Gå til innhold

Klesstil på menn 40 - 50 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere er en ok verdagslig klesstil på menn mellom 40 - 50? Hva er ikke greit? 

Anonymkode: 94991...4ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er shabby hvis de går i sidrumpa joggebukse og slaskete t-skjorte. Jeans eller andre bukser og en ok t-skjorte, skjorte eller genser er ok klesstil til hverdags. 

Anonymkode: 79290...544

Skrevet

Mannen går i jeans og t-shorter. Er egen uniform på jobb, kun fritid sånn sett. Ganske grei stil det. Eneste jeg kunne klart meg uten er denne trangen til å kjøpe fargerike sokker. Jeg synes de er gyselige, men han må jo selvfølgelig få gå i det han vil 😂

Utvaska joggebukser er no go både for kvinner og menn. 

Anonymkode: 9cc01...b09

Skrevet

Hverdagsstil er jo som 30-åringer kler seg minus hettegenser. Jeans t-trøyer og gensere. Sko kan variere. 

Anonymkode: b1136...947

Skrevet

Mannen bruker dress og typiske pene skinnsko på jobb og kan fint bruke jeans og hettegenser på fritiden. Aldri joggebukse eller andre slaskete klær. Når det er en sosial setting på fritiden ser man han i skjorte ( kortermet eller langermet ) og shorts eller pen jeans/ bukse. Sko er gjerne Nike eller sandaler når det er sommer. T skjorte bruker han sjelden med mindre det er under genseren . 

Skrevet

Hjemme går mannen min kun i Adidas treningsbukser og ulltrøyer. Han er veltrent så det ser pent ut på han. Når han skal ut av huset er det enten turbukse (type Norrøna eller Skogstad osv) og ulltrøye eller jeans og v-genser. T-skjorte bruker han om det er varmt. Skjorter er til fest. Kortermet skjorter er skikkelig gubbestil. 

På jobb har han arbeidsdress, han jobber som mekaniker. 

Anonymkode: ff01d...ad1

Skrevet
Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Mannen går i jeans og t-shorter. Er egen uniform på jobb, kun fritid sånn sett. Ganske grei stil det. Eneste jeg kunne klart meg uten er denne trangen til å kjøpe fargerike sokker. Jeg synes de er gyselige, men han må jo selvfølgelig få gå i det han vil 😂

Utvaska joggebukser er no go både for kvinner og menn. 

Elsker menn med fargerike sokker! Tegn på uhøytidlighet og avslappet stil. Noe så trøttsomt som grå og hvite sokker fins ikke :)

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Elsker menn med fargerike sokker! Tegn på uhøytidlighet og avslappet stil. Noe så trøttsomt som grå og hvite sokker fins ikke :)

Da kan vi si oss enige om å være uenige, jeg grøsser av de signalgrønne sokkene med bananer på 🙈 Uhøytidelig nok at han går i rocketshorter for meg 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...