Anonym bruker Skrevet 25. februar 2022 #1 Skrevet 25. februar 2022 Jeg plages spesielt om natt og morgen. Hva kan det komme av, og finnes det tips for å unngå det? Det har nok vart i ca 6 mnd. Anonymkode: 7ce55...405
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2022 #2 Skrevet 26. februar 2022 Kan du astma? Anonymkode: 68cff...0ec
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2022 #3 Skrevet 26. februar 2022 Melkeprodukter. Jeg reduserte det og slim i halsen forsvant. Var ikke allergisk. Anonymkode: e31a2...bd4
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2022 #4 Skrevet 2. mars 2022 Har ikke astma og spiser sjelden melkeprodukter. Slimet er som sagt verst om kvelden og jeg har problemer med å svelge. Må liksom samle spytt for å få det til. Jeg stresser nok med det slik at problemet føles verre enn det er, men det går ut over søvnen da jeg bruker lang tid på å sovne pga at jeg kjenner etter. Noen som har tips til å løse opp? hi Anonymkode: 7ce55...405
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2022 #5 Skrevet 2. mars 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Har ikke astma og spiser sjelden melkeprodukter. Slimet er som sagt verst om kvelden og jeg har problemer med å svelge. Må liksom samle spytt for å få det til. Jeg stresser nok med det slik at problemet føles verre enn det er, men det går ut over søvnen da jeg bruker lang tid på å sovne pga at jeg kjenner etter. Noen som har tips til å løse opp? hi Anonymkode: 7ce55...405 Du bør drikke varm drikke. Ikke melk, men te er fint. Det går også an å drikke varmt vann og ha oppi ulike smakstilsetninger, som sitron, litt saft osv. Anonymkode: 8278e...d02
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2022 #6 Skrevet 2. mars 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Har ikke astma og spiser sjelden melkeprodukter. Slimet er som sagt verst om kvelden og jeg har problemer med å svelge. Må liksom samle spytt for å få det til. Jeg stresser nok med det slik at problemet føles verre enn det er, men det går ut over søvnen da jeg bruker lang tid på å sovne pga at jeg kjenner etter. Noen som har tips til å løse opp? hi Anonymkode: 7ce55...405 Har du prøvd slimløsende middel? Det er viktig å drikke mye. Anonymkode: 68cff...0ec
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2022 #7 Skrevet 3. mars 2022 Du bør få få en sjekk hos lege. Du kan ha nyoppstått astma. Anonymkode: ba4af...bcd
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2022 #8 Skrevet 3. mars 2022 Du bør sjekke det, men prøv Bronkyl som du får kjøpt på apoteket. Det funker. ☺️ Anonymkode: 7ef21...db6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå