Gå til innhold

Jeg fikk melding av en som

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ikke har sett på 9 år. Han savnet meg, jeg er den vakreste han har sett osv.. er kun meg for han.. hva nå da?

Anonymkode: 6d887...cd9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har blitt dumpet av dama og er desperat etter oppmerksomhet. Om det kun var deg for ham hadde hadde ikke ventet ni år på å ta kontakt. La det være. 

Anonymkode: fefbf...cba

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Jeg ikke har sett på 9 år. Han savnet meg, jeg er den vakreste han har sett osv.. er kun meg for han.. hva nå da?

Han vil knulle deg. 

Anonymkode: 3c351...349

Skrevet

Er du interessert i å gjenoppta kontakten med han da?

Viss ikke, ignorere det

Anonymkode: 368d0...2c7

Skrevet

Minner meg om min venninne x. Han gikk i fra henne og 2 små barn da han traff ei ny dame. Han fikk 2 barn med henne. De årene med ny dame behandlet Han min venninne og barn som dritt. Så flytter damen fra han. Og da smisker han seg inn på min venninne. Og hva gjør hun? Hun tar han tilbake 🙈🙈

Anonymkode: b0bcc...575

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Han har blitt dumpet av dama og er desperat etter oppmerksomhet. Om det kun var deg for ham hadde hadde ikke ventet ni år på å ta kontakt. La det være. 

Jeg er gift, og det vet han. Så tviler på at han vil noe mer

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Minner meg om min venninne x. Han gikk i fra henne og 2 små barn da han traff ei ny dame. Han fikk 2 barn med henne. De årene med ny dame behandlet Han min venninne og barn som dritt. Så flytter damen fra han. Og da smisker han seg inn på min venninne. Og hva gjør hun? Hun tar han tilbake 🙈🙈

Anonymkode: b0bcc...575

Oj 😱

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Er du interessert i å gjenoppta kontakten med han da?

Viss ikke, ignorere det

Anonymkode: 368d0...2c7

Nei. Er ikke det. Er gift. Men syns synd i han

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Han vil knulle deg. 

Tviler. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det er vel ingen hindring? Kanskje han tenker at du er lett tilgjengelig. Lurer på hvor mange som har fått akkurat den samme meldingen

Anonymkode: 63fa5...724

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Hvorfor synes du synd på han?

Anonymkode: a7c5d...8ca

Skrevet

La det være,  med mindre du selv ønsker kontakt. Når mannfolk åpner replikkene sine slikt som du refererer til, så er det bare NEI!! 

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Tviler. 

Ikke vær like naiv som venninnen til ab 575.

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Og da skal du trøste ham? «Først ska vi trøste - så ska vi pule».

Han vil vel at du skal syns synd på ham da. Han bryr seg ikke om du er gift, og siden du ofrer dette en tanke i det hele tatt bør du landet ligge. Eller, du kan ko vise meldingen til mannen di og spørre hva han vil du skal gjøre. 

Skrevet

Jeg opplevde dette. Det gikk dårlig. Ikke responder hvis du er i et forhold med barn. 

Anonymkode: 3d2fd...81a

Skrevet
Anonym bruker skrev (45 minutter siden):

Klart gan vil det. Det gjør deg jo bare enda mer attraktiv, for da slipper han mest sannsynlig en dame som vil inn i et forhold. 

Skrevet

Jeg hadde ignorert den ja. Garantert ute etter å stryke egoet sitt. Og eller penis 

Anonymkode: c32e9...350

Skrevet

Sånne "vennskap" skal du ikke pleie når du er gift.

Han smører og sier alt du vil høre, for å styrke sitt eget ego.

Hadde han bare vært interessert i å høre hvordan du hadde det så hadde han formulert seg helt annerledes.

Anonymkode: 6f892...cea

Skrevet

Jeg fikk akkurat en sånn melding jeg også, samme mann eller😅? Denne personen har jeg ikke møtt på over tre år, i tillegg har jeg kun møtt ham en gang og da var han sammen med ei (ikke så nær)venninne av meg.

Det var ikke måååte på, jeg er den vakreste, mest sexy, sjarmerende kvinnen i verden og han har tenkt på meg helt siden den gangen. Utstrålingen min var uimotståelig og umulig å ikke falle for. Jeg spurte ham om har var dritings eller fjern på ett eller annet😅 Jeg fikk i tillegg noen "kjempefine" bilder av ham i bar overkropp.

Det finnes ikke tvil om at han kun vil pule for jeg er neppe kvinnen i hans liv, haha.

Jeg  er litt fornærmet og vonbroten over er at han fikk det inntrykket av meg og tror at jeg er en "sånn" som lar meg lure av sånt skvip, i tillegg er jeg overasket over hvor god selvtillit han har som tror at noe sånt hadde fungert, jeg husket ikke hvem han var engang.

Kun ute etter pulings, jeg er dritkul, men ikke sååå uimotståelig ass

Anonymkode: 892ce...973

Skrevet

Han er vel kåt og har en ensom lørdag. 

Anonymkode: 23ef6...67b

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg opplevde dette. Det gikk dårlig. Ikke responder hvis du er i et forhold med barn. 

Hun bør ikke respondere uansett om hun har barn eller ei. Det er ikke greit å være utro fordi man ikke har barn!

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Nope nope nope. Har fått noen slike meldinger jeg også. De vil ha tilbakemelding på at de fortsatt er attraktive og kan dra damer. Seriøst. La dem fare. 

Anonymkode: fd31f...add

Skrevet
Hengebukksvinet skrev (36 minutter siden):

Hun bør ikke respondere uansett om hun har barn eller ei. Det er ikke greit å være utro fordi man ikke har barn!

Det er sant, men konsekvensene er så mye styggere dersom barn er involvert, slik jeg ser det i alle fall.. 

Skrevet

Full og sentimental eller kåt og ufin. Begge deler er like stusslig. 

Anonymkode: 12928...a40

Skrevet

Hvem snakker om utroskap? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...