Gå til innhold

I dag er det vår!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig kom våren! Flere som har sol og vårstemning i dag? Her ble det kaffe ute i sola og kjenner det klø i fingrene etter å få terrassen vårklar🌸🌸

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nydelig, solen skinner og gradestokken viser 8 grader i skyggen 🌺❤️. Selv har jeg tatt en fridag, for å slipe ned kjøkkenbordet 😂

Skrevet

Endelig 🌻🌸 Jeg er så klar for å kjenne at solen varmer og finne frem joggeskoene ☺️

Skrevet

Utenfor vinduet mitt så langt i dag, har det vært: Solskinn med mye blå himmel, regn, hagl, regnbue, litt snø, vindstille og vind. Akkurat nå er det skyet, vind og et solgløtt. Definitivt et tegn på at våren er her 😅

Anonymkode: 41481...3a8

Skrevet

Jaaaaa! 

Anonymkode: 852f2...391

Skrevet

Deilig 🌺🌞

Anonymkode: 030df...ad2

Skrevet

Ikke mye vår her. Nesten to meter snø, og mer skal det komme. Tror vi får se krokusen i juni 😭

Anonymkode: 30ab2...84c

Skrevet

To meter snø her også, overskyet og sur vind. Men i Finnmark er det ikke vår 1. mars. Det er fortsatt vinter, og blir det en stund til. 

Anonymkode: 11b1d...244

Skrevet
Snillenille1 skrev (57 minutter siden):

Nydelig, solen skinner og gradestokken viser 8 grader i skyggen 🌺❤️. Selv har jeg tatt en fridag, for å slipe ned kjøkkenbordet 😂

Helt nydelig !!

Skrevet
Kira skrev (49 minutter siden):

Endelig 🌻🌸 Jeg er så klar for å kjenne at solen varmer og finne frem joggeskoene ☺️

Nå blir løpeturene brått litt hyggeligere fremover ja😊😊😊. Til og med tenåringene finner lyst til løping nå😃

Skrevet

Jaaaa!! 🌸 Skal sei tida flyg!! Hadde nettopp samtale med ungen om årstider, då eg sa det er lenge til vår! Men våren er jo her no!! 🥰 For ein gledens dag!! 🤩

Ifølge været er det ikkje vår ennå, men eg vel å følgja kalenderen heller! 😅

Skrevet
Valkyriemamma skrev (1 minutt siden):

Jaaaa!! 🌸 Skal sei tida flyg!! Hadde nettopp samtale med ungen om årstider, då eg sa det er lenge til vår! Men våren er jo her no!! 🥰 For ein gledens dag!! 🤩

Ifølge været er det ikkje vår ennå, men eg vel å følgja kalenderen heller! 😅

Må alltid følge kalenderen ja!! 1.mars er det vår😊

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Ikke mye vår her. Nesten to meter snø, og mer skal det komme. Tror vi får se krokusen i juni 😭

Anonymkode: 30ab2...84c

All mulig medfølelse fra sørvest-landet til deg - her blomstrer både snøklokker og krokus nå 🤩🌞

Anonymkode: 43254...e10

Skrevet

Her ser vi på været, ikke kalender. Så nei - det er ikke vår. 

Anonymkode: 99c76...40f

Skrevet

Deilig med litt vårfornemmelser! Men ikke la dere lure, vinteren er langt fra over. Det kommer nok mer snø og kulde, i alle fall her jeg bor i Innlandet i nærheten av Mjøsa. 

Anonymkode: 014a0...185

Skrevet

Overskyet her men er 7 grader,ikke verst det

Anonymkode: c8171...169

Skrevet

Venter på mer snø. Er bare kalenderen som sier at det er vår.

Anonymkode: 2e9e2...0a9

Skrevet

Har gått en tur i sola i dag, men følte meg mer som bambi på isen. Vi bor i høyden, så er fortsatt litt snø og is her. Så i morgen så skal jeg heller gå tur i sentrum, der er det bart.

Anonymkode: eb8ae...43d

Skrevet

Bare vent, den tredje vinteren har ikke kommet enda. 😉 Mars er vårluremåned nummer én!

Anonymkode: 88895...b50

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (8 timer siden):

Endelig kom våren! Flere som har sol og vårstemning i dag? Her ble det kaffe ute i sola og kjenner det klø i fingrene etter å få terrassen vårklar🌸🌸

Hvor i landet bor du? 

Her i Sarpsborg har det vært vår lenge. Deilig! Vårsko og krokusen er straks avblomstret. 

Anonymkode: 8231f...378

Skrevet

Vår? VÅR????? 🤣🤣🤣 Har det rakna totalt? 2 måneder til med full vinter, minst! I mai kan vi begynne å håpe....

Anonymkode: 136da...2af

Skrevet

Har hatt flere dager med forbausende mange plussgrader. Så solen torsdag og fredag, og noen timer på formiddagen i dag. I ettermiddag og kveld har det regnet på tvers og blåst så mye at det har vært vanskelig å gå rett mange ganger. Veier er langt på vei bare, men ligger likevel snøkanter og -rester overalt, og gressplenene er fremdeles hvite av snø.

Men merkelig nok kom det i dag en eller to bittesmå bladknopper på rosebusken - som heller ikke tok vinter før desember. 26. november stod rosebuskene fremdeles med fine blomster, tross mye drittvær før dette. Tror det er rekord for dem likevel med bladknopper 1. mars!

Fuglene har sunget en stund da, og dagene blir lengre hver eneste dag, det hjelper mye :)

Anonymkode: 79728...42b

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Har hatt flere dager med forbausende mange plussgrader. Så solen torsdag og fredag, og noen timer på formiddagen i dag. I ettermiddag og kveld har det regnet på tvers og blåst så mye at det har vært vanskelig å gå rett mange ganger. Veier er langt på vei bare, men ligger likevel snøkanter og -rester overalt, og gressplenene er fremdeles hvite av snø.

Men merkelig nok kom det i dag en eller to bittesmå bladknopper på rosebusken - som heller ikke tok vinter før desember. 26. november stod rosebuskene fremdeles med fine blomster, tross mye drittvær før dette. Tror det er rekord for dem likevel med bladknopper 1. mars!

Fuglene har sunget en stund da, og dagene blir lengre hver eneste dag, det hjelper mye :)

Forventer forresten flere runder med snø, og også mye snø, før våren virkelig begynner. Men det er noen tegn, i hvert fall.

Hasseltrærne har stått med rakler siden slutten av januar.

Skrevet

Er på vinterferie. Ski, snø og en hel del minus, så ikke helt vår enda nei.

Anonymkode: fe3b8...0ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...