Anonym bruker Skrevet 28. februar 2022 #1 Skrevet 28. februar 2022 Har skrevet her før. Men er det noen som sliter litt med det, men bare gir blaffen liksom? Har vel funnet ut at det er bare noe jeg må leve med, men er det noen med lignende problem som har noen tips? Svetter uansett hva jeg går i, eller ikke går i... Anonymkode: 71e9d...94f
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2022 #2 Skrevet 28. februar 2022 Barberer du deg? Mange opplever at den klamme følelsen forsvinner med hår. Blir ikke så tett. Så er jo bomullstruser og bukser som ikke er helt ettersittende et must. Anonymkode: 79654...f49
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2022 #3 Skrevet 28. februar 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Barberer du deg? Mange opplever at den klamme følelsen forsvinner med hår. Blir ikke så tett. Så er jo bomullstruser og bukser som ikke er helt ettersittende et must. Anonymkode: 79654...f49 Nei, det gjør jeg ikke, det er ti ganger verre. Det sier gynekologen også. Som sagt så svetter jeg uansett hva jeg går i. Anonymkode: 71e9d...94f
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2022 #4 Skrevet 28. februar 2022 Jeg opplever å bli mer klam og svett med hår enn uten hår. Så det er nok individuelt. Jeg lever fint med jevnlig barbering, og velger så langt det er mulig løse og luftige klær i naturmaterialer. Anonymkode: 55b36...7b4
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2022 #5 Skrevet 28. februar 2022 Jeg svettet i en periode veldig mye i lysken. Brukte deodorant der nede, det hjalp litt. Men av en eller annen grunn har det bare gått over av seg selv. kan jo håpe det skjer med deg også. Anonymkode: 62998...79a
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2022 #6 Skrevet 28. februar 2022 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Nei, det gjør jeg ikke, det er ti ganger verre. Det sier gynekologen også. Som sagt så svetter jeg uansett hva jeg går i. Anonymkode: 71e9d...94f Bruk potetmel. Anonymkode: f5051...404
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2022 #7 Skrevet 28. februar 2022 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Bruk potetmel. Anonymkode: f5051...404 Nei, ikke gjør det. Det blir jo et jævla gris. Anonymkode: 9903d...4b5
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2022 #8 Skrevet 28. februar 2022 Jeg sliter med det samme, HI. Fikk beskjed av lege og gynekolog at jeg har mer svettekjertler i dette området enn normalt. Man kan gjøre grep ift dette (uten at de gikk nevneverdig innnpå hva det innebar), men man risikerer at problemet forflytter seg, slik at man får økt svette og klamhet et annet sted. Så jeg har så langt valgt å «bare» leve med det. Men det er utrolig mye mer plagsomt enn hva folk (som ikke har opplevd det) tror. Å anbefale bomullstruser og begynne å snakke om barbering og whatnot er helt sikkert velment, men veldig banalt og ikke noe som er spesielt hjelpsomt i det hele tatt dessverre. Anonymkode: 9903d...4b5
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2022 #9 Skrevet 28. februar 2022 Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Nei, ikke gjør det. Det blir jo et jævla gris. Anonymkode: 9903d...4b5 Nei, det er da ikke. Anonymkode: f5051...404
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2022 #10 Skrevet 28. februar 2022 Si det til Ross 😬 Anonymkode: 5829b...c14
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2022 #11 Skrevet 28. februar 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Jeg sliter med det samme, HI. Fikk beskjed av lege og gynekolog at jeg har mer svettekjertler i dette området enn normalt. Man kan gjøre grep ift dette (uten at de gikk nevneverdig innnpå hva det innebar), men man risikerer at problemet forflytter seg, slik at man får økt svette og klamhet et annet sted. Så jeg har så langt valgt å «bare» leve med det. Men det er utrolig mye mer plagsomt enn hva folk (som ikke har opplevd det) tror. Å anbefale bomullstruser og begynne å snakke om barbering og whatnot er helt sikkert velment, men veldig banalt og ikke noe som er spesielt hjelpsomt i det hele tatt dessverre. Anonymkode: 9903d...4b5 Ok. Det hjelper jo faktisk for meg, så hjelpsomt for noen kan det helt sikkert være, selv om akkurat du er uenig. Forresten har jeg i perioder brukt yerka eller aluminiumklorid fra apoteket, og påført på de områdene som svetter mest. Der har jeg også god erfaring med. Vet også at noen har effekt av Botox-injeksjoner. Det finnes absolutt flere alternativ enn å «leve med det». Anonymkode: 55b36...7b4
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2022 #12 Skrevet 1. mars 2022 Er du overvektig? Gå ned i vekt evt. Jeg svetter mye mer når jeg er overvektig Anonymkode: f325d...4e3
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2022 #13 Skrevet 1. mars 2022 Anonym bruker skrev (12 timer siden): Ok. Det hjelper jo faktisk for meg, så hjelpsomt for noen kan det helt sikkert være, selv om akkurat du er uenig. Forresten har jeg i perioder brukt yerka eller aluminiumklorid fra apoteket, og påført på de områdene som svetter mest. Der har jeg også god erfaring med. Vet også at noen har effekt av Botox-injeksjoner. Det finnes absolutt flere alternativ enn å «leve med det». Anonymkode: 55b36...7b4 Og det å ta Botox-injeksjoner _kan_ gjøre det verre også. Jeg sa ikke at alle må bare leve med det, jeg sa at JEG har valgt å leve med det pga alle de potensielt uheldige bivirkningene av mange typer behandlinger. Anonymkode: 9903d...4b5
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2022 #14 Skrevet 1. mars 2022 Har begynt å bruke Stopp 24 og det funker til en viss grad 😊 Anonymkode: 8b468...d1c
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2022 #15 Skrevet 1. mars 2022 Jeg blir sånn om jeg ikke barberer meg, da blir det klamt, svett, kløe og lukt. Uten hår har jeg ingen problemer. Anonymkode: a5373...203
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå