Gå til innhold

Har du ekstra toalettpapir tilgjengelig på do?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har det i en kurv like ved doen på gjestetoalettet. Det er et veldig lite toalett, så det er ikke så mange andre steder å ha det.

Men det er kanskje uhygienisk? Tror jeg må flytte den ut og kanskje bare ha en ekstra rull i vinduskarmen eller noe....

Hva gjør dere?

Anonymkode: df999...f34

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har også rett ved siden av toalettet, en sånn stang der man kan ha 3-4 ruller oppå hverandre. 

Anonymkode: a017f...caf

Skrevet

Har 6-12 ruller i skapet

Anonymkode: e89ac...3ca

Skrevet

Sjølsagt. Er jo der det trengs. Ingen skal spise dasspapiret, tross alt.

Anonymkode: 3f41e...31f

Skrevet

Har de værende i plasten de er kjøpt i. Åpner opp et lite hull stort nok til å ta ut en rull jeg henger opp, og så tar man ny fra pakken som står der rett ved doen når det er tomt. Har aldri tenkt på at det er uhygienisk. For jeg bruker alltid å lukke toalettsetet før jeg skyller ned, slik at bakterier ikke skal virvles opp i rommet. Har sagt til sønn og kjæreste at setet bør være ned ved skylling. Ikke pga dopapiret, men andre ting vi ikke ønsker bakterier på 😛 

Tannkostene står i et skap, orker tanken på å ha de fremme. 

Anonymkode: e6a4f...70d

Skrevet

Ja.

På ene badet i skapet under vasken, på andre badet i skuffen under vasken og på gjestetoalettet i posen de ble kjøpt i i hjørnet ved siden av vasken.

Anonymkode: c3d6c...294

Skrevet

Har de på en hylle som vi akkurat rekker fra doen. Aldri tenkt på at det er ett problem, eller opplevd at det er ett problem. Her i huset har jeg oppdratt ungene til å ikke legge ned lokket før de trekker ned. For med ett sykt barn i hus så har jeg fått beskjed om å skape vaner som lager minst mulige berlringsflater. Og dolokket har ofte mer bakterier enn doringen og knappen for spyling har jeg fått vite av flere leger. 
Ungen som ble smittet av alt som var i en mils omkrets før har faktisk ikke blitt smittet pga st dorullene står for nære do eller at vi ikke legger ned setet (enkelt å vite siden en ser jo hvor på huden hennes hun har fått noe)

Så ved normal vask av bad og do bør det ikke være ett problem. 

Anonymkode: adbec...e99

Skrevet

Vi har det i et lite skap. Man kan nå skapet mens man sitter på do, sånn at det er høvelig i nødstilfeller. 

Anonymkode: 56744...362

Skrevet

Vi har et ganske lite toalettrom med lite skap, så vi har ekstra toalettruller i en plastboks med lokk stående på golvet.  Der er bare plass til fire ruller oppi der, men vi passer på at det alltid er ekstra. Veldig praktisk og kjekt når plassen er som den er. 

Anonymkode: 9fb9b...32b

Skrevet

Alltid! De står oppå ett høyt skap på badet.

Anonymkode: 671d5...dad

Skrevet

Alltid!

Både i skuffen under vasken og på to hemmelige steder til..

#livreddforågåtom!#

Skrevet

På badet oppe har vi ekstra ruller i skuffen under vasken.

På badet nede har vi de I en kurv ved toalettet 

Anonymkode: 6759b...b2c

Skrevet

Vi har selvfølgelig ekstra ruller med toalettpapir på begge bad. De befinner seg i skuffene under vasken. 

Enig i at det virker uhygienisk å ha dem synlig i kurv eller på sånn stang med flere på rad. 
Hele familien lukker lokket på toalettet før vi skyller ned, men når vi har besøk (barn og voksne) står ofte toalettlokket åpent etter besøket har vært der. Ganske ekkelt. Er nok en del som ikke vet hvor langt bakteriene slynges med lokket åpent. 

Anonymkode: b1e4a...cce

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 2/25/2022 den 9.51):

Vi har også rett ved siden av toalettet, en sånn stang der man kan ha 3-4 ruller oppå hverandre. 

Anonymkode: a017f...caf

Ditto! At det er uhygienisk, har jeg aldri tenkt på. 

Skrevet
prebs skrev (1 time siden):

Ditto! At det er uhygienisk, har jeg aldri tenkt på. 

Folk er jo blitt helt hysteriske på alt. Så lenge badet vaskes, håndklær skiftes og familien min har normal folkeskikk har vi både ekstra doruller på badet, tannbørster i samme rom samt en skittentøykurv med lokk. At vi overlever 😲

Anonymkode: a6ad0...2f6

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt at det er uhygienisk å ha toalettrullene fremme? Man vasker jo hendene etter at man har tørket seg? Hva gjør det om det ev skulle være litt bakterier på dem i utgangspunktet? 

Det samme med hun som lærte opp barna til å ikke legge ned lokket. Det er vel ikke behov for å begrense berøringspunkter når man likevel vasker hendene før man forlater badet? 

Anonymkode: 34d80...566

Skrevet

Jeg har aldri tenkt at det er uhygienisk, ikke engang å la lokket stå. Hjelpe meg.

Anonymkode: e1273...e57

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...