Anonym bruker Skrevet 27. februar 2022 #1 Skrevet 27. februar 2022 Hva gjør deres barn som ikke går på Sfo? Mine på 9, 14 og 16 skal være hjemme,så får vi heller finne på noe på ettermiddag hvis de har lyst.. Minste skal være med ei venninne og familien i en eller to dager da og gleder seg til det.16 åringen skal jobbe noen ettermiddager/ kvelder.. Anonymkode: 92461...21f
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2022 #2 Skrevet 27. februar 2022 Har bare ett barn som er 10 år. Han er blitt innvitert på hyttetur med kjæresten min familie der det er masse snø. Det kommer også to andre barn som kjæresten min er onkelen til så det blir nok kjekt Dessverre må jeg selv jobbe. De skal være 2 eller 3 dager. De andre dagene må han være hjemme alene men det syns han bare er kjekt heldigvis. Anonymkode: 19cab...9c9
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2022 #3 Skrevet 27. februar 2022 Min på snart 9 var hjem alene første dagen, gikk seg en tur til jobben min i 12 tiden. Tirsdag var han hos bestemor sammen med et søskenbarn. Onsdag med far og torsdag med farmor. Fredag hadde jeg fri Anonymkode: c0d5f...63f
tante grusom master of law Skrevet 27. februar 2022 #4 Skrevet 27. februar 2022 De styrer på på egenhånd de dagene jeg jobber, men det gjør de som regel selv om vi ikke jobber også. Vi finner jo ikke på ting med dem hele tiden uansett. De gamer, leker med forskjellige ting, er ute med venner eller slapper av.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2022 #5 Skrevet 27. februar 2022 tante grusom master of law skrev (8 minutter siden): De styrer på på egenhånd de dagene jeg jobber, men det gjør de som regel selv om vi ikke jobber også. Vi finner jo ikke på ting med dem hele tiden uansett. De gamer, leker med forskjellige ting, er ute med venner eller slapper av. Vi finner heller ikke på ting hele tiden, ungdommene vil uansett ikke være med på så mye,de driver med sitt..Og minste er så hjemover at hun vil helst være hjemme og få besøk.. Hi Anonymkode: 92461...21f
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2022 #6 Skrevet 27. februar 2022 De sover lenge, koser seg, ser på tv og spiller mens jeg har vært på jobb. Når jeg kom hjem fortsatte de med akkurat det samme, enten på rommene sine eller i stua sammen med meg. For oss er ferie å slappe av, må ikke gjøre så himla mye. Anonymkode: 339d5...93c
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2022 #7 Skrevet 27. februar 2022 Anonym bruker skrev (26 minutter siden): De sover lenge, koser seg, ser på tv og spiller mens jeg har vært på jobb. Når jeg kom hjem fortsatte de med akkurat det samme, enten på rommene sine eller i stua sammen med meg. For oss er ferie å slappe av, må ikke gjøre så himla mye. Anonymkode: 339d5...93c Jammen godt å høre 😊 Det er litt slik det er her også,men så har alle så mye planer og skal hit og dit, får da dårlig samvittighet for at mine må være hjemme mens vi er på jobb..Men de koser seg de med å spille,se på tv osv.. Hi Anonymkode: 92461...21f
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2022 #8 Skrevet 27. februar 2022 Gjør masse med venner, Tryvann for å stå på ski, langrenn rundt Sognsvann, henger på nye Deichman. Anonymkode: 91840...7b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå