Anonym bruker Skrevet 27. februar 2022 #1 Skrevet 27. februar 2022 Truer meg med å ødelegge ting hvis jeg ikke gjør som han vil... hva i alle dager?! Og skal jeg gi etter? Anonymkode: 39acd...0eb
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2022 #2 Skrevet 27. februar 2022 Ja selvsagt gir du etter🙄 Anonymkode: 5afed...dde
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2022 #3 Skrevet 27. februar 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Truer meg med å ødelegge ting hvis jeg ikke gjør som han vil... hva i alle dager?! Og skal jeg gi etter? Anonymkode: 39acd...0eb Din egen gutt, altså barnet ditt? Du skal selvsagt ikke gi etter, nei. Min 4-åring truer med både vold og ødeleggelse i blant, men det tar jeg ikke så tungt. Jeg er jo voksen. Anonymkode: 15ed2...5c9
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2022 #4 Skrevet 27. februar 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Truer meg med å ødelegge ting hvis jeg ikke gjør som han vil... hva i alle dager?! Og skal jeg gi etter? Anonymkode: 39acd...0eb 😆🤣🤣 Noen foreldre ass. Anonymkode: 513cc...e72
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2022 #5 Skrevet 27. februar 2022 Gi etter? Gutten sier han knuser TV om han ikke får se på Rambo, mor sier at vi kan selvfølgelig ikke ha noen knust TV så du får se på Rambo da. 😂 Anonymkode: ecd8a...aac
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2022 #6 Skrevet 3. mars 2022 On 2/27/2022 at 11:42 AM, Anonym bruker said: Truer meg med å ødelegge ting hvis jeg ikke gjør som han vil... hva i alle dager?! Og skal jeg gi etter? Anonymkode: 39acd...0eb Han er bare 4 Anonymkode: 3e2a6...b8c
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2022 #7 Skrevet 4. mars 2022 Da tar du den ene og denger den andre med... Anonymkode: 81eb0...73b
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2022 #8 Skrevet 4. mars 2022 Anonym bruker skrev (På 2022-2-27 den 11.42): Truer meg med å ødelegge ting hvis jeg ikke gjør som han vil... hva i alle dager?! Og skal jeg gi etter? Anonymkode: 39acd...0eb Du kan da ikke bli fornærmet. Han er 4 år! Han sier slikt fordi du ikke forstår han. Da blir han frustrert og sier dette i affekt. Les om trygghetssirkelen. Der får du tips til Hvordan se barnet. Du henger deg opp i feil ende av problemet. Anonymkode: 47f8c...113
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2022 #9 Skrevet 4. mars 2022 Dette høres helt normalt ut. Han tester deg, på en måte som er vanlig og naturlig for barn. Din jobb er å vise ham det han egentlig ser etter: 1) At du er en trygg og forutsigbar mamma, med regler som man ikke kan endre ved å utagere. 3) At han ikke kan psyke deg ut, du er ikke så usikker at en 4-åring kan få deg til å reagere emosjonelt bare ved å teste litt grenser 3) At du elsker ham ubetinget uansett hvordan han oppfører seg. Så enkelt, og så vanskelig. Klarer du disse tre tingene, kommer han etterhvert til å bli trygg nok til å slutte å teste grenser på den måten. Klarer du dem ikke, vil han antakelig fortsette hele livet. Det kan være nyttig å finne noen og snakke med? Og det finnes div kurs med foreldreveiledning, jeg kjenner flere som har hatt stor nytte av det. Anonymkode: 8360f...0c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå