Anonym bruker Skrevet 1. mars 2022 #1 Skrevet 1. mars 2022 Når jeg skal vaske håret, da stråler det noe vannvpå baksiden av låret 🥴😱 sinnsykt vondt. Jeg klarer heller ikke å vaske meg mellom beina. Sinnsyke smerter 😱 Flere? Anonymkode: 44bc8...14e
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2022 #2 Skrevet 1. mars 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Når jeg skal vaske håret, da stråler det noe vannvpå baksiden av låret 🥴😱 sinnsykt vondt. Jeg klarer heller ikke å vaske meg mellom beina. Sinnsyke smerter 😱 Flere? Anonymkode: 44bc8...14e Nei, det der er det neppe flere som har... høres unormalt ut. Ta et bad i stedet. Anonymkode: 82eb4...13f
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2022 #3 Skrevet 1. mars 2022 I så fall bør du gjerne be legen om en henvisning til nevrolog. Om du forbinder noe negativt med dette, så kan det også være en psykisk årsak, i så fall kan gjerne en psykolog hjelpe. Har du hatt det slik lenge? Jeg har vært borti en person som fikk noe lignende etter å ha brukt en forholdsvis vanlig medisin ved sykdom. Fikk en svært sjelden bivirkning og ble ekstremt hypersensitiv i huden for det meste av berøring, spesielt i en kroppsdel. Så snakk med legen din om det, og få gjerne en henvisning videre. Anonymkode: 3715d...ca2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå