Gå til innhold

Nærkontakt - inkubasjonstid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tok det fra du var nærkontakt til du fikk symptomer?

Anonymkode: 55172...f3d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her testet ene barnet positivt på torsdag kveld sist uke etter litt sår hals. Våknet med høy feber og hoste dagen etter. Mannen min testet positivt mandag morgen, jeg og eldstemann mandag kveld og de to siste barna henholdsvis tirsdag og onsdag morgen. 

Anonymkode: 28998...2bd

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Her testet ene barnet positivt på torsdag kveld sist uke etter litt sår hals. Våknet med høy feber og hoste dagen etter. Mannen min testet positivt mandag morgen, jeg og eldstemann mandag kveld og de to siste barna henholdsvis tirsdag og onsdag morgen. 

Beklager, jeg svarte jo ikke helt på spørsmålet ditt, men vi fikk alle lette symptomer ca. 0.5-2 døgn før vi testet positivt. Litt ulikt for de forskjellige i familien vår.

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Beklager, jeg svarte jo ikke helt på spørsmålet ditt, men vi fikk alle lette symptomer ca. 0.5-2 døgn før vi testet positivt. Litt ulikt for de forskjellige i familien vår.

Takk :)

Så det kan ta så mye som en uke nesten før man selv tester positivt!

Shit, det blir en lang ventetid!

Anonymkode: 55172...f3d

Skrevet

3 dager. Da fikk jeg feber og følte meg i elendig form.

Anonymkode: 28f08...51d

Skrevet

Delta: 5 dager

Omikron 1: 8 dager

Omikron 2: 2 dager

Anonymkode: f1081...bb9

Skrevet

Barnet fikk symptomer og testet positivt på corona en tirsdag morgen, vi voksne fikk symptomer onsdag kveld men testet ikke positivt før fredag. 

Anonymkode: d05a4...7f1

Skrevet

Mener gjennomsnittet de har beregnet på Delta var 4,2 dager, mens snittet på Omikron er 3,7 dager

Anonymkode: 39602...eda

Skrevet

Jeg testet positivt mandag, yngstesønnen onsdag, mannen mandag og datter tirsdag. Så ja, kan ta en uke...

Anonymkode: 0eb3a...9ba

• Opprett ny...