Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg får ofte halsbetennelse og følelse av å være litt tung i brystet. Jeg har kronisk slim i halsen (har time til ØNH i mars) og føler meg tungpustet. Hører at mange på min alder (50) får sykdommen hardt med hoste og kjempevondt i halsen. Smitten florerer rundt meg og jeg føler at jeg lever på en tikkende bombe. Jeg føler meg som et barn som tenker vil ikke! Jeg vil ikke bli syk. Jeg er redd. 

Nå skulle man jo tro at jeg er et persilleblad med helseangst og nerver, men jeg er så langt fra det som det er mulig å komme. Til vanlig. Nå har jeg klump i magen og kjenner etter på hvert minste tegn. 

Noen som kjenner seg igjen? 

Anonymkode: a15de...de6

Fortsetter under...

Jeg er der akkurat nå. Var til lege i dag og fikk beskjed om at jeg har et uvanlig hardt forløp av omikron. Har fått betent hals (ikke bakterier) og har hatt feber av og på i 5 dager nå og masse hoste. Testet positivt på søndag. Datteren min sier at jeg høres ut som et skummelt monster fordi jeg er så veldig hes, haha. Men det går jo bra til slutt, og jeg regner med at jeg er bedre om noen dager. Du må jo bare tenke som så at det er en liten periode, og så er du ferdig med det. I hvert fall for en god stund!

Anonymkode: 97dd5...256

Det er ikke du som er svak, det er livet rundt deg som har krevd sitt. Og du er ikke den eneste, jeg hører tilsvarende fra flere. Jeg tenker at det er mye psykisk i fysiske symptomer hos mange, det er nedslitt av liv og pandemi og generelt trykk.  Sender deg en stor klem.

Anonymkode: 0ec77...1f6

Jeg har nettopp hatt covid. Pleier bli kjempesyk av en vanlig forkjølelse, men dette var ingenting. Det samme gjelder alle jeg kjenner som har hatt det de siste ukene, og det er mange! Også eldre og syke.

Anonymkode: 9cdec...37a

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg nærmer meg femti og har korona nå. Tett som ei potte og utrolig sliten men merkelig nok ikke vondt i halsen. Skikkelig skallebank da. 

Anonymkode: 79d2e...930

Samme opplevde jeg,men jeg er bare 34 år så det er neppe pga alderen :P

Anonymkode: c380e...c41

• Opprett ny...