Gå til innhold

Slim i halsen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg plages spesielt om natt og morgen. Hva kan det komme av, og finnes det tips for å unngå det? Det har nok vart i ca 6 mnd. 

Anonymkode: 7ce55...405

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du astma?

Anonymkode: 68cff...0ec

Skrevet

Melkeprodukter.

Jeg reduserte det og slim i halsen forsvant. Var ikke allergisk. 

Anonymkode: e31a2...bd4

Skrevet

Har ikke astma og spiser sjelden melkeprodukter. Slimet er som sagt verst om kvelden og jeg har problemer med å svelge. Må liksom samle spytt for å få det til.

Jeg stresser nok med det slik at problemet føles verre enn det er, men det går ut over søvnen da jeg bruker lang tid på å sovne pga at jeg kjenner etter. 

Noen som har tips til å løse opp?

hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Har ikke astma og spiser sjelden melkeprodukter. Slimet er som sagt verst om kvelden og jeg har problemer med å svelge. Må liksom samle spytt for å få det til.

Jeg stresser nok med det slik at problemet føles verre enn det er, men det går ut over søvnen da jeg bruker lang tid på å sovne pga at jeg kjenner etter. 

hi

Du bør drikke varm drikke. Ikke melk, men te er fint. Det går også an å drikke varmt vann og ha oppi ulike smakstilsetninger, som sitron, litt saft osv.

Anonymkode: 8278e...d02

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

hi

Har du prøvd slimløsende middel?   Det er viktig å drikke mye.

Anonymkode: 68cff...0ec

Skrevet

Du bør få få en sjekk hos lege. Du kan ha nyoppstått astma. 

Anonymkode: ba4af...bcd

Skrevet

Du bør sjekke det, men prøv Bronkyl som du får kjøpt på apoteket. Det funker. ☺️

Anonymkode: 7ef21...db6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...