tante grusom master of law Skrevet 27. februar 2022 #26 Skrevet 27. februar 2022 mamma til adhd gutt<3 skrev (13 minutter siden): Samme her! Allerede booket en langhelg i sommer . En liten avstikker fra feriehuset 😊 Kos dere! Jeg må også få booket tur dit
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 27. februar 2022 #27 Skrevet 27. februar 2022 tante grusom master of law skrev (1 minutt siden): Kos dere! Jeg må også få booket tur dit Takk takk!! Gleder meg veldig!. Tror jeg fant et veldig sentralt og flott hotell også. Deilig å kunne gå dit man skal hele tiden.
tante grusom master of law Skrevet 27. februar 2022 #28 Skrevet 27. februar 2022 mamma til adhd gutt<3 skrev (5 minutter siden): Takk takk!! Gleder meg veldig!. Tror jeg fant et veldig sentralt og flott hotell også. Deilig å kunne gå dit man skal hele tiden. Herlig! Jeg bor alltid på et hotell nær Piazza Navona.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 27. februar 2022 #29 Skrevet 27. februar 2022 tante grusom master of law skrev (10 minutter siden): Herlig! Jeg bor alltid på et hotell nær Piazza Navona. 😊 her blir det utsikt mot Forum og gangavstand til alt. Blir aldri lei av Trevi fontenen. Booket også hotellet på grunn av takterrassen. Gleder meg til å drikke vin mens vi ser ut over byen. ( mens tenåringene helt sikkert gamer på rommet 😅).
tante grusom master of law Skrevet 27. februar 2022 #30 Skrevet 27. februar 2022 mamma til adhd gutt<3 skrev (15 minutter siden): 😊 her blir det utsikt mot Forum og gangavstand til alt. Blir aldri lei av Trevi fontenen. Booket også hotellet på grunn av takterrassen. Gleder meg til å drikke vin mens vi ser ut over byen. ( mens tenåringene helt sikkert gamer på rommet 😅). Nydelig!!
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2022 #31 Skrevet 27. februar 2022 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Sist jeg sjekket var det lov for alle å svare i alle tråder. Jeg tenkte det var greit å vite, sånn i tilfelle du kanskje vurderte andre land. Etter min mening er alle de andre landene rundt Middelhavet bedre å reise til enn Italia. Anonymkode: 817a7...fe3 Helt enig. Det er skittent og folk er lite vennlige. Med en gang man kommer over grensen til feks Slovenia var det ekstremt mye bedre. Anonymkode: 70856...f8e
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2022 #32 Skrevet 27. februar 2022 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Helt enig. Det er skittent og folk er lite vennlige. Med en gang man kommer over grensen til feks Slovenia var det ekstremt mye bedre. Anonymkode: 70856...f8e Hele Italia ? Skittent ? Uansett… dette er en tråd for de som er glade i Italia . Hi Anonymkode: d102b...f83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå