Anonym bruker Skrevet 27. februar 2022 #1 Skrevet 27. februar 2022 Noen gode historier her? I sommer var jeg på en strand med ungene. Det er en liten parkeringsplass like ved stranden der jeg hadde parkert, og den var helt full. Da vi skulle kjøre var det en dame som prøvde å parkere langs veien like ved inngangen til parkeringsplassen hvor jeg da prøvde å kjøre ut. Det var ingen andre der akkurat da, bare for å nevne det. Måten hun prøvde å parkere på gjorde at jeg ikke kom forbi, så til slutt gikk jeg ut av bilen for å høflig be henne rygge litt tilbake slik at vi kom oss ut. Hun var skikkelig sur og stresset og svarte "Nei, det kan jeg ikke for da kan det komme noen å ta min plass!". Jeg ble faktisk litt prepleks og bare stirret på henne. Hun ville altså sperre andre folk inne i stedet for å flytte seg slik at vi kunne kjøre ut og etterlate oss en tom parkeringsplass til henne. Hun ble rimelig flau da jeg forklarte dette for henne. En søtere var for noen år siden da jeg var på teater med noen venninner. I stykket var det en scene hvor ene skuespillerinnen klippet av seg håret sitt (parykk selvfølgelig) og senere i stykket da det liksom hadde gått noen år kom tilbake på scenen med langt hår igjen. Da venninnene mine og jeg diskuterte stykket etterpå kom det plutselig fra hun ene "Jeg ble så imponert over hun skuespilleren som klarte å gro ut håret sitt igjen SÅ fort!". Hun har fått høre det i ettertid, for å si det sånn 😂 Anonymkode: bca67...22c
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2022 #2 Skrevet 27. februar 2022 Tja. Var i Sverige med et nytt bekjentskap i går, og der er det en egen stor butikkhylle med halal. Jeg spurte henne om hun skulle innom der (det kunne jo hende), og hun svarte «nei. Jeg er ikke vegetarianer, så det orker jeg ikke». Anonymkode: 28dee...ea0
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2022 #3 Skrevet 27. februar 2022 Jeg snakket til mamma om at jeg og småen hadde leiet en film i helgen på nettet som var så koselig. Da spør hun "Men hvordan får du levert filmen tilbake igjen da? ". Da ble det spontan latter fra både meg og sønnen min. Selv 6 åringen skjønner hvordan det fungerer. Anonymkode: c6176...5c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå