg tror rett og slett vi må venne oss til at utendørs er det dyr, både tamme og ville. De gjør fra seg omtrent der det passer dem og vi må fjerne det vi ikke vil ha der. Det er ganske fort gjort med en liten spade og rive. Anonymkode: 2c8c1...533
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2022 #5 Skrevet 2. mars 2022 Pepper. bark eller duk. Anonymkode: 69715...5ec
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2022 #6 Skrevet 2. mars 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Det som fungerte her var å sette et gammelt speil mot veggen bak blomsterbedet, katter liker visst ikke at noen ser på dem når de går på do 😂 Sjekk hva du finner i bruktbutikken. Ellers er sølvpapir effektivt, de hater det. Dra en rull over blomsterbedet og legg noen stein på, da får de ikke brukt det som do. Handler om å bryte vaner, la de finne en annen do.... At de bæsjer midt på plenen har jeg aldri opplevd, sikker på at det er katter? Anonymkode: 394b1...df2 Ikke så praktisk å dekke til blomsterbedet med aluminiumsfolie da, vokser dårlig under der. Anonymkode: 521fb...b55
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2022 #7 Skrevet 2. mars 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Ikke så praktisk å dekke til blomsterbedet med aluminiumsfolie da, vokser dårlig under der. Anonymkode: 521fb...b55 Jeg skriver jo det, man må gjøre det for å endre vanene til katten. Om den opplever noen ganger at det er folie der når den skal drite finner den seg en annen do. Jeg mente selvfølgelig ikke at du skulle ha folie på bedet året rundt En periode, f.eks nå før dere sår. Anonymkode: 394b1...df2
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2022 #8 Skrevet 2. mars 2022 Pepperkorn i bedene funket fjell her 👍 Anonymkode: 02d25...ea8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå