Gå til innhold

Dine favoritt byer, områder eller steder i Italia?

Anbefalte innlegg

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (13 minutter siden):

Samme her! Allerede booket en langhelg i sommer . En liten avstikker fra feriehuset 😊

Kos dere! Jeg må også få booket tur dit

Skrevet
tante grusom master of law skrev (1 minutt siden):

Kos dere! Jeg må også få booket tur dit

Takk takk!! Gleder meg veldig!. Tror jeg fant et veldig sentralt og flott hotell også. Deilig å kunne gå dit man skal hele tiden. 

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (5 minutter siden):

Takk takk!! Gleder meg veldig!. Tror jeg fant et veldig sentralt og flott hotell også. Deilig å kunne gå dit man skal hele tiden. 

Herlig! Jeg bor alltid på et hotell nær Piazza Navona.

Skrevet
tante grusom master of law skrev (10 minutter siden):

Herlig! Jeg bor alltid på et hotell nær Piazza Navona.

😊 her blir det utsikt mot Forum og gangavstand til alt. Blir aldri lei av Trevi fontenen. Booket også hotellet på grunn av takterrassen. Gleder meg til å drikke vin mens vi ser ut over byen. ( mens tenåringene helt sikkert gamer på rommet 😅). 

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (15 minutter siden):

😊 her blir det utsikt mot Forum og gangavstand til alt. Blir aldri lei av Trevi fontenen. Booket også hotellet på grunn av takterrassen. Gleder meg til å drikke vin mens vi ser ut over byen. ( mens tenåringene helt sikkert gamer på rommet 😅). 

Nydelig!!

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Sist jeg sjekket var det lov for alle å svare i alle tråder. Jeg tenkte det var greit å vite, sånn i tilfelle du kanskje vurderte andre land. Etter min mening er alle de andre landene rundt Middelhavet bedre å reise til enn Italia. 

Anonymkode: 817a7...fe3

Helt enig. Det er skittent og folk er lite vennlige. Med en gang man kommer over grensen til feks Slovenia var det ekstremt mye bedre. 

Anonymkode: 70856...f8e

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Helt enig. Det er skittent og folk er lite vennlige. Med en gang man kommer over grensen til feks Slovenia var det ekstremt mye bedre. 

Anonymkode: 70856...f8e

Hele Italia ? Skittent ? Uansett… dette er en tråd for de som er glade i Italia . Hi

Anonymkode: d102b...f83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...