Anonym bruker Skrevet 2. mai 2022 #26 Skrevet 2. mai 2022 Elisa R er en verkefinger og det spiller man ikke på lag med. Godt gjort at han ikke tippa henne ut av båten eller kappa tauet eller stappa henne i ei myr. Anonymkode: 98aa2...de6
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2022 #27 Skrevet 2. mai 2022 Nå har ikke jeg fått sett finalen, men skjønner at Thomas og Elisa vinner, men det var det jeg trodde selvom om jeg håpte på Jon og Adam. Må se den i dag. Anonymkode: a4d04...86f
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2022 #28 Skrevet 2. mai 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Elisa R er en verkefinger og det spiller man ikke på lag med. Godt gjort at han ikke tippa henne ut av båten eller kappa tauet eller stappa henne i ei myr. Anonymkode: 98aa2...de6 Så hvis du har en finger som verker så kapper du den heller av, enn å prøve å stelle den så den blir bra igjen? 😂 Anonymkode: 5541e...1ca
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2022 #29 Skrevet 2. mai 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Elisa R er en verkefinger og det spiller man ikke på lag med. Godt gjort at han ikke tippa henne ut av båten eller kappa tauet eller stappa henne i ei myr. Anonymkode: 98aa2...de6 Jeg er enig i at hun var litt slitsom, men hun var tross alt positiv og blid. Å bli møtt med slik silent treatment som Alsgård praktiserte er rett og slett mobbing. Han har tapt seg så mange hakk at det er utrolig. Det er faren med å være med på for mange realityshow, til slutt viser man sitt virkelige jeg. Anonymkode: 5c441...5a8
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2022 #30 Skrevet 2. mai 2022 Så feile vinnere!!! Anonymkode: a4d04...86f
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2022 #31 Skrevet 4. mai 2022 Enig i at de ikke var verdige vinner . Men hjelpe meg hun Elisa Gud for ett slitsomt menneske. Hadde nok vært som Alsgård jeg også om jeg hadde måtte tilbringe mere enn 10 min med det menneske. Håper hun ser seg selv på tv og får litt selvinnsikt . Grei noe selv og ro deg ned!!!! Elsker 71 , men vurderte og droppe og se pga hun. Fortsatte å se pga Adam og Jon Anonymkode: 84c03...7a6
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2022 #32 Skrevet 4. mai 2022 Alsgård og Elise fungerte ok til å begynne med. Men så skar det seg. Og jeg må tilstå at jeg ikke hadde klart meg så bra som Alsgård, dersom jeg skulle samarbeidet så lenge med en personlighet som Elise. Noe så masete og konstant kaklende om alt og ingenting, som henne. Jeg hadde ikke holdt ut. Heller tur med Alsgård da. Anonymkode: 11b5f...b54
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2022 #33 Skrevet 4. mai 2022 Anonym bruker skrev (På 2.5.2022 den 13.24): Så hvis du har en finger som verker så kapper du den heller av, enn å prøve å stelle den så den blir bra igjen? 😂 Anonymkode: 5541e...1ca Hvis man kunne surra ei fille rundt henne som man ville gjort med fingeren og denne filla fikk henne til å holde knepp tyst så kunne det vurderes. Anonymkode: 98aa2...de6
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2022 #34 Skrevet 4. mai 2022 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Enig i at de ikke var verdige vinner . Men hjelpe meg hun Elisa Gud for ett slitsomt menneske. Hadde nok vært som Alsgård jeg også om jeg hadde måtte tilbringe mere enn 10 min med det menneske. Håper hun ser seg selv på tv og får litt selvinnsikt . Grei noe selv og ro deg ned!!!! Elsker 71 , men vurderte og droppe og se pga hun. Fortsatte å se pga Adam og Jon Anonymkode: 84c03...7a6 Men det er uansett ikke greit å drive slik psykisk utfrysning som han gjorde. Anonymkode: 5c441...5a8
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2022 #35 Skrevet 4. mai 2022 Måtte de to dele bilen? Såg Thomas var kjapt ute med at han kunne ta bilen siden ho ikke likte å kjøre. Anonymkode: db9be...d0e
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2022 #36 Skrevet 4. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Måtte de to dele bilen? Såg Thomas var kjapt ute med at han kunne ta bilen siden ho ikke likte å kjøre. Anonymkode: db9be...d0e Ja. Hun beholder den og betaler han ut. Teit å gi de premie på deling. Anonymkode: 85e7c...7cc
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2022 #37 Skrevet 4. mai 2022 Anonym bruker skrev (På 5/2/2022 den 13.29): Jeg er enig i at hun var litt slitsom, men hun var tross alt positiv og blid. Å bli møtt med slik silent treatment som Alsgård praktiserte er rett og slett mobbing. Han har tapt seg så mange hakk at det er utrolig. Det er faren med å være med på for mange realityshow, til slutt viser man sitt virkelige jeg. Anonymkode: 5c441...5a8 Jeg ville foretrukket å være på lag med en som Alsgaard heller enn en som henne. Litt stillhet er bare fint. Hun var forferdelig masete og stakkarslig. Anonymkode: f4964...8b6
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2022 #38 Skrevet 4. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg ville foretrukket å være på lag med en som Alsgaard heller enn en som henne. Litt stillhet er bare fint. Hun var forferdelig masete og stakkarslig. Anonymkode: f4964...8b6 Men det var ikke naturlig stillhet, det var ignorering på trass. Elisa var jo uten tvil den sterkeste av alle damene og noen av mennene så at hun var stakkarslig er jeg ikke med på. Men å måle seg med en topptrent idrettsmannen kunne hun jo ikke, og at han faktisk himlet med øynene når hun trengte mat og hvile var patetisk. Jeg har fulgt Alsgård siden 3 mila på Lillehammer og ble skuffet over hvor arrogant han tillot seg å være. Det er vel faren med å delta i for mange realityshow, tilslutt viser man sitt virkelige jeg. Anonymkode: 5c441...5a8
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2022 #39 Skrevet 4. mai 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Men det var ikke naturlig stillhet, det var ignorering på trass. Elisa var jo uten tvil den sterkeste av alle damene og noen av mennene så at hun var stakkarslig er jeg ikke med på. Men å måle seg med en topptrent idrettsmannen kunne hun jo ikke, og at han faktisk himlet med øynene når hun trengte mat og hvile var patetisk. Jeg har fulgt Alsgård siden 3 mila på Lillehammer og ble skuffet over hvor arrogant han tillot seg å være. Det er vel faren med å delta i for mange realityshow, tilslutt viser man sitt virkelige jeg. Anonymkode: 5c441...5a8 Reality-show viser akkurat det produsentene velger å vise. For alt det vi vet kan de ha hatt mange fine stunder også. En bekjent av meg var med i et slikt program, og selv om han kan være litt sær eller spesiell i enkelte øyeblikk og saker, så ble han fremstilt som motsatt av hva han er. For mens han i virkeligheten er sånn omtrent 80% "normal" og en morsom, hyggelig og hjelpsom fyr, og 20% litt sær, så ble han fremstilt som en skikkelig spesiell og rar fyr og særheten hans ble framstilt tidvis enda særere enn han er i virkeligheten. Anonymkode: 26f98...b1c
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2022 #40 Skrevet 5. mai 2022 Er selvfølgelig enig at Elisa var fryktelig irriterende. Men er det ingen som reagerer på hvor irriterende Jon Almaas er? Anonymkode: a2d97...d44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå