Anonym bruker Skrevet 27. februar 2022 #1 Skrevet 27. februar 2022 Stakkars Safari som er med hun Victoria. Han virker som en herlig person. Og hun sur og grinete osv. Anonymkode: a4d04...86f
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2022 #2 Skrevet 27. februar 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Stakkars Safari som er med hun Victoria. Han virker som en herlig person. Og hun sur og grinete osv. Anonymkode: a4d04...86f Og disse søstrene og er utrolig slitsome. Anonymkode: a4d04...86f
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2022 #3 Skrevet 27. februar 2022 Seriøst? Jeg hadde kasta han i skogen for lenge siden! Man kan ikke melde seg på 71 grader nord om man har vannskrekk og ikke liker å slite. Han tør jo ingenting og hun må bruke utrolig mye tid på å backe han opp. Hun må være som en mor som passer på at han har alt med seg. Men han var søt mot henne da hun møtte veggen, da, det skal han ha. Jeg syns det er dårlig gjort av TVNorge å ha satt sammen lagene slik at Thomas og hun andre (som jeg aldri har sett) helt sikkert vinner. Det hadde vært bedre om Thomas hadde måttet slite med Safari Søstrene er slitsomme. Det må være så flaut å ikke ha satt seg inn i bruk av kart og kompass, det er jo ikke slik at det kommer som en bombe at de skal navigere med det. Anonymkode: 5c441...5a8
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2022 #4 Skrevet 28. februar 2022 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Seriøst? Jeg hadde kasta han i skogen for lenge siden! Man kan ikke melde seg på 71 grader nord om man har vannskrekk og ikke liker å slite. Han tør jo ingenting og hun må bruke utrolig mye tid på å backe han opp. Hun må være som en mor som passer på at han har alt med seg. Men han var søt mot henne da hun møtte veggen, da, det skal han ha. Jeg syns det er dårlig gjort av TVNorge å ha satt sammen lagene slik at Thomas og hun andre (som jeg aldri har sett) helt sikkert vinner. Det hadde vært bedre om Thomas hadde måttet slite med Safari Søstrene er slitsomme. Det må være så flaut å ikke ha satt seg inn i bruk av kart og kompass, det er jo ikke slik at det kommer som en bombe at de skal navigere med det. Anonymkode: 5c441...5a8 De har nok ikke meldt seg på. For demer dette en jobb som de får betalt for å gjøre. Lett å takke ja, sikkert. Anonymkode: 76bc0...609
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2022 #5 Skrevet 28. februar 2022 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Seriøst? Jeg hadde kasta han i skogen for lenge siden! Man kan ikke melde seg på 71 grader nord om man har vannskrekk og ikke liker å slite. Han tør jo ingenting og hun må bruke utrolig mye tid på å backe han opp. Hun må være som en mor som passer på at han har alt med seg. Men han var søt mot henne da hun møtte veggen, da, det skal han ha. Jeg syns det er dårlig gjort av TVNorge å ha satt sammen lagene slik at Thomas og hun andre (som jeg aldri har sett) helt sikkert vinner. Det hadde vært bedre om Thomas hadde måttet slite med Safari Søstrene er slitsomme. Det må være så flaut å ikke ha satt seg inn i bruk av kart og kompass, det er jo ikke slik at det kommer som en bombe at de skal navigere med det. Anonymkode: 5c441...5a8 Dette. Anonymkode: a2d97...d44
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2022 #6 Skrevet 28. februar 2022 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Seriøst? Jeg hadde kasta han i skogen for lenge siden! Man kan ikke melde seg på 71 grader nord om man har vannskrekk og ikke liker å slite. Han tør jo ingenting og hun må bruke utrolig mye tid på å backe han opp. Hun må være som en mor som passer på at han har alt med seg. Men han var søt mot henne da hun møtte veggen, da, det skal han ha. Jeg syns det er dårlig gjort av TVNorge å ha satt sammen lagene slik at Thomas og hun andre (som jeg aldri har sett) helt sikkert vinner. Det hadde vært bedre om Thomas hadde måttet slite med Safari Søstrene er slitsomme. Det må være så flaut å ikke ha satt seg inn i bruk av kart og kompass, det er jo ikke slik at det kommer som en bombe at de skal navigere med det. Anonymkode: 5c441...5a8 Ingen melder seg på disse kjendisvariantene altså, der finner kanalen frem til "kjendiser" de ønsker å ha med og spør de. Så får de selvfølgelig betalt for å være med. Det er en jobb. De er satt sammen for å lage underholdnings-TV, jo mer engasjert seerne blir jo mer riktig er parene satt sammen... Anonymkode: 7a3bc...f6d
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2022 #7 Skrevet 28. februar 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Ingen melder seg på disse kjendisvariantene altså, der finner kanalen frem til "kjendiser" de ønsker å ha med og spør de. Så får de selvfølgelig betalt for å være med. Det er en jobb. De er satt sammen for å lage underholdnings-TV, jo mer engasjert seerne blir jo mer riktig er parene satt sammen... Anonymkode: 7a3bc...f6d Ja, kjære deg, jeg vet det. Det var en dårlig formulering av meg, men jeg var dum nok til å skjønne at de fleste ville overse den og skjønne poenget. Jeg vet også hva som ligger bak ‘paringen’ og mener at det hadde blitt bedre tv av å sette en av de sterkeste sammen med en av de svakeste, og ikke som nå, to av de antatt sterkeste på ett lag. Det blir jo ikke spennende når de samme er best hele tiden (selv om de pga straff måtte vente 40 min og kom på andre plass den ene etappen). Det er min mening i denne diskusjonen om et TV-program. Anonymkode: 5c441...5a8
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2022 #8 Skrevet 28. februar 2022 Det jeg lurer på er om dette er en veldig kort billigutgave av 71 Grader Nord. De bruker jo flere rpidoder på hver dagsetappe og det virker ikke som om de skal være på tur så lenge. Det er jo et helt annet konsept enn originalen. Anonymkode: f4964...8b6
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2022 #9 Skrevet 28. februar 2022 Jeg syns de er like umodne begge to. Begge to oppfører seg som sutrete småunger. Flaut. Anonymkode: fd490...702
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2022 #10 Skrevet 28. februar 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jeg syns de er like umodne begge to. Begge to oppfører seg som sutrete småunger. Flaut. Anonymkode: fd490...702 Victoria er jo så søt😍 Anonymkode: a2d97...d44
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2022 #11 Skrevet 28. februar 2022 Anonym bruker skrev (52 minutter siden): Victoria er jo så søt😍 Anonymkode: a2d97...d44 Huff nei, overhodet ikke. Når hun er i det sutrete hjørnet skulle man tro hun var 3 år. Anonymkode: fd490...702
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2022 #12 Skrevet 28. februar 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Huff nei, overhodet ikke. Når hun er i det sutrete hjørnet skulle man tro hun var 3 år. Anonymkode: fd490...702 Hun har jo en engels tålmodighet med det barnehagebarnet hun har med seg. Jeg har kun sett henne klage da de skulle sykle på sti? Anonymkode: 5c441...5a8
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2022 #13 Skrevet 28. februar 2022 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Huff nei, overhodet ikke. Når hun er i det sutrete hjørnet skulle man tro hun var 3 år. Anonymkode: fd490...702 Haha, nei. Han hun drasser på er jo den største babyen jeg har sett. Hun er søt. Anonymkode: a2d97...d44
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2022 #14 Skrevet 28. februar 2022 Den meste sutrete er jo homsen.. Anonymkode: 12658...0c7
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2022 #15 Skrevet 28. februar 2022 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Hun har jo en engels tålmodighet med det barnehagebarnet hun har med seg. Jeg har kun sett henne klage da de skulle sykle på sti? Anonymkode: 5c441...5a8 Hun satt og grein og sutret allerede første dagen og hadde trassippførsel som et barnehagebarn. Anonymkode: fd490...702
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2022 #16 Skrevet 13. mars 2022 Hun er slem! Virkelig en uspiselig person! Håper hun blir flau over seg selv og gror litt selvinnsikt, når hun ser seg selv på TV. Må jo være skikkelig traumatisk for Safari å bli psykisk tråkka ned sånn gang på gang. Anonymkode: 5541e...1ca
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2022 #17 Skrevet 13. mars 2022 Anonym bruker skrev (På 2/28/2022 den 20.18): Den meste sutrete er jo homsen.. Anonymkode: 12658...0c7 Adam? Han klarer seg da veldig fint uten hverken å sutre eller klage. Selvironi har han også. Anonymkode: f4964...8b6
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2022 #18 Skrevet 13. mars 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Adam? Han klarer seg da veldig fint uten hverken å sutre eller klage. Selvironi har han også. Anonymkode: f4964...8b6 Adam og Jon er gull🤩Jeg heier på dem. Flaut av Thomas å oppføre seg som en furten drittunge, selv om Elisa nok kan bli litt vel mye for noen og enhver. Signerer man seg til et slik konsept kan man ikke bare kutte ut partneren sin. Anonymkode: 5c441...5a8
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2022 #19 Skrevet 13. mars 2022 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Adam og Jon er gull🤩Jeg heier på dem. Flaut av Thomas å oppføre seg som en furten drittunge, selv om Elisa nok kan bli litt vel mye for noen og enhver. Signerer man seg til et slik konsept kan man ikke bare kutte ut partneren sin. Anonymkode: 5c441...5a8 Jeg skulle gjerne gått på tur med Thomas. Elisa hadde jeg hatt store problemer med hvis hun fremdtilles riktig. Anonymkode: f4964...8b6
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2022 #20 Skrevet 13. mars 2022 Rart at alle drar "drittunge" kortet hver gang noen er uenige påtv eller i andre settinger. I stor grad rettet mot menn. Kanskje legge dette fra seg... Anonymkode: a2d97...d44
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2022 #21 Skrevet 13. mars 2022 Anonym bruker skrev (37 minutter siden): Rart at alle drar "drittunge" kortet hver gang noen er uenige påtv eller i andre settinger. I stor grad rettet mot menn. Kanskje legge dette fra seg... Anonymkode: a2d97...d44 Kan du forklare litt mer nøyaktig hva du mener? Mener du her inne eller i serien? I denne tråden er det jo kritikk mot både menn og kvinner? Anonymkode: 5541e...1ca
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2022 #22 Skrevet 14. mars 2022 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Rart at alle drar "drittunge" kortet hver gang noen er uenige påtv eller i andre settinger. I stor grad rettet mot menn. Kanskje legge dette fra seg... Anonymkode: a2d97...d44 En voksen mann på tur kan rett og slett ikke tillate seg å furte i dagevis over en innbilt fornærmelse. Da har man drittungetakter, mann eller kvinne. Anonymkode: 5c441...5a8
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2022 #23 Skrevet 14. mars 2022 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): En voksen mann på tur kan rett og slett ikke tillate seg å furte i dagevis over en innbilt fornærmelse. Da har man drittungetakter, mann eller kvinne. Anonymkode: 5c441...5a8 Hun tråkket vel på et veldig ømt punkt hos han da. Det kom ganske klart frem på parterapien at han lenge trodde han var annerledes følelsesmessig pga sin innadvendte væremåte. Elisa, eller hva hun heter, er litt mye, og kakler litt hodeløs ivei. Skulle ikke mye til å forstå at han måtte reagere på hva hun slengte ut. Selv om det også var tydelig at hun ikke mente noe vondt med det, for oss som ikke har samme personlighet som Ahlsgård. Hun forventer at han skal si unnskyld, men hun burde gjort det først. Hun såret ham, selv om det ikke var meningen. Hvis jeg skulle vært med i det programmet, kunne jeg gått med alle utenom nettopp henne, og så Viktoria da. Den ene fordi hun er overstadig skravlete og anmasende. Den andre fordi hun og maser og ofte er sur og klagende. Hadde blitt krangel med begge. Er vel også for å få litt action, de har satt sammen de ulike parene. Anonymkode: 11b5f...b54
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2022 #24 Skrevet 2. mai 2022 Jeg syns ikke det ble verdige vinnere på dette tulleopplegget. Eller, Elisa fortjente å vinne, men den introverte mannsjåvinisten bør tenke seg godt om før han deltar på reality igjen. Han har nok ikke de beste følelsene etter dette programmet, jeg leser at han ikke er med når de andre deltagerne møtes til middag, og han nevner verken finalen eller seieren på sin egen Instagram. Han er kanskje flau over sin egen oppførsel. Moralske vinnere er Jon og Adam🙈 Anonymkode: 5c441...5a8
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2022 #25 Skrevet 2. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg syns ikke det ble verdige vinnere på dette tulleopplegget. Eller, Elisa fortjente å vinne, men den introverte mannsjåvinisten bør tenke seg godt om før han deltar på reality igjen. Han har nok ikke de beste følelsene etter dette programmet, jeg leser at han ikke er med når de andre deltagerne møtes til middag, og han nevner verken finalen eller seieren på sin egen Instagram. Han er kanskje flau over sin egen oppførsel. Moralske vinnere er Jon og Adam🙈 Anonymkode: 5c441...5a8 Jeg er enig! Thomas var absolutt ikke noe forbilde når det gjelder å være del av et LAG. Makan til ekkel oppførsel! Det grenser til psykisk mishandling når han så glatt overser at hun trenger hjelp eller støtte, når han kommer med stikk fordi hun trenger noe (mat/pause/fysisk hjelp/trøst/motivasjon). Håper han har selvinnsikt nok til å forstå at det var helt uakseptabel oppførsel. Elisa var helt RÅ fysisk, men det kom ikke fram at han satte særlig stor pris på det. Han bare framhevet og forstørret det som han fant negativt ved henne. Til og med det at hun var positiv, skulle han rakke ned på. Elisa fortjente å vinne, men Adam og Jon hadde vært verdige vinnere som LAG! At Adam klarte å henge på og prestere så godt han klarte, og holde helt til mål, var også helt rått. Anonymkode: 5541e...1ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå